Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 maart 2008, 19:24   #201
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Artisjok is duidelijk aangetast door de jarenlange hersenspoeling en indoctrinatie waar onze jeugd aan werd blootgesteld.

Iemand die nog steeds niet weet dat de arabische cijfers in feite uit INDIA kwamen, en nee, dat de arabieren NIET de nul hebben uitgevonden, noch een hoop andere dingen die ze her en der gepikt hebben (daarom niet gepikt: gewoon, zoals we dat nog kennen: iets nieuws ontdekt, de uitvinder kopje kleiner gemaakt, en dan gezegd dat ze het zelf hebben uitgevonden...), enfin, iemand die dit nog steeds niet doorheeft ondertussen werd zéér zwaar aangepakt.
Ik vrees zelfs dat medicatie hier aangewezen is.
Oei, wil je me doperen?
Iedereen die een andere mening heeft is gehersenspoeld en geïndoctrineerd?
Herlees eens je bericht. Meen je dat echt, het deel dat ik in vet zette?
Je ontkent toch niet dat de cijfers via de Arabieren tot bij ons kwamen?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2008, 19:52   #202
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Oei, wil je me doperen?
Wacht even;... is de muilezel nu de uitvinder? of waar wil je naartoe?

de ARABISCHE cijfers werden door Indiers uitgevonden, niks met arabieren te maken.
Dat ze via de arabische handelskaravanen naar hier zijn gekomen, maakt het nog geen "arabische" cijfers.

De chinezen hebben veel meer uitgevonden dat via de handelskaravanen naar hier is gekomen, daarom is het nog geen NEDERLANDS buskruit bijvoorbeeld, of NEDERLANDS porselein (behalve als het uit Delft komt, maar geen kat wenst te claimen dat de Nederlanders het porcelein hebben ontdekt/uitgevonden).

Dat jij dit allemaal niet weet is niet jouw fout, maar het feit dat men de indoctrinatie reeds vanaf de schoolbanken begint in te voeren.

En neen, pilletjes helpen daar niet tegen. Je moet gewoon zelf voldoende hersencellen hebben om eens een beter onderzoek te willen doen dan het doorslikken van propagandapraat via de paplepel.

Hangt ervan af wat je wil horen natuurlijk. Als het Allah Snackbar is, ben je er goed mee geweest zeker.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 8 maart 2008 om 19:55.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2008, 20:36   #203
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ Bekijk bericht
Iedereen in Belgie en de wereld wordt beinvloedt door zijn omgeving, media, politiek e.a. dus hangt u iets en of wat ook aan hé sjokske. Dus uw en mijn denken wordt daardoor beinvloedt. U blijkbaar niet!! maar gij zijt daarvoor ook een communist hé sjokie, die moeten de leiders volgen en hoeven niet na te denken!!
U moet zich niet zo kwaad maken. Stoort het u dat u me niet kan plaatsen in een voor u gekende overtuiging?
Vertel me eens, als iedereen iets of iemand aanhangt, wie of wat hangt u aan?

Citaat:
U legt me weer woorden in m'n mond dat ik NIET gezegd heb hé. Ik heb niet gedefineerd wat "dumpen" betekend hé sjokie, dat doet het woordenboek. Of zijde gij te stom om dat woordenboek eens te consulteren en nog erger hebt u wel een woordenboek v/d nederlandse taal? Indien niet, dringend een aanschaffen hé sjokie, dan kun je uw woordenschat ietske uitbreiden!!
U hebt dumpen wel op die manier gedefinieerd, lees er je eigen bericht op na :
Citaat:
Jawel, je trachtte mij dit in m'n mond te leggen. Ik zei om ze af te voeren naar hun herkomstlanden, indien het werk was verricht geworden en dat is heel iets anders dan "dumpen" hé sjokie. Dumpen wil zeggen: iets lozen alsof het geen waarde meer heeft
Wilt u dat nu nog ontkennen?

Citaat:
Gij moet dringend eens wat geschiedenis over Belgie gaan nemen, want hier ook stelt u de foute vraag: "waarom hebben we ze naar hier gelokt?"
Die grote vreemdelingen toeloop is begonnen juist na de tweede wereldoorlog toen er werkmensen te kort waren in onze koolmijnen.
Dat is juist, hebt u dan toch al een stukje van de tekst gelezen? Nu nog de rest.
Citaat:
2.4 1956-1969: "The golden sixties" : op zoek naar nieuwe wervingslanden.
Citaat:
Toen die langzaam aan niet nodig meer bleken waren er werkmensen teveel en deze vreemdelingen hebben toen ander werk gaan zoeken in andere bedrijfstakken van de economie.....
Het is niet omdat u de geschiedkundige feiten ontkent en verdraait, dat de geschiedenis verandert.

Citaat:
Met "Eigen volk eerst" wordt bedoeld dat er moet gezorgd worden voor de autochtonen en niet voor de allochtonen, .......
Ik vroeg telkens om uit te leggen wat "eigen volk" is. Aan welke voorwaarden moet voldaan zijn om tot het "eigen volk" te behoren. Is dat zo'n moeilijke vraag?

Citaat:
Aan uw schrijfsels af te leiden, leest uw niet meer dan 1 boek en bent u geïndoctrineerd door de progressieven en daardoor is de zuiverheid van uw bloed gedaald naar 50% en wie weet wel tot 0% indien u van vreemde afkomst zijt.
En wil u nu ook al de progressieven buiten?
Citaat:
Er is, mij bekend, nog geen enkel onderzoek gedaan wat voor invloed de vreemdelingen zouden hebben gehad op de economie.
Dan moet u zich eens informeren zeker?
Citaat:
Wat er ook van zij, de invloed kan niet groot zijn vermits ze in verhouding met de hoeveelheid echte belgen, zij de niet-belgen een kleine minderheid zijn.
Al een stapje vooruit: er is misschien een invloed.
Citaat:
U hebt wel verdoken gezegd dat wanneer we geen vreemdelingen meer zouden toelaten, dat dit economische gevolgen zou hebben!! Jij bent een helderziende die in de toekomst kan kijken zeker?
Ik heb dat niet gezegd, zelfs niet verdoken.
Citaat:
Bedoel je dat je alle niet-belgen en alle belgen van vreemde origine het land wil uitzetten? Hoe zuiver moet ons bloed zijn om te mogen blijven?
Vraag aan gelijk welke econoom wat daar de gevolgen van zouden zijn.
U hebt nog altijd niet geantwoord op mijn stelling
Citaat:
Zij zijn in onze economie ook ondernemer en werkgever en consument! Begin maar te tellen.
Citaat:
Hier zijn informatici genoeg, ik ken er ene in mijn onmiddelijke omgeving, die werkloos is en die niet te spreken is over de invoer van die indiase informatici.
Eigenaardig, het tekort aan informatici is een gekend probleem. Onlangs nog drie dagen op rij in de Metro, meerdere softwarebedrijven die vertelden hoe schrijnend het tekort is. O.a. EDS, Smals, Capgemini

Citaat:
Bouwvakkers staan er ook genoeg op den dop
Toch niet. Dat is toch ook al meerdere keren op het nieuws geweest.
Oud 8 maart 2008, 21:38   #204
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oei, wil je me doperen?
Citaat:
Wacht even;... is de muilezel nu de uitvinder? of waar wil je naartoe?

de ARABISCHE cijfers werden door Indiers uitgevonden, niks met arabieren te maken.
Dat ze via de arabische handelskaravanen naar hier zijn gekomen, maakt het nog geen "arabische" cijfers.

De chinezen hebben veel meer uitgevonden dat via de handelskaravanen naar hier is gekomen, daarom is het nog geen NEDERLANDS buskruit bijvoorbeeld, of NEDERLANDS porselein (behalve als het uit Delft komt, maar geen kat wenst te claimen dat de Nederlanders het porcelein hebben ontdekt/uitgevonden).

Dat jij dit allemaal niet weet is niet jouw fout, maar het feit dat men de indoctrinatie reeds vanaf de schoolbanken begint in te voeren.

En neen, pilletjes helpen daar niet tegen. Je moet gewoon zelf voldoende hersencellen hebben om eens een beter onderzoek te willen doen dan het doorslikken van propagandapraat via de paplepel.

Hangt ervan af wat je wil horen natuurlijk. Als het Allah Snackbar is, ben je er goed mee geweest zeker.
Je gebruikt weer je zelfde taktiek. Woorden verdraaien, dingen lezen die er niet staan.
Vertel het eens : Heeft de Arabische cultuur de West-Europese cultuur beïnvloed?
Oud 8 maart 2008, 21:56   #205
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Je gebruikt weer je zelfde taktiek. Woorden verdraaien, dingen lezen die er niet staan.
Vertel het eens : Heeft de Arabische cultuur de West-Europese cultuur beïnvloed?
Bedankt om het te quoten... intussen zelf wat onderzoek gedaan.

circe rules!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2008, 09:55   #206
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heeft de Arabische cultuur de West-Europese cultuur beïnvloed?
NEEN. Er best�*�*t geen arabische cultuur.

Het enige wat er wel bestond waren andere zeer hoogstaande culturen die door de binnenvallende arabieren werden leeggezogen en weggegooid op het moment dat islam alles overheerste.

Het maximum dat kan gezegd worden is dat VIA de arabieren, wezen het handelskaravanen, weze het veroveringstochten, de culturen van ANDEREN werden uitgewisseld.

Wat wil je anders van een religie die de bib van Alexandria laat vernietigen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 9 maart 2008 om 09:56.
Oud 9 maart 2008, 12:02   #207
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
NEEN. Er best�*�*t geen arabische cultuur.
Ervaringsdeskundige? (in het ongecultiveerd zijn ...)
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2008, 12:09   #208
ericferemans

Standaard

Citaat:
Artisjok is duidelijk aangetast door de jarenlange hersenspoeling en indoctrinatie waar onze jeugd aan werd blootgesteld.

Iemand die nog steeds niet weet dat de arabische cijfers in feite uit INDIA kwamen, en nee, dat de arabieren NIET de nul hebben uitgevonden, noch een hoop andere dingen die ze her en der gepikt hebben (daarom niet gepikt: gewoon, zoals we dat nog kennen: iets nieuws ontdekt, de uitvinder kopje kleiner gemaakt, en dan gezegd dat ze het zelf hebben uitgevonden...), enfin, iemand die dit nog steeds niet doorheeft ondertussen werd zéér zwaar aangepakt.
Ik vrees zelfs dat medicatie hier aangewezen is.
Degenen die nog altijd niet weten dat de door hen gehate Marokkanen in feite voornamelijk BERBERS zijn, die zich jarenlang afzetten tegen de islamisering zijn dan ook niet al te best voorgelicht.
De Blokkertjes bestrijden een groep mensen die in feite het best te vergelijken zijn met de Vlamingen in de negentiende eeuw in het verfranste Vlaanderen....
En die dan van de grote honger en frustratie naar Canada, naar Amerika en de Congo uitweken.
Slim zijn ze nooit geweest hoor

Laatst gewijzigd door ericferemans : 9 maart 2008 om 12:10.
Oud 9 maart 2008, 12:25   #209
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Degenen die nog altijd niet weten dat de door hen gehate Marokkanen in feite voornamelijk BERBERS zijn, die zich jarenlang afzetten tegen de islamisering zijn dan ook niet al te best voorgelicht.
De Blokkertjes bestrijden een groep mensen die in feite het best te vergelijken zijn met de Vlamingen in de negentiende eeuw in het verfranste Vlaanderen....
En die dan van de grote honger en frustratie naar Canada, naar Amerika en de Congo uitweken.

Zelfs jouw eigen voorzitter is het 100% eens met het hoofddoekenverbod.
Maar daar hoor ik jou niet op kankeren natuurlijk.

Citaat:
'Ik blijf achter het principe staan. Het aantal mensen van vreemde origine neemt toe. Op zich vind ik dat geen enkel probleem. Maar waar we wel voor moeten zorgen is dat er tussen al die mensen met al die verschillende culturele en religieuze achtergronden toch gemeenschappelijke afspraken zijn. Een aantal bindmiddelen, normen en waarden die iedereen in deze gemeenschap deelt. We moeten daar heel duidelijk over zijn, onder meer over het seculiere en neutrale karakter van een openbare dienst. Als we elke gemeenschap rechten geven om volgens eigen religieuze en culturele normen te leven, dat heb je op de duur een compleet versnipperde en verbrokkelde maatschappij.'

'Kijk, ik ben net terug als waarnemer van de verkiezingen in Pakistan. In deze islamitische republiek zitten er geen vrouwen met een hoofddoek achter het loket. Dat is daar verboden, in een functie als ambtenaar.'
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2008, 12:31   #210
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waaruit mijn tekst leidt U af dat ik niet zou weten dat een groot deel van de Noord-afrikanen geen arabieren doch Imazighen zijn?

Waaruit besluit U dat ik helemaal geen kennis heb over het feit dat het Tamazight steeds door de arabiserende kolonisten in héél noord-afrika werd onderdrukt?
Enig idee hoe het komt dat de originele Egyptische taal, het koptisch ondertussen praktisch is uitgestorven?

Wat U trouwens beweert over de situatie van het taalgebruik van de Imazighen - vergelijkbaar met het Nederlands dat hier ook werd onderdrukt - heb ik reeds een tiental jaar geleden op een aantal forums geschreven.

Ik vermoed dat jij dan je plechtige communie deed.

Misschien zou het wel eens nuttig kunnen zijn om die info eens aan de huidige beleidsmensen door te geven (ik vermoed dat het Vlaams Belang er terdege van op de hoogte is), voordat ze - net als in Nederland een aantal jaar geleden - de Imazighen kindertjes les in "eigen Arabische moedertaal" gaan aanbieden, terwijl die kindertjes thuis Tamazight spreken.

Oud 9 maart 2008, 12:35   #211
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Zelfs jouw eigen voorzitter is het 100% eens met het hoofddoekenverbod.
Maar daar hoor ik jou niet op kankeren natuurlijk.
Erik is mijn voorzitter niet: het is het boegbeeld van Sp.a-Rood maar wij hebben geen apparte "lijn" maar eerder een hoop lijnen.
Ik ken zijn opvatting hierover, en hij de mijne.
Beiden zijn we het eens dat er over 9 hoofddoeken geen grote discussies moeten gevoerd worden terwijl er andere katten te geselen zijn.
Er zijn vele soorten sossen.
Later zullen er dan ook veel discussies zijn tussen sossen, tussen sossenpartijen en tussen die partijen en niet sossen-partijen.
Ik denk dat zowel hij als ik daar perfect mee kunnen leven.

Begrijp me goed: Sp.a-Rood probeert juist de democratie (het hebben van verschillende meningen) binnen de Sp.a aan bod te laten komen. Zodanig dat verschillende linkse mensen er kunnen zich thuis voelen. Om te beletten dat er een te rigide, stalinistische politiek wordt gevoerd door één groep, in plaats van een zeer ruime progressieve politiek door allen.
Het is daarom interessant om te zien dat bijvoorbeeld tijdens het Sp.a-rood congres van gisteren er een heel bonte reeks meningen aan bod is gekomen, die niet altijd één rigide lijn vertonen, maar die juist blijk geven van verscheidenheid.

Er is binnen de Sp.a nog geen gemeenschappelijk standpunt vertolkt rond de hoofddoeken. Gennez, net zoals andere partijvoorzitters laat dit over aan de lokale partijafdelingen. DIt heeft geleidt tot een andere politiek in Antwerpen dan in Gent of in Leuven.

Duidelijk is de mening verdeeld. Eén ding is echter zeker: men beoogt niet het discrimineren van islamieten en men vindt het gewoon een provocatie door het VB en hun adepten om te proberen van een mug een olifant te maken.
Het is in de grond een non-event.
Maar mijn mening is bekend, en filosofisch gezien denk ik dat ik daarin gelijk heb. Ik begrijp echter dat andere kameraden hier van mening verschillen:
Inch allah!

Laatst gewijzigd door ericferemans : 9 maart 2008 om 12:45.
Oud 9 maart 2008, 12:38   #212
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eric is mijn voorzitter niet: het is het boegbeeld van Sp.a-Rood maar wij hebben geen apparte "lijn" maar eerder een hoop lijnen.
Ik ken zijn opvatting hierover, en hij de mijne.
Beiden zijn we het eens dat er over 9 hoofddoeken geen grote discussies moeten gevoerd worden terwijl er andere katten te geselen zijn.
Er zijn vele soorten sossen.
Later zullen er dan ook veel discussies zijn tussen sossen, tussen sossenpartijen en tussen die partijen en niet sossen-partijen.
Ik denk dat zowel hij als ik daar perfect mee kunnen leven.
Citaat:
'Kijk, ik ben net terug als waarnemer van de verkiezingen in Pakistan. In deze islamitische republiek zitten er geen vrouwen met een hoofddoek achter het loket. Dat is daar verboden, in een functie als ambtenaar.'
Daar verboden, maar wij in een westers land moeten het wél slikken?

Laatst gewijzigd door daiwa : 9 maart 2008 om 12:39.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2008, 13:38   #213
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Daar verboden, maar wij in een westers land moeten het wél slikken?
Baf: we kunnen ze gaan nadoen hé!
Voor de liefhebbers van de sjaria!
Oud 12 maart 2008, 11:42   #214
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
U moet zich niet zo kwaad maken. Stoort het u dat u me niet kan plaatsen in een voor u gekende overtuiging?
Ik herhaal: Iedereen in Belgie en de wereld wordt beïnvloedt door zijn omgeving, media, politiek e.a. dus hangt u iets en of wat ook aan hé sjokske. Dus uw en mijn denken wordt daardoor beïnvloedt. U blijkbaar niet!! maar gij zijt daarvoor ook een communist hé sjokie, die moeten de leiders volgen en hoeven niet na te denken!!

Citaat:
Neen ik heb dat niet op die manier gedefinieerd, u hebt dat gedaan! Wil u dat nog ontkennen! U bent nog een dikke leugenaar er bovenop!!

Citaat:
Dat is juist, hebt u dan toch al een stukje van de tekst gelezen? Nu nog de rest.
Het is niet omdat u de geschiedkundige feiten ontkent en verdraait, dat de geschiedenis verandert.
Ik vroeg telkens om uit te leggen wat "eigen volk" is. Aan welke voorwaarden moet voldaan zijn om tot het "eigen volk" te behoren. Is dat zo'n moeilijke vraag?
Gij moet dringend eens wat geschiedenis over Belgie gaan studeren, want hier ook stelt u de foute vraag: "waarom hebben we ze naar hier gelokt?"
Die grote vreemdelingen toeloop is begonnen juist na de tweede wereldoorlog toen er werkmensen te kort waren in onze koolmijnen. Toen die langzaam aan niet nodig meer bleken waren er werkmensen teveel en deze vreemdelingen hebben toen ander werk gaan zoeken in andere bedrijfstakken van de economie. Daardoor was het kwaad geschied en bleef de toeloop toenemen, we werden overspoeld met vreemdelingen die toen niet meer nodig waren en in de illegaliteit verdwenen. De sossen en aanhangsels zijn de grote oorzaak geweest en nog altijd om vreemdelingen ongecontroleerd en ongelimiteerd toe te laten, met de gekende gevolgen en nog ongekende gevolgen (toekomst!)

Vreemdelingen gekomen uit marokko, tunesie, turkije, egypte, libanon, e.a. zijn hier in grote getallen gelandt tijdens de jaren 70-80-90. Men had die nooit mogen toelaten want het waren allemaal economische vluchtelingen en die hebben zeker de arabische cijfers niet meegebracht hé sjokie. U verward de recente geschiedenis met de voorhistorische geschiedenis, die geen enkele invloed meer heeft op onze cultuur!
Met "Eigen volk eerst" wordt bedoeld dat er moet gezorgd worden voor de autochtonen en niet voor de allochtonen, die horen niet thuis in onze samenleving en nog veel minder in onze cultuur, die mensen moeten in hun cultuur- en samenleving omgeving blijven en ons niet komen opzadelen met criminaliteit. Wij moeten niet zorgen voor de vreemdelingen, die hun ellendige toestand in hun thuislanden ontvluchten oim hier bij ons te komen profiteren. Inderdaad christenen zijn christenen en als die christenen ook zo'n eisen zouden stellen zoals die moslims doen, dan zouden we ook niet akkoord gaan. De christenen hadden vroeger ook nog al eisen, maar stellen die niet meer door het feit dat de kerk mee geëvalueerd is met onze samenleving en dat willen de moslims niet omdat ze de scheiding van religie en staat niet willen, integendeel die menen te moeten denken dat wij moeten leven onder hun middeleeuwse wetten. Erger nog degene die teveel lawaai maken tegen hun middeleeuwse religie en allah de grote, die worden bedreigd met de dood. En de politiekers ondernemen hier geen actie tegen en laten maar gebeuren, begrijpe wie begrijpen kan!!

Citaat:
U ook niet!!
Aan uw schrijfsels af te leiden, leest uw niet meer dan 1 boek en bent u geïndoctrineerd door de progressieven en daardoor is de zuiverheid van uw bloed gedaald naar 50% en wie weet wel tot 0% indien u van vreemde afkomst zijt.
Er is, mij bekend, nog geen enkel onderzoek gedaan wat voor invloed de vreemdelingen zouden hebben gehad op de economie. Wat er ook van zij, de invloed kan niet groot zijn vermits ze in verhouding met de hoeveelheid echte belgen, zij de niet-belgen een kleine minderheid zijn. U hebt wel verdoken gezegd dat wanneer we geen vreemdelingen meer zouden toelaten, dat dit economische gevolgen zou hebben!! Jij bent een helderziende die in de toekomst kan kijken zeker?

Hier zijn informatici genoeg, ik ken er ene in mijn onmiddelijke omgeving, die werkloos is en die niet te spreken is over de invoer van die indiase informatici.
Goddank is deze invoer enkele tijd geleden gestopt geworden!
Bouwvakkers staan er ook genoeg op den dop, maar ... de rooien en aanhangsels beletten dat men hun kan verplichten om werk te aanvaarden, waarvoor ze niet opgeleid zijn. Ik heb al meermaals op dit forum gezegd dat er hier ongeveer 830.000 werklozen rondlopen, waarvan er zo'n 400.000, die mogen blijven profiteren van het dopgeld dat veel te hoog ligt, waardoor ze het vertikken om werk gaan te zoeken en waarom zouden ze, ze verdienen zo meer dan voldoende, het belastinggeld wordt hun in het gezicht gesmeten en natuurlijk blijven die op de sossen stemmen, hun broodheren!! Hier is werkvolk genoeg, we hoeven geen vreemdelingen in te voeren!! alleen de politiekers moeten willen ingrijpen en de belangen v/h volk hoger stellen dan hun belangen nl stemmen ronselen bij hun kiesvee!!
By the way, sjokieke ongetwijfeld bent u een genationaliseerde vreemdeling, weliswaar belg op papier maar voor de samenleving blijf je een vreemdeling!!
Voor smeergeld, corruptie, nepotisme en belastingen, stem op het socialisme!
We leven NIET in ’n democratie, maar in een particratie!
MisterXYZ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 13:02   #215
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik herhaal: Iedereen in Belgie en de wereld wordt beïnvloedt door zijn omgeving, media, politiek e.a. dus hangt u iets en of wat ook aan hé sjokske. Dus uw en mijn denken wordt daardoor beïnvloedt. U blijkbaar niet!! maar gij zijt daarvoor ook een communist hé sjokie, die moeten de leiders volgen en hoeven niet na te denken!!
Inderdaad u herhaalt. Flink van u! Dat is gemakkelijker dan antwoorden en argumenteren. Vertel me nu eens wie of wat u aanhangt?

Citaat:
Neen ik heb dat niet op die manier gedefinieerd, u hebt dat gedaan! Wil u dat nog ontkennen! U bent nog een dikke leugenaar er bovenop!!
Als je je eigen bericht leest moet je toch zien dat je dit zo gedefiniëerd hebt. Wie liegt er hier?

Citaat:
U legt me weer woorden in m'n mond dat ik NIET gezegd heb hé. Ik heb niet gedefineerd wat "dumpen" betekend hé sjokie, dat doet het woordenboek. Of zijde gij te stom om dat woordenboek eens te consulteren en nog erger hebt u wel een woordenboek v/d nederlandse taal? Indien niet, dringend een aanschaffen hé sjokie, dan kun je uw woordenschat ietske uitbreiden!!
Citaat:
Jawel, je trachtte mij dit in m'n mond te leggen. Ik zei om ze af te voeren naar hun herkomstlanden, indien het werk was verricht geworden en dat is heel iets anders dan "dumpen" hé sjokie. Dumpen wil zeggen: iets lozen alsof het geen waarde meer heeft
Wie liegt er nu?

Citaat:
Gij moet dringend eens wat geschiedenis over Belgie gaan nemen, want hier ook stelt u de foute vraag: "waarom hebben we ze naar hier gelokt?"
Die grote vreemdelingen toeloop is begonnen juist na de tweede wereldoorlog toen er werkmensen te kort waren in onze koolmijnen.
Dat is juist, heb je dan toch al een stukje van de tekst gelezen? nu nog de rest.
Citaat:
2.4 1956-1969: "The golden sixties" : op zoek naar nieuwe wervingslanden.
Het is niet omdat je de geschiedkundige feiten ontkent en verdraait, dat de geschiedenis verandert.

Citaat:
Met "Eigen volk eerst" wordt bedoeld dat er moet gezorgd worden voor de autochtonen en niet voor de allochtonen, .......

Citaat:
Citaat:
Er is, mij bekend, nog geen enkel onderzoek gedaan wat voor invloed de vreemdelingen zouden hebben gehad op de economie.
Dan moet u zich eens informeren zeker?
Citaat:
Wat er ook van zij, de invloed kan niet groot zijn vermits ze in verhouding met de hoeveelheid echte belgen, zij de niet-belgen een kleine minderheid zijn.
Al een stapje vooruit, er is misschien een invloed.
Citaat:
U hebt wel verdoken gezegd dat wanneer we geen vreemdelingen meer zouden toelaten, dat dit economische gevolgen zou hebben!! Jij bent een helderziende die in de toekomst kan kijken zeker?
Ik heb dat niet gezegd, zelfs niet verdoken.
Citaat:
Bedoel je dat je alle niet-belgen en alle belgen van vreemde origine het land wil uitzetten? Hoe zuiver moet ons bloed zijn om te mogen blijven?
Vraag aan gelijk welke econoom wat daar de gevolgen van zouden zijn.
Citaat:
Zij zijn in onze economie ook ondernemer en werkgever en consument! Begin maar te tellen.
Citaat:
Eigenaardig, het tekort aan informatici is een gekend probleem. Onlangs nog drie dagen op rij in de Metro, meerdere softwarebedrijven die vertelden hoe schrijnend het tekort is. O.a. EDS, Smals, Capgemini

Citaat:
Bouwvakkers staan er ook genoeg op den dop
Toch niet. Dat is toch ook al meerdere keren op het nieuws geweest.

Citaat:
By the way, sjokieke ongetwijfeld bent u een genationaliseerde vreemdeling, weliswaar belg op papier maar voor de samenleving blijf je een vreemdeling!!
Nee, het spijt me voor u, al mijn voorvaderen zijn Belgisch, sedert de onafhankelijkheid van België. 1 van mijn verre voorvaderen komt uit Frankrijk, en had dus misschien Arabisch, Turks of Perzisch bloed in de aderen.
Een deel van mijn familie is van allochtone afkomst, en dus zou ik willen weten, wie u wil terugsturen, binnen een gemengd gezin.
Oud 12 maart 2008, 15:28   #216
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok

Citaat:

Citaat:

Gij moet dringend eens wat geschiedenis over Belgie gaan studeren, want hier ook stelt u de foute vraag: "waarom hebben we ze naar hier gelokt?"
Die grote vreemdelingen toeloop is begonnen juist na de tweede wereldoorlog toen er werkmensen te kort waren in onze koolmijnen. Toen die langzaam aan niet nodig meer bleken waren er werkmensen teveel en deze vreemdelingen hebben toen ander werk gaan zoeken in andere bedrijfstakken van de economie. Daardoor was het kwaad geschied en bleef de toeloop toenemen, we werden overspoeld met vreemdelingen die toen niet meer nodig waren en in de illegaliteit verdwenen. De sossen en aanhangsels zijn de grote oorzaak geweest en nog altijd om vreemdelingen ongecontroleerd en ongelimiteerd toe te laten, met de gekende gevolgen en nog ongekende gevolgen (toekomst!)

Vreemdelingen gekomen uit marokko, tunesie, turkije, egypte, libanon, e.a. zijn hier in grote getallen gelandt tijdens de jaren 70-80-90. Men had die nooit mogen toelaten want het waren allemaal economische vluchtelingen en die hebben zeker de arabische cijfers niet meegebracht hé sjokie. U verward de recente geschiedenis met de voorhistorische geschiedenis, die geen enkele invloed meer heeft op onze cultuur!
Met "Eigen volk eerst" wordt bedoeld dat er moet gezorgd worden voor de autochtonen en niet voor de allochtonen, die horen niet thuis in onze samenleving en nog veel minder in onze cultuur, die mensen moeten in hun cultuur- en samenleving omgeving blijven en ons niet komen opzadelen met criminaliteit. Wij moeten niet zorgen voor de vreemdelingen, die hun ellendige toestand in hun thuislanden ontvluchten oim hier bij ons te komen profiteren. Inderdaad christenen zijn christenen en als die christenen ook zo'n eisen zouden stellen zoals die moslims doen, dan zouden we ook niet akkoord gaan. De christenen hadden vroeger ook nog al eisen, maar stellen die niet meer door het feit dat de kerk mee geëvalueerd is met onze samenleving en dat willen de moslims niet omdat ze de scheiding van religie en staat niet willen, integendeel die menen te moeten denken dat wij moeten leven onder hun middeleeuwse wetten. Erger nog degene die teveel lawaai maken tegen hun middeleeuwse religie en allah de grote, die worden bedreigd met de dood. En de politiekers ondernemen hier geen actie tegen en laten maar gebeuren, begrijpe wie begrijpen kan!!

Citaat:

U ook niet!!
Er is, mij bekend, nog geen enkel onderzoek gedaan wat voor invloed de vreemdelingen zouden hebben gehad op de economie. Wat er ook van zij, de invloed kan niet groot zijn vermits ze in verhouding met de hoeveelheid echte belgen, zij de niet-belgen een kleine minderheid zijn. U hebt wel verdoken gezegd dat wanneer we geen vreemdelingen meer zouden toelaten, dat dit economische gevolgen zou hebben!! Jij bent een helderziende die in de toekomst kan kijken zeker?

Goddank is deze invoer enkele tijd geleden gestopt geworden!
Bouwvakkers staan er ook genoeg op den dop, maar ... de rooien en aanhangsels beletten dat men hun kan verplichten om werk te aanvaarden, waarvoor ze niet opgeleid zijn. Ik heb al meermaals op dit forum gezegd dat er hier ongeveer 830.000 werklozen rondlopen, waarvan er zo'n 400.000, die mogen blijven profiteren van het dopgeld dat veel te hoog ligt, waardoor ze het vertikken om werk gaan te zoeken en waarom zouden ze, ze verdienen zo meer dan voldoende, het belastinggeld wordt hun in het gezicht gesmeten en natuurlijk blijven die op de sossen stemmen, hun broodheren!! Hier is werkvolk genoeg, we hoeven geen vreemdelingen in te voeren!! alleen de politiekers moeten willen ingrijpen en de belangen v/h volk hoger stellen dan hun belangen nl stemmen ronselen bij hun kiesvee!!
Oud 12 maart 2008, 15:53   #217
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik herhaal:
Ja, dat u herhaalt weten we onderwijl.
Anders niets zinnigs meer te vertellen?
Oud 12 maart 2008, 17:46   #218
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ja, dat u herhaalt weten we onderwijl.
Anders niets zinnigs meer te vertellen?
En wat doet u denkt ge? Gij herhaalt ook uw schrijfsels!!
Ge zou beter doen van te antwoorden, inplaats van te volharden in uw onzin!! en mijn woorden te verdraaien!!
Oud 12 maart 2008, 18:53   #219
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
En wat doet u denkt ge? Gij herhaalt ook uw schrijfsels!!
Ge zou beter doen van te antwoorden, inplaats van te volharden in uw onzin!! en mijn woorden te verdraaien!!
Zeg het eens, waarop wil u een antwoord.

Ik wil een antwoord op :
Wie of wat is "eigen volk" ? Aan welke voorwaarden moet voldaan zijn om tot het "eigen volk" te behoren.
Wil u ook de progressieven buiten?
Wie wil u terugsturen, binnen een gemengd gezin.
De Belgen van allochtone afkomst en niet-Belgen zijn in onze economie ook ondernemer en werkgever en consument! Zal de economie achteruitgaan door hen terug te sturen?
Oud 12 maart 2008, 19:41   #220
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Zeg het eens, waarop wil u een antwoord.

Ik wil een antwoord op :
Wie of wat is "eigen volk" ? Aan welke voorwaarden moet voldaan zijn om tot het "eigen volk" te behoren.
Wil u ook de progressieven buiten?
Wie wil u terugsturen, binnen een gemengd gezin.
De Belgen van allochtone afkomst en niet-Belgen zijn in onze economie ook ondernemer en werkgever en consument! Zal de economie achteruitgaan door hen terug te sturen?

De antwoorden hierop zijn allang gegeven door mijn medestrijders op dit forum, wij die opkomen voor een samenleving die leefbaar moet zijn voor de autochtonen! En al dat vreemdelingen gedoe moet gestopt worden en is hier overbodig! Multicultureel samenleven zal nooit lukken, het lukt zelfs met de walen niet! dus...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be