![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
België is ontstaan uit 2 verschillende rassen. Door impuls van franstalige zakken zoals een Rogiers zijn de zuidelijke Nederlanden afgescheurd van Nederland. Vlamingen zijn germanen en geen galliërs zoals de Walen. Gesnapt ? Anders leg ik het traag uit.
![]() |
#182 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#183 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zoals je zou moeten weten - alhoewel ik dat sterk betwijfel met zo'n brein - ligt Brussel in Vlaanderen en zijn de oorspronkelijke bewoners dus Vlamingen. Die zijn natuurlijk 2-talig moeten worden door duistere figuren als Woeste en Rogiers. Wat de ééntaligen betreft. Dat zijn de francofone inwijkelingen die zeker geen Brusselaars kunnen worden genoemd. Brussel is Vlaams én blijft Vlaams!
#184 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Geen nood, joh, dat komt nog en wel vlugger dan je denkt.
#185 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Een landverrader! Dan liever deze van VB die daarenboven nog hooggeschoold zijn. Bij SPa: een geldverbrander! een zeer goede referentie. Nog bij de SPa: een druggebruiker. Een goed voorbeeld voor onze kinderen. Moet ik verder gaan ? Dan kom jij even de kandidaten van VB becritiseren! Zwijg stil, man, je hebt totaal geen verstand.
![]() |
#186 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Lodi : 12 september 2006 om 07:05. |
|
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() ach nee, ik vind een onafhankelijk Vlaanderen een must have ... alle andere politieke idealen moeten daarvoor wijken (in de koelkast) ... bovendien heeft slechts één partij daar naar mijn aanvoelen het juiste programma én de juiste strategie voor ... maar eens die onafhankelijkheid er is, dan kan het alle kanten uit : dan maakt vivant, Vld of zelfs Sp-a (VDB) een kans ...
|
![]() |
![]() |
#188 |
Minister-President
|
![]() Ook al 6 jaar geleden wouden ze een lijst indienen maar kwamen ze niet van de grond net als nu; ze weten héél goed dat ze hier niets te zoeken hebben daar het hier een tevreden verdragzame gemeente is.
#189 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik voorspel een vooruitgang van SP (en hun kartel) en het VB (en hun ev. kartelpartners), en wederom een verlies van CD&V en VLD.. iets wat ze trouwens te danken hebben aan hun parlementaire broertjes&zusjes ![]()
![]() |
#190 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Maar misschien is het net omgekeerd? Misschien is verdraagzaamheid daar gewoonweg niet nodig omdat iedereen op de lijst staat om zalig te worden verklaard. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#191 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Lodi : 12 september 2006 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
#192 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar dan weet je niet wat nog beter is!
![]() |
#193 |
Gouverneur
|
![]() Er zijn maar 6 rassen
blank zwart licht bruin geel blauw rood In europa zijn het stammen |
![]() |
![]() |
#194 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat gij nu niet in de jaren dertig zijt geboren: wat een ramp!
|
![]() |
![]() |
#195 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#196 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bart Somers heeft de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen in Mechelen op gang geschoten. Met - alweer - een ‘veiligheidsplan’. Het plan moet nog goedgekeurd worden door de gemeenteraad, maar als het van de burgemeester afhangt komt er een overlasttaks voor ouders van min-zestienjarigen die problemen veroorzaken. Ouders die de opvoeding van hun kinderen verwaarlozen, krijgen voortaan een boete van 250 euro. Lees meer over Somers, de man die sneller praat dan zijn onzin opdat geen mens hem zou kunnen volgen www.vlaamsbelang.org/index.php?p=0&id=136 www.vlaamsbelang.org/index.php?p=0&id=316 www.vlaamsbelang.org/index.php?p=0&id=505 www.vlaamsbelang.org/index.php?p=0&id=517 www.vlaamsbelang.org/index.php?p=0&id=705 www.vlaamsbelang.org/index.php?p=0&id=710 www.vlaamsbelang.org/index.php?p=4&id=91 www.vlaamsbelang.org/index.php?p=0&id=680 www.vlaamsbelang.org/index.php?p=4&id=101 www.vlaamsbelang.org/index.php?p=0&id=964 www.vlaamsbelang.org/index.php?p=0&id=1549 www.vlaamsbelang.org/index.php?p=0&id=1974 |
|
![]() |
![]() |
#197 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We zijn bijlange nog niet zover.
![]() |
#198 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik voorspel hier in de rupelstreek waar voor SPA_CVP aan de macht zijn zeer grote winst voor het VB. Die was er al in 2004. En ook in mechelen dus. |
|
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zie dan totaal ook niet in wat je hier zit te raaskallen. Zo jaloers misschien dat er nog plaatsen zijn dat het VB niet doorbreekt en gewoon niet kan doorbreken.