![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vinger wijzen, klagen, grote mond maar als dan het probleem voor jou ligt heb je zelf geen flauw idee wat je zou moeten doen. Typisch ![]() Ondertussen is er weer een bom ontploft door je rond de pot gedraai, je hoort echt wel thuis in de politiek ja. Veel blabla maar voor de rest...rien!
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Heel juist Illwill. Nog veel plezier op deze thread.
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Niemand wist of hij een terrorist was of niet! Uiteindelijk bleek van niet!Snap je dat nu niet? De kans bestond dat hij er eentje was. Iedereen die over straat loopt kan een terrorist zijn en blijkbaar hadden ze een reden om hem te volgen. Hij had zich idd ook in de bus kunnen opblazen ja. En? Maar je focust je teveel op dit voorval. Ik geef u een scenario dat kan voorvallen ok. En ik vraag dan aan jou wat een agent moet doen volgens jou. Keer op keer krijg ik geen antwoord. Ik probeer het dus voor de laatste keer, antwoord je niet duidelijk dan is dit gewoon het teken dat je geen flauw idde hebt wat er dan wel had moeten gebeuren. En begin aub niet opnieuw over "hij had geen rugzak é". Zet wat er gebeurt is nu eens effe uit je bolleken ok. Een persoon die zich verdacht gedraagt bij het zien van een agent op straat loopt richting station op het spitsuur. Hij heeft een rugzak en heeft donkere huidskleur. Wat doe je als agent? Je hebt geen flauw idee waarom hij zich verdacht gedraagt.
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toon aan dat deze persoon er voor de 30 ste keer werd uitgepikt omwille van zijn uiterlijk en ik ga met je akkoord. Niet dat hij moest weigeren de zaal te verlaten maar dat hij niet meer vriendelijk zou reageren.
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat heeft dat er trouwens mee te maken? Omdat het niet elke dag gebeurt en niet in je achtertuin is het geen probleem? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt geen flauw idee van wat er moet gebeuren in zulke situatie alleen ben je te koppig om het toe te geven. Klagen wel maar een oplossing geven...vergeet het maar.
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daar moeten wij immers eens goed op reageren, sie. Er zijn hier geen bomaanslagen. En wij hebben geen enkele macht om de bomaanslagen die in andere landen plaatsvinden te verijdelen. Het is inderdaad ons probleem niet. Jij wil een link leggen tussen bruinen, islamieten, bomaanslagen en doen alsof wij ook onder de bommen liggen. Waarom protesteert het VB nooit tegen het verhongeren van miljoenen mensen in Africa? Dat is wel degelijk een reëel probleem, en daarenboven hebben we zeker de mogelijkheid om er iets aan te doen. Daarenboven reclameert het VB hysterisch indien mensen uit Africa zonder papieren naar ons komen gevlucht: het is dus volgen het VB wel degelijk een belangrijk, en geen fictief probleem? Zou het kunnen omdat het VB een zelfzuchtig, kortzichtige en met vooroordelen doorspecte bende is? Zou het kunnen omdat ze reële, door ons aanpakbare problemen verzwijgen en er liever wat fabeltjes rondstrooien en ons bang maken voor duivelen die alleen in hun zieke paranoïde koppeke bestaat? En daarom, beste vriend, ben je een zeveraar. En ne groten! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ericferemans : 25 november 2006 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Shit man, ge zijt een paranoia kereltje. Ik zou nie graag in uw wereld willen leven hoor. Een klein geheimpje, er sterven dagelijks in Europa meer mensen in het verkeer dan aan bomaanslagen. Trouwens, als je een oplossing wilt vinden voor die aanslagen die volgens jou constant gebeuren ![]() En zet eens een ander logo'ke bij uw naam, die Wu past echt nie bij u, angsthaas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat een geheim? Lol, volgens mij gebeuren er niet constant aanslagen. Waar haal je het toch van. Is er nu echt niemand hier die eens to the point kan antwoorden of zijn jullie echt allemaal gewoon lege jutte zakken die wat geluid kunnen maken? Ik vraag gewoon wat een agent moet doen in dergelijke situatie en niemand kan mij een antwoord geven en beginnen over paranoia en aanslagen die constant gebeuren...wat een fabeltjes allemaal voor 1 vraag. En jij zal weten welk logo bij mij past. ![]() Angsthaas? Ok, zullen we een keertje afspreken om eens te kijken wie het kippetje is?
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ter bestrijding van die verkeersdoden wordt er wel zéér repressief en selectief opgetreden....wat u wsl een goede zaak vindt. Als men dan een repressieve aanpak toepast tav mogelijke terroristen......dan protesteert u hiertegen. Hypocriet noem ik dat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Uw betoog slaat werkelijk nergens op. Uw behandeling heeft blijkbaar geen succes...weggesmeten overheidsgelden dus... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Btw, hoeveel aanslagen zijn er in Europa al niet verijdeld door politie tussenkomst, weet u dat? Remember oa. de maatregelen in luchthavens (mbt vloeistoffen) nav de verijdelde aanslag op vliegtuigen in Engeland...;en dat zal niet de enige mislukte aanslag eh. Blijf maar blind jongen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
al die helden die vinden dat een tazer "wel meevalt" : Heb jaren geleden toen ik nog student was en bijkluste in de discotheek me eens zo voor " de lol ![]() Wel dat viel "mee" ; ik was er even mee uitgeschakeld , maar dat waren letterlijk slechts enkele seconden. Houdt een aanvaller dus echt niet tegen dacht ik zo. Weer een paar jaar later vertel ik dat aan een kameraad die in het leger zit en die lacht er eens mee (dat zullen van die prullen tazerkes van het web geweest zijn zeker met zoveeel volt en schuun kleurkes ? , als ge met professionele apparatuur te maken krijgt : Ge gaat NEER en ge doet de eerste minuten NIETS meer) Ik dacht vol moed hem het tegendeel te bewijzen , dus herhaalde we het experiment nog eens , maar dan met zijn "professionele " tazer... Na 5 ! minuten kon ik NOG niet fatsoenlijk lopen ! Diegenen die zeggen dat het wel "meevalt": Wel TRY IT ! maar dan de serious stuff ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan lijkt het mij onbegrijpelijk dat de man in het filmpje na 5 stoten nog zo levendig is . Zouden ze daar slecht materiaal aan hun agenten geven ??? ![]() Het komt er gewoon op neer dat men moet luisteren als agenten je iets opdragen. Stel dat een agent op een kruispunt het verkeer staat te regelen en iedereen negeert hem/haar ... Dan zal het ook vlotjes lopen hé. Respect voor de ordehandhavers is tegenwoordig ver te zoeken...
![]() |