![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar haal je dat nu in Godsnaam uit ? ![]()
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom laat je die nu weer weg, want dat is niet de eerste keer dat je dit doet. Snap dit niet goed....
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien moet je er eens uw eigen bijdragen op nalezen. U bent immers voorstander van de maatregelen van onze heren virologen. Ik niet en de reden daarvoor is simpel. Ik hoor van hen geen exitstrategie en van u moet ik er dus duidelijk ook geen verwachten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke dan wel? Iedereen die negatief is verhuizen naar Mars met een maand quarantaine ertussen en de geinfecteerden op aarde achterlaten? Laatst gewijzigd door parcifal : 23 oktober 2020 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gedaan met grote evenementen? Altijd afstand blijven houden? Iedereen op zijn eigen eilandje? Gasten die er vrede mee nemen dat het leven nooit meer terug zal gaan naar pré corona, die kunnen van mij de hoogste boom in. Het is trouwens ook een toestand die niet aanvaard zal worden door de bevolking. Je ziet nu al hoe de weerstand tegen de maatregelen groeit. Als je van plan bent om dit jaren aan te houden dan zal je van een kale reis terugkomen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is nu al 2 maal kort na elkaar dat je de bal volledig misslaat. Wat heb ik in heel deze tijd al steeds blijven herhalen, tot vervelens toe ? Mss dat jij mijn postings eens zou moeten nalezen, denk je niet ? ![]()
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En uw exit-strategie is gewoon van vandaag op morgen alle maatregelen op te heffen, dat weten we ook wel. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 23 oktober 2020 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De actieve bevolking zou bijna volledig actief moeten kunnen zijn en zich laten besmetten, liever gisteren dan vandaag. De groep boven 65 (en andere risico-groepen) zouden zichzelf moeten afzonderen, voor hen zou er wel een strenge lockdown kunnen gelden, strenger dan wat we nu hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoveel mogelijk de WZC beschermen. Sneltesten voor elk personeelslid als ze binnenkomen op het werk. Voor de rest alles, maar dan ook alles openzwieren. Dat lijkt me duidelijk. De dodelijkheid voor de actieve beroepsbevolking is immers verwaarloosbaar. Kijk, dat is mijn strategie. Ondertussen is de uwe en die van de virologen en regering nog altijd niet duidelijk. Alé, ze is niet alleen onduidelijk, ze is gewoon onbestaande.
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er idd geen, net zoals de meeste landen er (nog) geen hebben.
Op dat vlak blijf ik liever bescheiden. Uw voorstel klinkt logisch, maar je vergeet een paar puntjes. Het personeel van die WZC. Wat ga je daar mee doen, idem met het personeel van ziekenhuizen (non-covid afdelingen) want daar zitten ook zwakke mensen tussen. En wat met de Covid patiënten, want je zal er een hoop te verwerken krijgen. Wat ziekenhuis bedden betreft zit ons landje wel bij de beste, maar ook hier zijn er grenzen aan wat mogelijk is. En dan is er ook nog en grote groep mensen die niet in WZC verblijven, en die groep is groter dan dat je zou denken. Maar ook dit item is hier al aan bod gekomen op dit forum.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 23 oktober 2020 om 17:47. |
![]() |
![]() |