![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk maar naar de enorme paniek die er was rond HIV tot 30 jaar geleden. Sommige mensen durfden nog amper kijken naar een seropositieve. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 juli 2020 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De griep bestond in de tijd van de "kolonisten" nog niet onder mensen. Jij bedoelt het pokkenvirus dat nieuw was voor de Aboriginals van Amerika.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die is er wel. Mondmaskers houden uitgeademde speekseldruppels tegen. Hoeveel dat hangt af van de kwaliteit. Bij FFP maskers heb je een bepaalde gegarandeerde efficiency, vandaar ook dat ik FFP1 gebruik.
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de Chinezen is het alvast big business. Pak gemiddeld 5000000 maskers per dag x 365 dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu men China de laatste tijden niet zo mooi op de kaart zet krijgt men er daar dit nog bij: Kankerverwekkende stof ontdekt in paracetamol die wellicht in ons land is verkocht.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.gva.be/cnt/dmf20200709_9...zalen-en-musea
Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn die FFP1 nog ergens aan een schappelijke prijs te vinden ? Ik vond er nog één van 3M bij mijn compressor. Ik zette het soms op bij het stof uitblazen met luchtdrukpistool. Het was hopeloos versleten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verplicht mondmasker of bak & geldboete , wat zou jij kiezen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: een maand of zo geleden. ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 10 juli 2020 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En hoeveel jaar denk je dat het mondmaskergedoe gaat blijven duren, minstens 1 jaar waarschijnlijk nog langer? Want je gaat toch niet denken dat wanneer in het beste geval volgend jaar een vaccin bestaat, men plots geen mondmasker hoeft te dragen. Hoe gaat men de mensen onderscheiden die gevaccineerd zijn of niet. Volgens mij duurt de verplichting tot zolang de laatste persoon gevaccineerd is, en dat zal wel eens héél lang kunnen duren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen het rookverbod uitkwam in de café's geloofde ook niemand dat dat zou blijven duren. Ik ken geen enkal café meer waar nog iemand een sigaret rookt. Toen het verplicht werd om een gordel te dragen in een auto dacht men vader ook dat dat nooit echt zou worden nageleefd en al zo vlug zou worden afgevoerd als ingevoerd. Volgens mij is veel een gewenning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Staatssecretaris
|
![]() Iemand wordt schatrijk van dat mondmaskerfetisjisme.
![]() |
#197 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wie wil niet schatrijk worden met:
Want gebruikte maskers zijn te gevaarlijk om zomaar vast te nemen maar ze mogen wel bij het gewone afval. ![]() ![]() ![]() Werp uw gebruikte maskers niet op straat a.u.b. ![]()
'Exposure to true information does not matter anymore. A person who is demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him. Even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures, even if I take him by force and show him the actual, material physical proof, he will refuse to believe it, until he receives a kick on his fat bottom.' - Yuri Bezmenov, 1984 Laatst gewijzigd door Stultitiae : 10 juli 2020 om 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga kijken of ik in automatenshops eten aan deftige prijs vind.
Andere zaken heb ik gehamsterd. En ik ga mezelf een jodenster maken. Als hersteller van vanalles heb ik materiaal genoeg. Stuk gele stof en iets bedenken voor die zwarte driehoeken en "Jood". Alcoholstift zie ik als te gemakkelijk, ik zou het er liever met zwarte draad in naaien. En dan op een mouw naaien, en mee rondrijden/gaan. Stof en draad liggen al gereed voor morgenochtend.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dito van de 10 auto's. In de plaats, files, concentratiekampen, en terreur.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben zo geen dramaqueen. |
|
![]() |
![]() |