![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is merkwaardig dat men meer respect heeft voor roden dan voor bruinen: die zet men namelijk NOOIT naast een blokker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
|
![]() Waarmee u perfect uw anti-democratische instelling illustreert: in een verkozen orgaan mogen alleen mensen zetelen waarmee u het kunt vinden. Ik stel voor dat u naar Cuba verhuist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
|
![]() Citaat:
Fidel is een idioot, maar dat hij zichzelf de lol ontzegt om zo'n gaga partij te laten floreren is erover! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
opgelost, wij hebben een fotoke geplaatst in ons blaadje, van die rooie die dan wel naast een blokker zat. de lol kon niet meer op. (bauwens is niet meer verkozen. vl b heeft 2 zetelkens bij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jozef Ostyn is geen VB-er, en hij was het die 'van zijn oren maakte'....
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij recicleert (en gebruikt, in navolging van Karel De Gucht) zelfs de scheldwoorden waarmee Hitler de Joden in de jaren 40 kapittelde.
![]() |
![]() |
#189 | |
|
![]() Citaat:
Zijn dochter zit in dezelfde klas als de dochter van één van de VB-verkozenen en jawel, zijn dochter blijft regelmatig slapen bij haar vriendinnetje en omgekeerd ... Bulent Hypocriet Samanli
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
Overigens: tot mijn schaamte heb ik geconstateerd dat ik net zoals Hitler vandaag ben gaan kakken! Dat zegt heel veel! Net als Hitler is mijn dochter vegetarisch! Maar dat zit gelukkig niet in de genen. Oef. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
Van mijn part is dit een zoveelste compliment, en een verdere bevestiging van de grote morele kracht van dit gemeenteraadslid. Bulent for president of Europe! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() Hou toch uw bek, man! Zolang ge mij niet kunt aantonen dat de SPA-hypokrieten ook kritiek hebben op hun lichtende voorbeeld (Fidel 'the butcher' Castro) of dat deze massamoordenaar geen duizenden executies bevolen heeft noch werkkampen had/heeft voor politieke en andere tegenstanders zou je beter zwijgen over een of andere al dan niet vermeend racistische uitspraak van O MY GOD I AM OVER-FUCKING-WHELMED een vlaams belang GEMEENTEraadslid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
|
![]() Citaat:
De linksen die dweepten met Castro, of beter gezegd met de situatie van de gewone man in Cuba deden dit met als criterium de sociale voorzieningen en de medische verzorging die er in dat land veel beter is dan in de rest van Zuid-America. Je merkt in dit land dat het voor de gewone arme man er veel beter is dan in de rechtse dictaturen van Zuid-America, ondanks de jarenlange blokkade van dit land door de VS en ook wel door enige steun van de voormalige Soviet Unie. Dit is een belangrijk aspect van de Cubaanse samenleving: er is niet dezelfde ellende als in de andere landen van Zuid-America die een vergelijkbare economische situatie kennen. En dat is een enorm pluspunt. Anderzijds is Cuba inderdaad een autoritaire staat. Het ontbreekt de Cubanen aan democratie. Aan het recht op vrije meningsuiting. Cuba is inderdaad een dictatuur. Ik vind dat dit niet is goed te praten. Mocht ik voor de keuze staan om in Cuba te leven, of in een land geleid door een dictator zoals Pinochet dan zou ik als rijke kiezen voor Pinochet, als arme voor Cuba. Maar als sociaal democraat kan ik absoluut niet goedkeuren wat Castro heeft gedaan met de mensenrechten. Ik dacht overigens dat ook Stevaert deze nuance steeds heeft duidelijk gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() Een democraat moeit zich niet met de vriendinnetjes van zijn kinderen, omdat hun papa een dommerik is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, enkele sociale voorzieningen wegen natuurlijk op tegen duizenden executies. De logica van een linkse. Geheel terzijde: Het Chili van onze vriend Pinochet was echt welvarend met een brede middenklasse. Daar kan zelfs het huidige Cuba niet tegen op, ondanks de gigantische toerismedollars-injectie in Havana is het platteland even achterlijk als het platteland in ZuidOostAzië onder Poll Pott. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() Citaat:
Bezoek binnenkort eens de welvarende sportstadia in Santiago de Chile. Tegenwoordig mag je er levend terug uit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geen dommerik, een stinkdier!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb de denkfout gevonden. U maakt ze: u legt mij alweer woorden in de mond die ik nergens zeg/typ. Ik zeg nergens dat ik fan ben van Pinochet. Ik zeg: De dictatuur in Cuba is verwerpelijk. Denk aan de vele duizenden EXECUTIES. Dat Cuba enige vorm van welvaart kent is niet vreemd. Chili onder Pinochet kende dit nog veel meer. Bovendien niet enkel door TOERISME, en niet enkel in HAVANA. Mensen die het te ver gaan vinden om naast een al dan niet vermeend racistisch gemeente -O MY GOD I AM OVER-FUCKING-WHELMED raadslid te zetelen maar geen problemen hebben met een massamoordenaar als Fidel "the butcher" castro, dat vind ik ZUM KOTZEN En idioten als gij die hier geen problemen mee hebben vind ik eveneens ZUM KOTZEN Vooral als ze -net als u- nog te debiel zijn om mijn posts (hoewel ik ze al elvendertig keer herhaald, samengevat én uitgelegd heb) zelfs maar te begrijpen. |
|
![]() |
![]() |