Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juni 2006, 11:06   #181
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion Bekijk bericht
Correct, en juist omdat het wordt toegelaten om gay-parades te organiseren zal ik nooit stemmen op de partijen die dit toelaten. Het is in dit land zelfs toegelaten om een optocht te houden met allemaal illegalen. Illegaal=onwettig. Onwettig=crimineel. En waar horen criminelen thuis? Niet op straat alleszins!

Vergelijk ik nu de gay-parade met een criminele beweging? Neen, natuurlijk niet maar ik zal het al maar zelf zeggen voordat je me daarvan beschuldigt!
En waarom zouden gay-parades niet mogen georganiseerd worden ??
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2006, 11:11   #182
xylitar
Schepen

Standaard

Citaat:
Correct, en juist omdat het wordt toegelaten om gay-parades te organiseren zal ik nooit stemmen op de partijen die dit toelaten. Het is in dit land zelfs toegelaten om een optocht te houden met allemaal illegalen. Illegaal=onwettig. Onwettig=crimineel. En waar horen criminelen thuis? Niet op straat alleszins!

Vergelijk ik nu de gay-parade met een criminele beweging? Neen, natuurlijk niet maar ik zal het al maar zelf zeggen voordat je me daarvan beschuldigt!
ik begrijp niet goed in welke verschillende richtingen je deze discussie steeds wil duwen, u weet het denk ik zelf ook niet.

u bent al komen opfraven met pedofielen, criminelen, wat nog allemaal, en nu komt u weer met illegalen...

Wat hebben illegalen te maken hebben met homo's? Buiten een kleine minderheid homofiele illegalen misschien....

Zeg het gewoon vlakaf... ik haat selectief homo's...

U zegt dat u zeker niet wil zeggen dat gay-parades criminele bewegingen zijn. waarom begint u dan over illegalen, en onwettig, en een nietszeggende, nog geen halve link te leggen naar homo's?

Een mens begint hier te denken dat je zelf niet weet waar je tegen bent en waar je geen problemen mee hebt...
xylitar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2006, 11:14   #183
Zwarte Spion
Banneling

Zwarte Spion's schermafbeelding

Standaard

ik heb me al meermaals verduidelijkt waar ik problemen mee heb. Je moet het natuurlijk wel willen lezen.
Zwarte Spion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2006, 11:18   #184
xylitar
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
Uch.
Een homo die zich vrouw voelt?
No comprendo.
Raar maar ze bestaan...
Het zijn mensen die op een lijntje lopen tussen homo en transsexueel. Ze houden van mannen. ze voelen zich meer vrouw, maar willen niet "verandered" worden. Ze verkiezen sex als man, maar voelen meer voor om door het leven te gaan als vrouw... In technische termen zou men zo iemand homo noemen, want fysiek is hij nog een man, en hij valt op andere mannen. Men zou zo iemand ook trans-sexueel kunnen noemen, maar, whats in a name...
Oud 30 juni 2006, 11:21   #185
xylitar
Schepen

Standaard

Citaat:
ik heb me al meermaals verduidelijkt waar ik problemen mee heb. Je moet het natuurlijk wel willen lezen.
ja idd...

Citaat:
Een homo die walgt van roze-marsen en gay-parades en die rustig thuis zit met zijn vriend of er iets mee gaat drinken zonder te laten zien dat hij homo is, dat is een échte homo. Al diegenen die vinden dat heel de wereld moet zien dat ze 'homo' zijn, dat zijn jaenetten die op decadentie drijven!

Gewone homo's liggen niet te zagen over 'meer rechten' en al die zever, die homo's zijn blij met wat ze hebben, een vriend en een gewoon leven.
in een woord, kleingeestig....
Oud 2 juli 2006, 13:16   #186
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
En waarom zouden gay-parades niet mogen georganiseerd worden ??
Omdat het apartheid is. Er worden geen hetero-parades georganiseerd!

Wel worden er parades georganiseerd, waar iedereen die het wil op welkom is. Dat lijkt me fairder.

Euh en persoonlijk houdt ik niet zo van deze drukke, lawaaiierige bedoelingen, dus mij zul je er niet vinden. Wie er anders over denkt ... have fun.
Oud 2 juli 2006, 13:18   #187
bartje
Minister-President

Standaard

Op gay parades is ook iedereen welkom!
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2006, 13:30   #188
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Op gay parades is ook iedereen welkom!
OK
Oud 3 juli 2006, 08:37   #189
xylitar
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Omdat het apartheid is. Er worden geen hetero-parades georganiseerd!

Wel worden er parades georganiseerd, waar iedereen die het wil op welkom is. Dat lijkt me fairder.

Euh en persoonlijk houdt ik niet zo van deze drukke, lawaaiierige bedoelingen, dus mij zul je er niet vinden. Wie er anders over denkt ... have fun.
idd, iedereen is welkom op gay parades...
En hetro-parades zijn er al een heel jaar door. loop eens door een grote stad bij goed weer en je bebt al genoeg borsten en billen gezien om tmf en mtv concurentie aan te doen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be