![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wij mogen onze eigenheid niet opofferen. En wat TVG betreft, de islam is inderdaad een gevaar voor onze samenleving. En dat racisme van hem is flauwekul. Er zijn mandatarissen van het VB die een buitenlandse vrouw hebben (Iran, Thailand, Indonesië, Somalië), maar die mandatarissen werden nooit uit de partij gezet.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 31 mei 2021 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan kan je even goed het pallieterke als bron nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
https://www.jstor.org/stable/20297309?seq=1 https://wikiislam.net/wiki/Qur%27an,...ite_Complexion In principe zouden ze blanken dus moeten zien als goede voorbeeld en zwarten als zondigen maar in de praktijk zie je daar niet veel van, wat zou Mohamed daarover gezegd hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Enkele jaren geleden was Wouter Van Bellingen, een zwarte, schepen van burgerlijke stand in Sint-Niklaas. Op zaterdag moest hij enkele huwelijken voltrekken. Twee huwelijken konden niet doorgaan omdat de familie weigerde dat een zwarte de ceremonie voltrok. In de media liet men vervolgens meermaals uitschijnen dat het weer van die smerige VB-ers waren. Men kon er niet genoeg over schrijven en hun afkeer ventileren. Tot uitkwam dat het om twee Turkse families ging. Gevolg: case closed, de doofpot in. Dat is de realiteit.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 31 mei 2021 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want hij laat Afrika voor de Afrikanen en zo voort. Het zou racistisch zijn moest hij de Afrikanen zelfs hun eigen continent niet gunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Slaves in islam, ze lachen er niet mee, dat zijn er twee die hadden gehoopt dat ze thuis waren gebleven. Ze hebben net het paradijs niet gehaald. Dadee en Pandareus: dit is racisme, in Europa kennen we dat niet eens. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het VB ras ook een eigen land geven. Hongarije of Polen bijvoorbeeld dan zitten ze bij rasgenoten.
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat is enkel uw hoogsteigen suggestieve interpretatie.
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 31 mei 2021 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 31 mei 2021 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
|
![]() Citaat:
2. Heeft van Grieken gezegd dat blanken een ander ras moeten domineren? Zo ja, dan heeft U gelijk, zo neen, dan bent U weer flink uit uw nek aan't lullen. Voor zover mijn bijdrage aan deze draad, want VB is net zoals alle andere partijen, politiek, inherent collectivistisch, en dus mijn vijand.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 31 mei 2021 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Minister-President
|
![]() dit is racisme, blank als dominate factor willen.
punt uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Orban heeft al gezegd dat hij blanke vluchtelingen toelaat als het in West-Europa volledig misloopt, het standpunt van de Poolse regering ken ik niet. Ik zou in dat geval naar Hongarije gaan, ik weet zelfs al in welke stad ik mijn toevlucht zou zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
|
![]() Je gaat Orban wel moeten betalen, persoonlijk of aan zijn familie. Als meest corrupte staatshoofd van de EU doet hij niet voor niets.
|
![]() |
![]() |