![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Eerlijk zijn loont niet is de boodschap die de Nva geeft.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerlijk gezegd heb ik de N-VA op het punt van gelijkberechtiging van homo's altijd wel geloofwaardig gevonden. De kritiek van Sinardet is volgens mij niet terecht. Wat Francken nu eigenlijk bezield heeft is me geheel onduidelijk.
![]() |
#183 |
Europees Commissaris
|
![]() Veel mensen delen jouw onbegrip. Populaire Theo moet eens leren zich te beheersen en geen tweets in de wereld sturen die hij later herhaaldelijk moet herroepen. Of dit hem stemmen gaat kosten weet ik niet, maar dit is niet het voornaamste...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zeker geen slimme zet en ik begrijp ook niet wat hij wou bekomen. Maar wat men ervan maakt vanuit de politieke concurrentie is onzin. N-VA framen als gay bashers is belachelijk, en staat haaks op de realiteit. Ik heb van Sinardet al intelligentere columns gelezen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mee eens. Zo schiet hij in zijn eigen voet. Hij levert munitie aan Groen en spa die dat natuurlijk met plezier gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sinardet dierf altijd al wel op het randje interpreteren, maar Theo en de N-VA in zijn geheel wegzetten als homofoob da's niet meer interpreteren op het randje, dat is gewoon gelogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat groen en spa dat gaan gebruiken om hem zwart te maken bij hun politiek correcte achterban, dat is evident. Het effect daarvan is echter marginaal, aangezien die achterban toch al negatief naar hem kijkt. Je zal er heus wel wat kiezers mee switchen, maar je gaat er net zozeer andere kiezers in de tegengestelde richting mee switchen. Op dezelfde manier ga je zijn aanhang ook niet schofferen, aangezien die sowieso vinden dat hij gelijk heeft door zijn gedacht te zeggen. In hun optiek is Francken een politieker die tenminste nog durft zeggen waar het op slaat. En in essentie is dat non-nieuws weinig meer dan dat. Een zoveelste non-topic dat iedereen opnieuw bevestigt in zijn/haar eigen posities, alleen doe je dat op de kap van holebi/whatever-gemeenschap, die via politieke recuperatie opnieuw weggezet wordt als bende overgevoelige, lange tenen-huilebakken. Het gros van die holebi-gemeenschap zijn geen aandachtsgeile "kijk naar mij, ik vind een nieuw gender uit en wil daarin gerespecteerd worden"-blazers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dit zien we niet dikwijls van Bart... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag wat Francken bezield heeft slaat wat mij betreft ook op het feit dat die dus foto's van mannen in bh's heeft zitten opzoeken om er dan zo'n clichématig "gezonde ventenstandpunt" over te posten. Wtf.
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() Standpunt 1 N-VA: "aanpassen op opkrassen": Geen hoofddoeken, Nederlands spreken en aanpassen aan onze leefwijze
Standpunt 2 N-VA: " gedraag je normaal": Aan alle Homo's: normaal gedragen of niet aanvaard worden---terug in de kast--- Standpunt 3….. Lijkt allemaal wel heel erg op vlaams belang! Laatst gewijzigd door zwart op wit : 28 augustus 2018 om 09:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
standpunt 2 staat mijlenver van de NVA af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() francken is de ultieme linkse obsessie
theo doet dat goed alsof homos iets inzitten met zijn tweets
![]() |
#196 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Zoals ik zei, je zal er heus wel wat stemmetjes aan beide kanten mee switchen, maar het effect daarvan is marginaal. Je zal er heus wel de hypersensitieve en aandachtsgeile bi-polair-quadrisexuele-non-decisieve-flexibele-weet ik veel wat ze allemaal zijn, mee schofferen, maar als die voordien uberhaupt al NV-A waren, gaat de impact daarvan minimaal zijn. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien interpreteer ik sommige verdoken bedoelingen in sommige postings verkeerd maar ik voel in sommige een stille hoop dat damesondergoed voor mannen gewoon mode wordt waar je mee naar je werk kunt . Probleem is dat binnen niet zo lange tijd de Islam het hier gaat overnemen, dat de Sharia gaat ingevoerd worden en dat het dan rap gaat gedaan zijn met die mode. Dus degenen die nog willen profiteer er nu nog van want de tijd is kort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en daar zijn niet alleen diegenen die slaag krijgen door betrokken, maar telkens heel hun familie en vriendenkring. het had IMHO Theo gesierd indien hij daar ook iets over had gezegd en BDW efficiënter getoond indien hij de aandacht daarnaar verlegd zou hebben. (en dat was niet in het minst ook effectief geweest tov dat electoraat waarnaar jij verwees) Laatst gewijzigd door Anna List : 28 augustus 2018 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |