![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#182 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
u bent al komen opfraven met pedofielen, criminelen, wat nog allemaal, en nu komt u weer met illegalen... Wat hebben illegalen te maken hebben met homo's? Buiten een kleine minderheid homofiele illegalen misschien.... Zeg het gewoon vlakaf... ik haat selectief homo's... U zegt dat u zeker niet wil zeggen dat gay-parades criminele bewegingen zijn. waarom begint u dan over illegalen, en onwettig, en een nietszeggende, nog geen halve link te leggen naar homo's? Een mens begint hier te denken dat je zelf niet weet waar je tegen bent en waar je geen problemen mee hebt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() ik heb me al meermaals verduidelijkt waar ik problemen mee heb. Je moet het natuurlijk wel willen lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Schepen
|
![]() Raar maar ze bestaan...
Het zijn mensen die op een lijntje lopen tussen homo en transsexueel. Ze houden van mannen. ze voelen zich meer vrouw, maar willen niet "verandered" worden. Ze verkiezen sex als man, maar voelen meer voor om door het leven te gaan als vrouw... In technische termen zou men zo iemand homo noemen, want fysiek is hij nog een man, en hij valt op andere mannen. Men zou zo iemand ook trans-sexueel kunnen noemen, maar, whats in a name... |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Wel worden er parades georganiseerd, waar iedereen die het wil op welkom is. Dat lijkt me fairder. Euh en persoonlijk houdt ik niet zo van deze drukke, lawaaiierige bedoelingen, dus mij zul je er niet vinden. Wie er anders over denkt ... have fun. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Minister-President
|
![]() Op gay parades is ook iedereen welkom!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En hetro-parades zijn er al een heel jaar door. loop eens door een grote stad bij goed weer en je bebt al genoeg borsten en billen gezien om tmf en mtv concurentie aan te doen. |
|
![]() |
![]() |