Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 juli 2009, 21:23   #201
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Wat een janker is sys ! Nu nog altijd blijven zeveren over een nonkel die 60 jaar geleden opportunist was. En dan ?
Het onderwerp hier is weleumans zal weigeren naar Laken te gaan.

De jankers zijn hier de Vlaams-nationalisten, die zich altijd o zo graag in zelfmedelijden wentelen wegens de onrechtvaardige behandeling door de Walen, zoveel jaren geleden. We hebben het maar mooi aan onzelf te danken. Het is door onze platbroekerij dat het zo is gegaan. Dus, hou eens op met janken. Misplaatst medelijden noem ik dit. En de discussie met Peumans kwam op gang omdat Peumans als bizar argument aanhaalde dat hij niet naar de koning zou gaan omdat 'hij dat aan zijn vader had beloofd'. Mooi argument moet ik zeggen voor iemand die meer dan 50 jaar oud is. En de omgeving van Peumans kennende (en het blijkt nu wel duidelijk dat deze omgeving niet fictief of 'verzonnen' werd), is er misschien nog een andere reden waarom Peumans niet naar de koning gaat. Zou het zo niet zijn?

Laatst gewijzigd door system : 17 juli 2009 om 21:36.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2009, 21:27   #202
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
De jankers zijn hier de Vlaams-nationalisten, die zich altijd in o zo graag zelfmedelijden wentelen wegens de onrechtvaardige behandeling door de Walen, zoveel jaren geleden. We hebben het maar mooi aan onzelf te danken dat het zo is verlopen. Dus, hou eens op met janken. En de discussie met Peumans kwam op gang omdat Peumans als bizar argument aanhaalde dat hij niet naar de koning zou gaan omdat 'hij dat aan zijn vader had beloofd'. Mooi argument moet ik zeggen voor iemand die meer dan 50 jaar oud is. En de omgeving van Peumans kennende (en dat blijkt nu wel duidelijk), is er misschien nog een andere reden waarom Peumans niet naar de koning gaat. Zo gaat het verhaal.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2009, 21:33   #203
system
Banneling

Standaard

Citaat:

Vlug enkele smileys copypasten is natuurlijk een zeer stevige onderbouwing.
Voor peuters en kleuters wel te verstaan .

Laatst gewijzigd door system : 17 juli 2009 om 21:35.
Oud 17 juli 2009, 21:38   #204
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard Zéér stevig...

Citaat:
D�*t is het juist: voor een kleuter als Sys...

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2009, 21:40   #205
system
Banneling

Standaard

Citaat:
D�*t is het juist: voor een kleuter als Sys...

U hebt wat met smileys. Spijtig dat u ze zelf niet kunt kleuren.
Oud 17 juli 2009, 23:37   #206
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
De jankers zijn hier de Vlaams-nationalisten, die zich altijd o zo graag in zelfmedelijden wentelen wegens de onrechtvaardige behandeling door de Walen, zoveel jaren geleden. We hebben het maar mooi aan onzelf te danken. Het is door onze platbroekerij dat het zo is gegaan. Dus, hou eens op met janken. Misplaatst medelijden noem ik dit. En de discussie met Peumans kwam op gang omdat Peumans als bizar argument aanhaalde dat hij niet naar de koning zou gaan omdat 'hij dat aan zijn vader had beloofd'. Mooi argument moet ik zeggen voor iemand die meer dan 50 jaar oud is. En de omgeving van Peumans kennende (en het blijkt nu wel duidelijk dat deze omgeving niet fictief of 'verzonnen' werd), is er misschien nog een andere reden waarom Peumans niet naar de koning gaat. Zou het zo niet zijn?
Ga jij nu nog eens uitleggen waarom je de collaboratie erbij hebt gehaald ivm Peumans die niet naar de koning wil gaan?

PS, als jij de Belgische zaak wil verdedigen: goed bezig jongen
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2009, 07:08   #207
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Daarover gaat het nu niet. Het ging over Peumans en de ontkenning van sommigen dat hetgeen ik stelde, dat ik dat allemaal fantaseerde en dat het -op zijn minst- verkapte leugens waren. Ik fantaseer dus niets zoals u kunt vaststellen. En u moogt er donder op zeggen, dat, moest ik gaan spitten in de familiegeschiedenis van de kornuiten die u daar opsomt, (wat ik dus niet ga doen) dat ik bij velen op hetzelfde verhaal stuit. Zeker weten!
Op hetzelfde is niks dus. Je hebt nog niks kunnen vinden over Peumans buiten "een oom" die dood wad voordat hij geboren was, niks dus.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=106

" Ik zeg alleen dat de roots van vele Vlaams-nationalisten, te vinden is in welbepaalde milieus."

http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=65

"De Peumansen waren niet erg kosjer tijdens de oorlog zo verneem ik nu."

http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=68

"Dus, vaak bestaat het overgrote deel en zeker de kern van de Vlaams-nationalisten uit nazaten van 'zwarten'."

Je ziet het wat je "vond" en wat je beweerde komt helemaal niet overeen . Het blijven dus leugens . Daarnaast beweer je ook dat de meeste zowaren wat nog grotere leugens zijn en je weet het, dus vraag ik me af waarom je dit doet? Heeft een vlaams nationalist ooit met je gelachen of zo? Gepest op school?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2009, 07:21   #208
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Ik zou hier heel goed op kunnen reageren, maar ik doe het niet. Jan Peumans is Jan Peumans om zijn eigen ik, niet om iets dat 60 jaar geleden mss gebeurt is.
Oud 18 juli 2009, 08:28   #209
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik lees wat ik lees. En daar zegt u: iemand een hoofddoek op? In mekaar slaan!

Dat is toch hetzelfde als vroeger: iemand een jodenster op? In mekaar slaan!

Zelfs de SA sloeg niet alle joden met een jodenster in mekaar. U wilt blijkbaar wel alle mensen met een hoofddoek op in mekaar slaan. Wordt het niet eens tijd dat u zich bezint? Welnu als u met zo'n mentaliteit uit een weerstandshoek komt, dan kom ik uit het land van de Bojaren.
Zoals ik reeds zegde...U kan daar ook in lezen dat Anderlecht een kloteploeg is en ik dus van Buiten Mongolië kom.

Maar dit bewijst nog maar eens dat als U mij met de SA wil vergelijken ik U zonder probleem met de SD kan vergelijken.
Oud 18 juli 2009, 08:37   #210
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het blijft stuitend te moeten vaststellen dat er vandaag de dag nog mensen rondlopen die niet in de grond kruipen van schaamte terwijl ze de afkomst tegen iemand willen gebruiken.

Daartegenover staat dat dit gedeelte:

Citaat:
We hebben het maar mooi aan onzelf te danken. Het is door onze platbroekerij dat het zo is gegaan. Dus, hou eens op met janken.
100% juist is.

Of onder andere ik nu ga ophouden met janken bij de vaststelling dat ik behoor tot een volk van platbroeken zal de toekomst uitwijzen.
Maar ik jank liever een potje dan een (door Belgiscisten geschreven) voorgeschiedenis van voorouders tegen iemand persoonlijk te gebruiken.

Het is trouwens ver gekomen dat ik hier de Peuk zit te verdedigen terwijl die geeneens tot mijn favoriete partij behoort.
Oud 18 juli 2009, 18:19   #211
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht

1. Het blijft stuitend te moeten vaststellen dat er vandaag de dag nog mensen rondlopen die niet in de grond kruipen van schaamte terwijl ze de afkomst tegen iemand willen gebruiken.

2. ... de Peuk ...

1. Honderd procent.

2. Was hij ooit 'de Sigaar'? Wie heeft 'm opgerookt, en waarom?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2009, 10:20   #212
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard Eén op de vier belgen is.......

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het is al beter, op "Vlaams" vlak.
Maar niet op demokratisch vlak.

Je diskrimineert de minder snuggere mens. En dat zegt meer over jou dan over die minder snuggere mens.
En nog steeds van oordeel dat ik niet democratisch ben?

Laatst gewijzigd door Garry : 19 juli 2009 om 10:20.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2009, 10:55   #213
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Beste systeemslaaf,

Dit bericht is deel van onze klantenservice en geheel ter uwer informatie. We wensen u - als deel van onze opdracht om uw gebruikerservaring steeds beter te maken - u te wijzen op die smilies die zich bevinden aan de rechterkant van het antwoordscherm waarin u zich nu waarschijnlijk bevindt om me lik op stuk te geven. Maar ik weet zeker dat je daar gewoon kan klikken op een lachend al dan niet huilend of kwaad gezichtje. Er is geen nood om te copy/pasten zoals u beweert.

Met vriendelijke groeten,
J

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2009, 10:58   #214
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het blijft stuitend te moeten vaststellen dat er vandaag de dag nog mensen rondlopen die niet in de grond kruipen van schaamte terwijl ze de afkomst tegen iemand willen gebruiken.
Je hebt het toch niet over die system die zich op elk draadje dat maar een beetje Vlaams ruikt gooit om daar quasi te stellen dat Limburgers übermenschen zijn en dus niet kunnen samenleven met andere Vlamingen?

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 19 juli 2009, 10:58   #215
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

Daartegenover staat dat dit gedeelte:

100% juist is.

Of onder andere ik nu ga ophouden met janken bij de vaststelling dat ik behoor tot een volk van platbroeken zal de toekomst uitwijzen.
Maar ik jank liever een potje dan een (door Belgiscisten geschreven) voorgeschiedenis van voorouders tegen iemand persoonlijk te gebruiken.

Het is trouwens ver gekomen dat ik hier de Peuk zit te verdedigen terwijl die geeneens tot mijn favoriete partij behoort.
Uw eerste zin is om in te kaderen. Spijtig genoeg houdt u er zich zelden aan.

Ik dacht dat u een NVA-stemmer was trouwens.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 juli 2009 om 10:59.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2009, 12:41   #216
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Ga jij nu nog eens uitleggen waarom je de collaboratie erbij hebt gehaald ivm Peumans die niet naar de koning wil gaan?

PS, als jij de Belgische zaak wil verdedigen: goed bezig jongen
Omdat de voorouders van Peumans ratten waren die de Duitsers in hun gat kropen.
Is dat duidelijker dan het woord collaboratie ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2009, 12:45   #217
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Uw grootvader heeft ooit een kauwgum gestolen in het buurtwinkeltje van mijn grootmoeder. Ik eis dat jouw burgerrechten worden ontnomen meneer de trol.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 19 juli 2009, 12:47   #218
k9

Standaard

Citaat:
Maar dat waren ze helemaal niet, het was "een oom" voor zover iemand al iets kunnen vinden heeft.

Dit is gewoon zwart makerij omdat men geen argumten tegen de persoon heeft.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2009, 15:28   #219
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
enig bewijs of link is natuurlijk te veel gevraagd. De Belgische SS heeft gesproken

Laatst gewijzigd door rookie : 19 juli 2009 om 15:31.
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2009, 15:29   #220
Geert C

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Maar dat waren ze helemaal niet, het was "een oom" voor zover iemand al iets kunnen vinden heeft.
Een oom die nota bene door een "witte" sluipschutter voor de ogen van zijn eigen leerlingen werd neergelegd, zo las ik ergens.

Mocht ik in zo'n situatie verkeren, ik zou waarschijnlijk ook mijn kat sturen den 21ste.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.

Laatst gewijzigd door Geert C : 19 juli 2009 om 15:31.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be