Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 maart 2009, 12:51   #201
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
1) Zeker van dat de 'genoemde' dingen die fout lopen door ALLE partijen willen rechtgezet worden?

2) Rome is zeker niet op 1 dag gebouwd, vandaar dat het Vlaams Belang ook zeer duidelijk stelt dat de uitbreidingen, regelneverij, 'grondwetten' enz. binnen de perken moeten blijven.

3) De media afficheert het Vlaams Belang als anti-eu bij uitstek, omdat hun dat goed uitkomt.

4) Maar goed dat het Vlaams Belang duidelijk accentueert dat men Turkijke bij de EU wil en daar ook duidelijk stelling TEGEN inneemt. Dat zou nog meer onder de aandacht moeten gebracht worden. Wederom een taboe dat we willen breken.

5) Ja wij zijn goed in het aanklagen van wat fout loopt, het doorprikken, het opjutten en het agenda-setten ervan. Taboebreken, het is een specialiteit van het huis. Fijn dat je het opmerkt! Het is dan ook onze grootste macht: De agenda bepalen.

6) 30 jaar geleden was de Vlaamse onafhankelijk nog iets waarover moest gezwegen worden, overlaatst moest zelfs Deborsu in DS erkennen dat er de laatste week al 3 boeken waren uitgebracht van respectabele auteurs die handelden over het uit elkaar vallen van Belziek. Met ons, wat jij noemt, geroep aan de kant zijn we dus zeer goed bezig. Zelfs Jo Van Damme in diezelfde Standaar moet weer overstag tegen onze Filip Dewinter. Voor een roepende aan de kant jagen we de linkse meute, met U inclusief, toch maar goed in de gordijnen.

7) Me dunkt dat we heel wat meer in onze mars hebben dan wat jij afdoet als kabaal maken... vraag is natuurlijk of je het aandurft om ons dat dan ook effectief te laten bewijzen. Of dat je de gemakkelijke weg kiest, die van het toepassen en handhaven van het cordon.

Wat er ook van is, gene paniek, ge moogt Uw hobby houden, we zullen er nog lang zijn om er U uwe 'kostbare tijd' aan te doen verspillen
Ik zeg gewoon wat is. Niet meer en niet minder.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2009, 12:53   #202
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard

Maw doe je wat je ons verwijt: Kabaal maken in de marge...
Oud 10 maart 2009, 12:54   #203
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Maw doe je wat je ons verwijt: Kabaal maken in de marge...
Zwak.
Oud 10 maart 2009, 12:59   #204
dominatrix
Minister-President

Standaard

Zwak? Ok, toegegeven dat is zwak... maar er is een 'maar', natuurlijk een 'maar'.

Is het dan niet 'zwak' om zomaar op tafel te slaan, hetgeen wij zeggen ervan te vegen met het geweldige argument dat het gewoon 'anti' is. Derhalve speel je met, hetgeen voor jou dus niet als 'zwak' te bestempelen is, de Verhofstadt's & co's in de kaarten. Die hanteren zelfde retoriek: Och Ierland stemt tegen? Ochja, dan maar zonder Ierland. Ttz, geen kritische meningen want die zijn per definitie tegen ons, en wat tegen ons is kan niet met ons zijn. Dus weg ermee.

Het is zo een beetje als Belet; die ging ook op de loop toen Klaus speechte in het Europees Parlement.

Dus nogmaals mijn schuchtere vaststelling dat je niet één van de enkele krachtlijnen die ik poneer ten voordele van het Vlaams Belang kunt of wil weerleggen...

Laatst gewijzigd door dominatrix : 10 maart 2009 om 13:09.
dominatrix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2009, 13:14   #205
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Zwak? Ok, toegegeven dat is zwak... maar er is een 'maar', natuurlijk een 'maar'.

Is het dan niet 'zwak' om zomaar op tafel te slaan, hetgeen wij zeggen ervan te vegen met het geweldige argument dat het gewoon 'anti' is. Derhalve speel je met, hetgeen voor jou dus niet als 'zwak' te bestempelen is, de Verhofstadt's & co's in de kaarten. Die hanteren zelfde retoriek: Och Ierland stemt tegen? Ochja, dan maar zonder Ierland. Ttz, geen kritische meningen want die zijn per definitie tegen ons, en wat tegen ons is kan niet met ons zijn. Dus weg ermee.

Het is zo een beetje als Belet; die ging ook op de loop toen Claus speechte in het Europees Parlement.

Dus nogmaals mijn schuchtere vaststelling dat je niet één van de enkele krachtlijnen die ik poneer ten voordele van het Vlaams Belang kunt of wil weerleggen...
Toen wijlen Karel Dillen in het Europees parlement zat, heeft hij praktisch nooit zijn mond opengedaan. De enige noemenswaardige activiteit die Dillen aan de dag legde was in februari 1991. Hij wond zich toen op wanneer verschillende Europese parlementsleden vlaggetjes van het Afrikaans Nationaal Congres (ANC) uithingen, tijdens een officieel bezoek van ANC-leider en anti-apartheidsstrijder Nelson Mandela.

Laatst gewijzigd door system : 10 maart 2009 om 13:18.
Oud 10 maart 2009, 14:00   #206
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Uw meerwaarde op dit forum op 6 maart:

Als de Oostfronters hadden gewonnen, had Hitler en zijn bende sadisten ook gewonnen. Fraaie meerwaarde bent u op dit forum.

Zwak. Vooral dat je er niet bij zet dat ik enkel hun strijdlust bewonder, niets meer. Zwak.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2009, 14:18   #207
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zwak.
Dat is precies waar jouw lawaai in de marge op neerkomt. Probeer in de toekomst eens voor de verandering wat sterker uit de hoek te komen.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2009, 14:38   #208
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Toen wijlen Karel Dillen in het Europees parlement zat, heeft hij praktisch nooit zijn mond opengedaan. De enige noemenswaardige activiteit die Dillen aan de dag legde was in februari 1991. Hij wond zich toen op wanneer verschillende Europese parlementsleden vlaggetjes van het Afrikaans Nationaal Congres (ANC) uithingen, tijdens een officieel bezoek van ANC-leider en anti-apartheidsstrijder Nelson Mandela.
Je danst er wederom omheen...
Oud 10 maart 2009, 17:07   #209
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Je danst er wederom omheen...
Ik heb de rechtstreekse opvolger van Karel Dillen - hier als Europarlementariër dan- Frank Vanhecke, nooit een pro-Europese koers horen varen. Alleen kritiek heb ik uit zijn mond op Europa gehoord. Goed, dat is zijn recht natuurlijk, maar dan moeten we ons wel afvragen waarom hij dan in het Europarlement gaat zitten? Waarom hij dan weer eens deelneemt aan de Europese verkiezingen? Dat hij dan consekwent weze en daar in het vervolg wegblijft. Tenzij... ja tenzij het natuurlijk weer eens om de lieve centen gaat en de om vele voordelen, die verbonden zijn aan het mandaat van Europarlementariër. En dat laatste zou wel een zeer goed kunnen.

Laatst gewijzigd door system : 10 maart 2009 om 17:08.
Oud 10 maart 2009, 17:26   #210
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Die VB'ers zijn "voor" of "tegen" alles wat in hun Vlaams-Nationalistische kraam past.

Verder dan slogan-praat zijn ze nog niet geraakt, en verder zullen ze nooit geraken.

Volgens mij is het die gasten enkel om de zitjes te doen en de daaraan verbonden "Royale" vergoedingen, rijkelijk pensioen en andere extra legale voordelen.

Het kan die gasten volgens mij geen "kak" schelen hoe het met de "vlamingen" gaat of hoe de Belgische staat hervormd wordt. Zolang zij zich maar kunnen verrijken.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2009, 18:25   #211
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zeg gewoon wat is. Niet meer en niet minder.
U probeert niet eens de indruk te doen ontstaan dat u een fatsoenlijke discussie wilt houden. Hou er dan gewoon mee op, hé. Door mensen als u gaat dit forum naar de knoppen.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2009, 18:26   #212
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Die VB'ers zijn "voor" of "tegen" alles wat in hun Vlaams-Nationalistische kraam past.

Verder dan slogan-praat zijn ze nog niet geraakt, en verder zullen ze nooit geraken.

Volgens mij is het die gasten enkel om de zitjes te doen en de daaraan verbonden "Royale" vergoedingen, rijkelijk pensioen en andere extra legale voordelen.

Het kan die gasten volgens mij geen "kak" schelen hoe het met de "vlamingen" gaat of hoe de Belgische staat hervormd wordt. Zolang zij zich maar kunnen verrijken.
U kan nog altijd proberen de hierboven vernoemde puntjes van dominatrix te weerleggen, in plaats van rond de pot te draaien.
Oud 10 maart 2009, 18:28   #213
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:

Stoer zeg!
Oud 10 maart 2009, 18:29   #214
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik heb de rechtstreekse opvolger van Karel Dillen - hier als Europarlementariër dan- Frank Vanhecke, nooit een pro-Europese koers horen varen. Alleen kritiek heb ik uit zijn mond op Europa gehoord. Goed, dat is zijn recht natuurlijk, maar dan moeten we ons wel afvragen waarom hij dan in het Europarlement gaat zitten? Waarom hij dan weer eens deelneemt aan de Europese verkiezingen? Dat hij dan consekwent weze en daar in het vervolg wegblijft. Tenzij... ja tenzij het natuurlijk weer eens om de lieve centen gaat en de om vele voordelen, die verbonden zijn aan het mandaat van Europarlementariër. En dat laatste zou wel een zeer goed kunnen.

Ge blijft dansen ipv te weerleggen.
Oud 10 maart 2009, 18:34   #215
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stoer zeg!
je had het ook cliché kunnen afschilderen als "linkse propaganda"
of als het iemand was die uit de partij is gestapt,
had je hem rat,overloper of oppurtunist kunnen noemen,
als je objectief bent word het allemaal zo doorzichtig
globalmedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2009, 18:36   #216
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
U probeert niet eens de indruk te doen ontstaan dat u een fatsoenlijke discussie wilt houden. Hou er dan gewoon mee op, hé. Door mensen als u gaat dit forum naar de knoppen.
Hoor hoor wie het zegt.
Oud 10 maart 2009, 18:41   #217
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Hoor hoor wie het zegt.
Door de kleuter te blijven uithangen gaat ge mijn stelling niet weerleggen, hoor.
Oud 10 maart 2009, 18:44   #218
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Stoer zeg!
Wat is daar stoer aan ?

Dat is geswoon hoe ik het aanvoel.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2009, 18:45   #219
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
je had het ook cliché kunnen afschilderen als "linkse propaganda"
of als het iemand was die uit de partij is gestapt,
had je hem rat,overloper of oppurtunist kunnen noemen,
als je objectief bent word het allemaal zo doorzichtig

Ik had zoveel gekunnen

Echter merk ik dat er tot hiertoe geen discussie is omtrent het inhoudelijke wat mijn partij voorstelt. Als ik de topic open moet ik lezen dat wij anti-eu zijn. Ok, Guido wil het in zijn openingszin nog wel veronderstellen, maar gaat toch verder door op het elan alsof we al daadwerkelijk anti zijn. Dat moet ons dan vervolgens maar onderscheiden van zijn partij...

Weet U?

Het plaatje klopt gewoon niet! Kraak ons gerust af, schep polemiek en denigreer onze standpunten... maar als we wat terug zeggen, laat dan ook een zekere eerlijkheid in gebiedende wijs een deel van de tegenretoriek zijn.

Vertel mij eens ben je tegen de EU als je je bedenkingen stelt bij de recentste uitbreidingen? Bij de mogelijke toedreding van Turkije? Welja noem ons gerust anti eu alles weetikveelwat. We zijn tot op heden de enigsten die een volledig congres, werkgroepen e.d. wijden aan het onderwerp omdat we er wel degelijk de ernst van inzien.

En als we daadwerkelijk tegen zouden zijn? (VERONDERSTEL!) Moeten we dan maar geen lijst indienen? Moeten we dan allesbehalve meedoen? Of moeten we juist in de arena stappen en aanklagen wat er fout loopt?

Deed Karel Dillen niet veel in het EU-parlement? Dat wil ik gerust toegeven, maar zeggen dat onze huidge fractie er voor spek en bonen bijzit is de waarheid oneer aandoen.

Zeggen dat wij anti-EU zijn is gewoon gelogen, want wij weten maar wat goed dat Vlaanderen lidstaat in Europa zal/moet worden. Kijk er gerust gewoon maar eens onze edities van het Vlaams paspoort op na. Je zult merken dat er boven staat Europese Unie - Republiek Vlaanderen. Laat dat nu net een stelling zijn die ik volmondig onderschrijf.
Oud 10 maart 2009, 18:45   #220
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wat is daar stoer aan ?

Dat is geswoon hoe ik het aanvoel.
En kun je dat aanvoelen dan ook 'on topic' staven?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be