![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Spijtig voor jou en je vriendin dat ze niet wou/kon blijven. Ik zou me niet teveel zorgen maken over die kat, 6km is niet heel ver en als het een beroepsschooier is weet die wel hoe ze haar plan moet trekken. Begin best met een kitten als je ooit een kat wil nemen voor de eerste keer. Greetz Ovidius Laatst gewijzigd door Ovidius : 15 december 2007 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.lyricsandsongs.com/print_song/594495.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O jee, ik begin Derks te worden!
AAAAAAAAAAAAAAAAAARrgggggh |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb laatst eens gehoord dat een kat wanneer ze het einde voelt naderen alleen wil zijn, ik hoop dat dat een kwakkel is, het zijn per slot van rekening geen olifanten hé? ![]() Laatst gewijzigd door Ovidius : 15 december 2007 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar je hebt gelijk, ik vraag me ook soms af naar wat een mens refereert als hij iets probeert uit te leggen, jij blijkt me beter te kennen dan ikzelf, respect! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Parlementslid
|
![]() Tijd voor nog wat fotookes.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Parlementslid
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Katten zijn trouwens wel toffe huisdieren en het is de moeite om er eentje te nemen. In het begin heb je er wel wat last mee, maar na een tijdje zijn ze aangepast en dan heb je er normaal geen problemen meer mee. De kat bij ons thuis moet s'avonds de deur uit als wij gaan slapen, dat hebben we 'm zo aangeleerd. Dan gaat hij jagen en s'morgens als iedereen thuis vertrekt mag hij terug binnen en dan slaapt hij praktisch de ganse dag door als wij niet thuis zijn. Je moet er dus zeker niet altijd op letten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat hij dat nog lang zal doen. Hij gaat niet naar buiten, en eet alleen maar senior voeding uit de delhaize (prima kwaliteit!). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() Ja. Zeker weten. Echt een mirakelkat. Die is eens van de 3e verdieping gesprongen, en zat daar beneden in de tuin gras te grazen. Geen vuiltje aan de lucht. Hij ging vroeger ook via het dak op pad en bleef soms dagen weg, dat was wel stress als hij niet thuiskwam. Maar hij wist altijd wel de weg terug te vinden. Nu blijft hij altijd binnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() Je kat nooit buiten laten eh, mijn kat vroeger zat soms voor de deur en liep misschien eens onder een geparkeerde auto maar meer dan vijf meter van mijn deur ging die niet. En tuin ook niet, dus binnen en very safe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dan wordt het beestje pas helemaal dol, hij moet juist zich buiten uitleven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() Helemaal niet, anders was hij zeker op een dag eens weg gelopen toen de deur openstond, en die stond genoeg open. Katten hebben dat niet nodig, die immense territoriale vrijheid, als ze gewoon kunnen doen waar ze zin in hebben is dat meer dan genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
|
![]() mijne ging vroeger uit zichzelf via de daken de tuinen in, maar nu gaat hij nog niet eens dichtbij de deur. Vindt het héérlijk binnen, daar is hij de koning.
|
![]() |
![]() |