![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Logisch. De VS is een regelrechte bedreiging voor persoonlijke vrijheid. De overheid van de VS lapt elke vorm van wettelijke normering en internationale afspraken aan de laars grijpt regelrecht in op de persoonlijke vrijheid van het individu - waar ook ter wereld.
Daartegen kan niet hard genoeg worden opgetreden.
![]() |
#202 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
De zaak hoeft helemaal niet opnieuw gedaan te wornden. Polanski ging akkoord met "schuldig aan aanranding/onwettige sex met een minderjarige". Alleen ontliep hij de straf. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
|
![]() @ Bertie
Van dat laatste heb ik geen wetenschap. Heeft u een afschrift van die bekentenis? Voor het overige is het een afgedane zaak al is terugkeer naar de VS een no-go geworden. De VS kan niet in beroep komen tegen dit vonnis - en dat is geen Bullshit.
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het laatste nieuws over dat verhaal? Weet iemand dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Samantha Geimer talks to CNN's Larry King about the incident between her and filmmaker Roman Polanski. FULL VIDEO http://topics.cnn.com/topics/samantha_geimer Polanski victim 'very relieved' he wasn't extradited to U.S.updated October 8, 2010 Samantha Geimer, who was 13 when director Roman Polanski had unlawful sex with her in 1977, said she is "very relieved" that the filmmaker was not extradited from Switzerland.
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 3 december 2010 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bak geld doet wonderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
|
![]() Correct, iets van $ 500.000,--
Polanski zit nog steeds in Zwitserland. In de gevangenis deed hij nog de postediting van The Ghostwriter, waarin - waar of niet - de vrouw van Tony Blair tijdens haar studiejaren voor de CIA werkte en het sterk opkomende communisme onder studenten in de UK aan de CIA rapporteerde, aldus de schrijver van het gelijknamige boek, Robert Harris II. Volgens het verhaal chanteerde de CIA hem daarmee om mee te doen aan de illegale inval in Irak.
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben natuurlijk tegen seks met minderjarigen, maar als je ziet hoe sommige 13-jarigen zich kleden en mannen echt uitdagen... ik ben zelf 2 jaar leraar geweest (toen 26, 27) en zeker 3 13- en 14-jarigen wlden met mij een relatie... ... (eentje kwam altijd met me praten na de les, in het begin heel onschuldig maar ze begon steeds meer raar uit de hoek te komen en wilde mij kussen, toen heb ik haar steeds weggestuurd, tot ze op een bepaald moment naar e toe kwam en zei "neuk me straks in het WC tijdens de speetijd........
![]() Laatst gewijzigd door tomm : 4 december 2010 om 02:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
|
![]() Niemand die zich afvraagt hoe dat meisje daar kwam. Kijk naar de hordes teeners die zich rond hun popidolen bevinden, de groupies die van postpuberale leeftijd zijn etc. Hun eigen losse moraliteit, voor een dergelijke situatie hoef je alleen maar een blik te werpen op de lagere klassen van de middelbare scholen.
Als je daar eens een onderzoek zou gaan doen zou je pas werkelijk op stuitende taferelen terecht komen ....