![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2101 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=106218 PS: 'goed opgeleid' ![]() Laatst gewijzigd door Kazan : 24 mei 2008 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2103 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
...Over lagere lonen ga ik me niet uitspreken (ja, daar zullen de Walen trouwens zo blij om zijn "Mannen, om te concurreren verdienen jullie nu 30% minder!") maar...hoe denkt u dat Wallonië een lagere belastingsheffing zou kunnen hebben terwijl ze een hogere werkloosheid en sociale kosten heeft dan Vlaanderen? Het zou me logischer lijken dat een onafhankelijk Vlaanderen een lagere belasting zou kunnen hebben gewoon al door het geld dat we dan niet meer moeten afstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het oude werkgelegenheid is, pleit U dan voor het massaal ontslaan van Vlaamse meertalige werkkrachten ten voordele van ééntalige franstalige beroepsdoppers of wat bedoel je nu in feite?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Vlaanderen zich afscheurt zal er minder nood zijn aan nederlandstaligen, en meer nood aan franstaligen, dat dan de enige officiële taal van BelgiË wordt. Bovendien zullen werkgevers dan mensen verkiezen die onder dezelfde wetgeving, arbeidsvoorwaarden, sociale zekerheidstelsel, etc. vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2111 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mag ik ook even vragen waar u al het personeel vandaan wil halen? Ik heb zo mijn twijfels dat er zoveel mensen met de benodigde diplomas thuis zitten te wachten totdat ze allemaal massaal in Brussel kunnen gaan werken. U blijkt ook te vergeten dat de werkgelegenheid in Brussel logischerwijze zal dalen. Hoe u het ook draait of keert, wat u voorstelt zou een drasitsche vermindering in koopkracht en belastingsinkomsten betekenen en dus ook een sterke daling in de levensstandaard. Laten we ook niet vergeten, een eentalig gebied omring door een gebied met een andere landstaal dat dat als hoofdstad zou fungeren van een land zodner een echte verbinding,d at zal goed werken. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2112 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoogstens is het in Brussel is op weg om dat te worden. Zie mijn post: http://forum.politics.be/showthread....05801&page=100 En samen met Rob Roy vraagt deze, door ‘Filosoof’ afgeschild als neonazistische skin, zich af waarom franstaligen in de Rand wel faciliteiten krijgen en de Marokkanen niet. Frans en Arabisch zijn daar beiden NIET historische talen. Waarom zou Brussel dan niet drietalig Nederlands/Frans/Arabisch mogen zijn.? Want noch Arabisch, noch Frans zijn daar te beschouwen als een historische taal. Trouwens aangaande Arabieren:liever 100 Arabische vrouwen met hoofddoek in de Rand die wel Nederlands leren (en hun kinderen in ‘t Nederlands naar school sturen: hét belangrijkste!!) dan 1 franstalige die dat niet doet! Iemand die dezelfde moedertaal heeft als ik, ongeacht zijn huidskleur, is immers mijn volksgenoot: de uiterst logische konsekwentie van het volksnationalistische kredo: de taal is gans het volk, en ja, ik ben daar eerlijk in. Spijtig, dus Filosoof, dat de nazi’s niet wat meer volksnationalistisch dachten als ik, dan hadden ze ingezien dat de Joden die Jiddisch spreken (helaas: spraken) eigenlijk een Germaans broedervolk zijn. *grinnik* Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 24 mei 2008 om 23:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
LOL het is weer typisch kleinburgerlijk vlaanderen om van zo een rapportje wakker te legen. who gives a fuck. laat de walen maar mekkeren. sterker nog, elke keer een waal mekkert zou men nog een strengere taalwet moeten loslaten op de rand. Vlaanderen Vlaams! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2114 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie in Vlaanderen woont, ongeacht zijn taal is een Vlaming, beweert hij. En de "Arabieren": veel kans dat het Berbers zijn. 60% (of meer) van de Nederlanders vindt het ook niet leuk om Hollander genoemd te worden. Laatst gewijzigd door azert : 25 mei 2008 om 06:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2115 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is taal slechts een middel om zich uit te drukken, of men nu in het Nederlands of Frans of Engels of Russisch schrijf, het verandert niets aan de denkwijze en idealen die in die taal uitgedrukt worden. De bekendste en beste Vlaamse schrijver is bekender in Rusland dan in eigen streek, omdat hij in het Frans schreef. Nochtans gingen zijn boeken over Vlaanderen, over Gent specifiek. Maeterlinck's boek "de Blauwe Vogel" staat op de verplichte lijst van alle scholen in de voormalige Sovjet-Unie en Japan, en sommige bezoeken België speciaal vanwege dit meesterwerk. Dit werk werd in de Sovjet-Unie en Rusland reeds 3 keer verfilmd. En Frans is natuurlijk wel een historische taal in Vlaanderen, daarvoor moet je niet alleen Maeterlinck lezen maar gewoon "de Leeuw van Vlaanderen". De "leliaerts" (in de 13de eeuw) waren OOK Vlamingen, net als de franstalige graven. Volgens mij sprak er toen niemand Berbers of Arabisch in Vlaanderen (in Spanje wel). Laatst gewijzigd door tomm : 25 mei 2008 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie dat toch probeert, plaatst zichzelf buiten de wet, en moet d�*�*r dan maar de gevolgen van dragen. En vooral niet achteraf komen janken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |