![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Minister-President
|
![]() Maw doe je wat je ons verwijt: Kabaal maken in de marge...
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Minister-President
|
![]() Zwak? Ok, toegegeven dat is zwak... maar er is een 'maar', natuurlijk een 'maar'.
Is het dan niet 'zwak' om zomaar op tafel te slaan, hetgeen wij zeggen ervan te vegen met het geweldige argument dat het gewoon 'anti' is. Derhalve speel je met, hetgeen voor jou dus niet als 'zwak' te bestempelen is, de Verhofstadt's & co's in de kaarten. Die hanteren zelfde retoriek: Och Ierland stemt tegen? Ochja, dan maar zonder Ierland. Ttz, geen kritische meningen want die zijn per definitie tegen ons, en wat tegen ons is kan niet met ons zijn. Dus weg ermee. Het is zo een beetje als Belet; die ging ook op de loop toen Klaus speechte in het Europees Parlement. Dus nogmaals mijn schuchtere vaststelling dat je niet één van de enkele krachtlijnen die ik poneer ten voordele van het Vlaams Belang kunt of wil weerleggen...
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 10 maart 2009 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 10 maart 2009 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() Ik heb de rechtstreekse opvolger van Karel Dillen - hier als Europarlementariër dan- Frank Vanhecke, nooit een pro-Europese koers horen varen. Alleen kritiek heb ik uit zijn mond op Europa gehoord. Goed, dat is zijn recht natuurlijk, maar dan moeten we ons wel afvragen waarom hij dan in het Europarlement gaat zitten? Waarom hij dan weer eens deelneemt aan de Europese verkiezingen? Dat hij dan consekwent weze en daar in het vervolg wegblijft. Tenzij... ja tenzij het natuurlijk weer eens om de lieve centen gaat en de om vele voordelen, die verbonden zijn aan het mandaat van Europarlementariër. En dat laatste zou wel een zeer goed kunnen.
Laatst gewijzigd door system : 10 maart 2009 om 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die VB'ers zijn "voor" of "tegen" alles wat in hun Vlaams-Nationalistische kraam past.
Verder dan slogan-praat zijn ze nog niet geraakt, en verder zullen ze nooit geraken. Volgens mij is het die gasten enkel om de zitjes te doen en de daaraan verbonden "Royale" vergoedingen, rijkelijk pensioen en andere extra legale voordelen. Het kan die gasten volgens mij geen "kak" schelen hoe het met de "vlamingen" gaat of hoe de Belgische staat hervormd wordt. Zolang zij zich maar kunnen verrijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Stoer zeg! ![]()
![]() |
![]() |
#214 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ge blijft dansen ipv te weerleggen.
![]() |
![]() |
#215 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik had zoveel gekunnen ![]() Echter merk ik dat er tot hiertoe geen discussie is omtrent het inhoudelijke wat mijn partij voorstelt. Als ik de topic open moet ik lezen dat wij anti-eu zijn. Ok, Guido wil het in zijn openingszin nog wel veronderstellen, maar gaat toch verder door op het elan alsof we al daadwerkelijk anti zijn. Dat moet ons dan vervolgens maar onderscheiden van zijn partij... Weet U? Het plaatje klopt gewoon niet! Kraak ons gerust af, schep polemiek en denigreer onze standpunten... maar als we wat terug zeggen, laat dan ook een zekere eerlijkheid in gebiedende wijs een deel van de tegenretoriek zijn. Vertel mij eens ben je tegen de EU als je je bedenkingen stelt bij de recentste uitbreidingen? Bij de mogelijke toedreding van Turkije? Welja noem ons gerust anti eu alles weetikveelwat. We zijn tot op heden de enigsten die een volledig congres, werkgroepen e.d. wijden aan het onderwerp omdat we er wel degelijk de ernst van inzien. En als we daadwerkelijk tegen zouden zijn? (VERONDERSTEL!) Moeten we dan maar geen lijst indienen? Moeten we dan allesbehalve meedoen? Of moeten we juist in de arena stappen en aanklagen wat er fout loopt? Deed Karel Dillen niet veel in het EU-parlement? Dat wil ik gerust toegeven, maar zeggen dat onze huidge fractie er voor spek en bonen bijzit is de waarheid oneer aandoen. Zeggen dat wij anti-EU zijn is gewoon gelogen, want wij weten maar wat goed dat Vlaanderen lidstaat in Europa zal/moet worden. Kijk er gerust gewoon maar eens onze edities van het Vlaams paspoort op na. Je zult merken dat er boven staat Europese Unie - Republiek Vlaanderen. Laat dat nu net een stelling zijn die ik volmondig onderschrijf.
![]() |
![]() |
#220 |
Minister-President
|
![]() En kun je dat aanvoelen dan ook 'on topic' staven?