![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Snap je het nu, knuppel?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=ericferemans;2468903]
Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Europees Commissaris
|
![]() The UN's highest court has cleared Serbia of direct responsibility for genocide during the 1990s Bosnian war.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/6395791.stm Nope dus... En intussen maar de Vlamingen angst aanjagen met denkbeeldige genocides, massavernietigingskampen en VN-interventies, nietwaar Ericske?
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
" En dat racisme komt van ergens" een goeie opmerking "drosophila". Wanwaar dan wel, denkt u? Vooreerst wil ik erop wijzen dat racisme van alle tijden is, maar tegenwoordig worden racistische uitingen in het veelvoud uitgesproken en getoond omdat er géén rem staat op het binnenhalen van de vreemdelingen, die véél te grote en ongecontroleerde toeloop lokt bij vele mensen "racisme" uit en terecht vindt ik, want er is géén andere uitlaatklep om onze ongerustheid te uiten. De Vuilrooien en aanhangsels inbegrepen de Vuilgroenen en aanhangsels hebben ons opgezadeld met ondemocratische wetten die de vrije menigsuiting aan banden legt en de toeloop van al dat vreemd tuig toelaat, ondanks het overduidelijk feit dat de meerderheid van de bevolking deze toeloop veroordeelt, blijven de progressieven doof voor die oproep! en laten ze de vreemdelingenaangroei maar doorgaan zodanig dat we nu al opgescheept zitten met procentueel gezien de meeste vreemdelingen in Europa!. We gaan naar de 2.000.000 vreemdelingen in ons land!! genoeg is genoeg, wanneer gaan die domme politiekers dat eens inzien en maatregelen nemen? Alles wel beschouwend moeten we tot de conclusie komen dat het non-beleid inzake immigratie dé oorzaak is van het toegenomen "racisme", bijgevolg de vuilSPa, vuilSP, Vuilgroen en aanhangsels zijn de oorzaak en bedrijven discriminatie t.o.z. van de autochtonen en wakkeren het Racisme aan!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit is niet een vrijspraak: het is een veroordeling. OVerigens ga jij nog een stapje verder: je beweert dat er geen genocide is geweest, en dat ik de mensen wil bang maken... Het hof sprak dus wel degelijk van een genocide in zijn vonnis. Een nieuw soort negationisme aan het inoefenen? Macht van de gewoonte ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 27 februari 2007 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat was de "denkbeeldige" genocide waarnaar ik refereerde... En verantwoordelijk stellen voor een gebrek aan inspanning (zoals de hele wereld nu doet betreffende Darfur) is natuurlijk niks in vergelijking met hetgeen jij er alweer in je euforie wou van maken: Citaat:
Dus, kortweg gezegd, daar sta je nu te blinken!
||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Links is weer de dans ontsprongen. Het regime wordt niet verantwoordelijk gesteld voor de eigenlijke genocide, maar wel voor onvoldoende hulp om deze te voorkomen. Net zoals de hele wereld schuldig is aan het niet voorkomen van de Darfurse tragedie, en de Belgische en Franse blauwhelmen en hun regeringen tot de VN toe (zie eens Shooting Dogs) verantwoordelijk zijn voor de Rwandese tragedie. Het is dus een doekje voor het bloeden, en in Servië wordt er gevierd. Zegt genoeg, niet? En nu ga ik in een hoekje stil zitten wezen, want ik heb je nog nooit eerder gelijk moeten geven, en dus moet ik echt wel wat bekomen...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 27 februari 2007 om 12:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Op die manier kan ik het verband aantonen tussen uw verstopt afvoerputje en de aambeien van Gerolf Annemans. Leer toch eens rationeel te argumenteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken geen forummer die zo vol van haat zit als Filosoof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nirieka, doe geen moeite, die linkse keikoppen zullen natuurlijk hun selectiviteit en enorme hypocrisie nooit openlijk toegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() of nestbevuiler
![]()
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 27 februari 2007 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Partijlid
|
![]() Goh, selectiviteit en hypocrisie is dat zoals filosoof betichten van de meest haatdragende op het forum te zijn terwijl je zelf niets anders doet dan moslimbashen op het subforum vreemdelingenbeleid en integratie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Gouverneur
|
![]() Nu zijn er nog moorden door haat en racisme. Binnenkort ook zeer zeker op holebi's.
![]() |
#197 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Definieer "jullie". Toon aan waar ik iemand op dit forum ooit een "rat" heb genoemd. In dit topic alleen al heb je het weer verschillende keren over het VuilB en over mestkevers. Dat was mijn bewezen beschuldiging naar jou toe. Niks "jullie", maar jij. Bewijs nou eens de jouwe! Intussen bewijs je opnieuw wel lekker mijn stelling. Zij doen dit, dus ik doe dat... Beter had ik het niet kunnen stellen! Maar dat van die rat, dat mag je mij intussen wel eens aantonen!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 28 februari 2007 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Minister-President
|
![]() De Brugse correctionele rechtbank heeft een man uit Tielt veroordeeld tot twaalf maanden cel, waarvan de helft effectief, wegens racisme.
Hitler-groet De man bracht vorig jaar in Tielt de Hitler-groet vergezeld van een reeks racistische opmerkingen, aan een groepje Kosovaren. Later verwondde hij een politieagent die tussenbeide kwam. Naast de gevangenisstraf moet de man ook 500 euro boete betalen en een schadevergoeding ophoesten voor de politieman. Bron: Lokale pers Uiteraard heeft het VB daar weeral absoluut niks mee te maken... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |