![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een hedonist kan prima asexueel zijn hoor, en ongelofelijk veel plezier beleven in het oplossen van MENSA puzzels. Er zijn evenveel variantes als mensen.
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb zelfs geen flauw idee wat u in deze draad zoal schreef... Je moet nu niet de stoere uit gaan hangen en stellen dat empathie u vreemd is want enkele draden geleden beweerde je nog dat je een alleenstaande vrouw en dochter hielp. Of deed je dat op zijn Patricks' ook enkel maar omdat je daar voordeel uit kon halen?
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 23 juli 2025 om 08:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik het heb over hedonisme, dan praat ik over de originele definitie, niet wat latere filosofen en morele relativisten er van gemaakt hebben. IK heb het dus over "the gratification of immediate sensory pleasures".
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 23 juli 2025 om 10:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het ging over een andere persoon.
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als die persoon nu een onmiddelijke bevrediging van een goed ingevulde puzzel wil hebben?
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hedonisme is de fles whisky direct helemaal leegzuipen want plezant. En morgen een houten kop. Dat is niet wat ik stel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De politicus in Frankrijk die mijn visie het beste volgt is eerder Eric Zemmour, maar die kan het niet brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zijn er dinges die nogal universeel zijn: bij veruit de meeste mensen is eens goed neuken plezant, en met een hamer op uwe groten teen kloppen onaangenaam. Maar voor subtieler dingen is het afhankelijk van iets dat ge niet in handen hebt. Ik doe graag wiskunde, bijvoorbeeld, anderen vinden dat onaangenaam. Waar dat vandaan komt mag Joost weten. Maar mijn idee is dat ge rationeel gezien gaat nastreven waar ge plezier in hebt, wat dat ook moge zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila. Het punt is dat ge dat niet zelf in handen hebt. Ge STELT VAST dat sommige dingen voor U plezant zijn, en andere niet. En voor een andere persoon is dat anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat bedoel ik dus. Laat Marine tonen, dat ze er net zo weinig van terechtbrengt, dat zal de Fransen hopelijk eindelijk woedend genoeg krijgen om Eric Zemmour te kiezen.
![]() |
![]() |