![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een atheïstische evolutionist minder die vrij rondloopt.
Polanksi was een atheïstische evolutionist. Vast. Het moet gewoon.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een viezerd zeg.
Natuurlijk, als die nu levenslang krijgt weet je wel niet of hij zolang gaat leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Wat bedoel je; iedereen blijft toch wel levenslang in leven?
![]() |
#5 |
|
![]() Dat zal het zijn idd!
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
zijn kleine gestalte zal wel de oorzaak zijn ![]()
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Zie ook
http://www.salon.com/mwt/broadsheet/...lanski_arrest/ Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter: Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zouden bekende en/of beroemde mensen eigenlijk anders behandeld moeten worden als marginalen zonder een nagel om aan hun gat te krabben ? Enkel zijn fortuin stond hem tot nu toe , zijn straf te ontlopen. Als hij zich écht aan deze feiten schuldig gemaakt heeft, kan men enkel er zich over beklagen dat hij zijn terechte straf zolang heeft kunnen uitstellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet zeggen dat ik maar weinig compassie heb met een kwiet die een kind heeft verkracht, gaan lopen is om aan de justitie te ontsnappen, ondertussen een beroemd leven heeft gehad dat hij niet had gehad indien hij als brave burger aan het gerecht had gehoorzaamd en dus waarschijnlijk tot 10 of 20 jaar zou veroordeeld zijn, en nu komt zeuren dat het te lang geleden is om er zich nog druk over te maken.
Hij is gewoon al die tijd een voortvluchtige geweest van het gerecht, en heeft daar ondertussen goed van geprofiteerd. Het is niet dat men nu een klacht tegen hem gaat neerleggen over iets dat 32 jaar geleden is gebeurd. Die klacht is TOEN neergelegd, en hij is gaan lopen voor 't gerecht toen. Dat ze hem ondertussen niet te pakken hebben genomen is wel een zekere laksheid, maar dat vergoed het feit niet dat hij zich destijds aan de rechtspraak heeft onttrokken en daar goed van heeft geprofiteerd. Polanski zou Polanski niet geworden zijn had hij zijn verantwoordelijkheid opgenomen en de rechtspraak aanvaard. Ik vind dat het niet kan dat men hiervoor beloond wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat Zwitserland nu zo de voeten likt van de Amerikanen is beschamend ! Wat zou daar allemaal achter zitten? De enige rechtvaardige beslissing, is de onmiddellijke vrijlating van Polanski. Ik denk dat hij ondertussen reeds genoeg trauma's in zijn leven heeft meegemaakt (het getto in Krakau, als kind op de vlucht zijn en familie verliezen, gruwelijke moord op echtgenote Tate en hun baby, ...). Het mag nu stoppen voor deze meest geniale regisseur van de jongste veertig jaar. Hopelijk komt er een internationale petitie op gang voor zijn vrijlating, dan teken ik onmiddellijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het wordt tijd dat die rotzak gestraft wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ben eerlijk met jezelf: als jij iemand leuk tegenkomt op een feestje - waarschijnlijk flink aangeschoten - en die er een pak ouder uitziet, ga jij dan haar identiteitskaart vragen om haar leeftijd te checken? Deze vraag hoef je niet te beantwoorden, maar het is wel een goede zelfreflectie. Als iemand bewust een 13-jarig meisje uitkiest, dat is een groot verschil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
M.i. is dat echter niet relevant. 13 = kind. Volwassene die seks heeft met een kind = pedofiel. Voor zover ik weet, was de aanklacht dat hij het meisje eerst had gedrogeerd en daarna misbruikt. Hij heeft bekend dat hij seks met haar heeft gehad, om een zwaardere veroordeling (voor drogeren + seks) te vermijden. Het was dus wel degelijk tegen haar wil. Of beter: door haar te drogeren/dronken te voeren, heeft hij haar wil uitgeschakeld. Hij is in de VS veroordeeld en daarna gaan lopen. Frankrijk wou hem niet uitleveren. Nu werd hij opgepakt in Zwitserland. Het is niet omdat hij zich 30 jaar heeft kunnen onttrekken aan zijn straf, dat hij ze niet moet uitzitten. Dat zou al te gemakkelijk zijn. Citaat:
Maar goed, Polanski was op het ogenblik van de feiten ouder dan ik nu ben. Als 40-plusser een 16 jarig meisje dronken voeren/drogeren (btw, geen alcohol voor -21 jarigen in de VS, misschien zag ze er "wat ouder" uit, maar toch zeker geen 21) om er daarna seks mee te hebben, is pervers. Als dan blijkt dat ze 13 was ipv 16, heb ik daar nu eens 0,0 medelijden mee zie. Laatst gewijzigd door Sammael : 29 september 2009 om 16:29. |
||
![]() |
![]() |