![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() nee, hij geeft terecht ouderlijk gezag over de opvoeding aan de ouders, niet aan de school.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() Ik ben akkoord met Heftruck dat er veel incompetente mensen les geven die niet graag op gevoelige plaat worden vastegelegd, MAAR !
Is de gsm met camera en de hele heisa die zo een youtube filmke veroorzaakt wel de juiste manier om er mee om te gaan ? In mijn ogen zouden die ouders gewoon beter best eens klacht neerleggen bij de inrichtende macht over ongeoorloofde toestanden op school. Nu heb ik zo het gevoel dat het eerder gaat over media sensatie ipv echt de toestand verbeteren of onrecht aanklagen. Want de collatoral damage is enorm en schaadt ook leerkrachten die er niks mee te maken hebben. Laatst gewijzigd door Tavek : 11 februari 2010 om 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk moeten ouders een zekere vijandigheid betonen ten overstaan van autoritaire instellingen, dat gaat zeker hun kinderen stimuleren tot het vrijwillig opnemen van verantwoordelijkheden..
![]() Jong, ze moesten die gasten eens terug naar het leger sturen..ze zouden hun autoritaire school wat beter appriciëren.. ![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 11 februari 2010 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
|
![]() Totalitair fenomeen nr°xx: "Scholen (en werkplaatsen, etc) dienen plekken van sociaal isolement te zijn! Alleen met de juiste toelating mag men aanwezig zijn!"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() Ik zie liever ook geen mensen rondlopen op een school, die er niet moeten zijn.
Die gewoon maar wat komen "rondkijken". |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ga wat protesteren tegen het feit dat uw mond u belet een tractor op te eten ofzo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij hebt echt een probleem of onverwerkt trauma naar mijn bescheiden mening.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() dat zou lachen zijn bij de heftruuken en andere jochies die niet-op-de-vloer-mogen-kakken een beknotting van hun persoonlijke vrijheid vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
|
![]() Citaat:
Wat een zwart-wit redeneringen dat men hier leest. Grappig, dat wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
|
![]() Citaat:
Inzake huisreglementen, plichten en correcte afspraken zijn ze echter stukken minder sterk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
persoonlijk vrijheid binnen een gemeenschap betekent niet dat je eigen willetje boven de gemeenschap, de goede orde of het respect voor de ander zou staan. op een onbewoond eiland kun je doen wat je wil, daar stoor je niemand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat belachelijke door frustratie ingegeven reglementen niet moeten opgevolgt worden. Als het reglement tegen mijn doelstellingen ingaat wel ja. Ik wel er wel nog even op wijzen dat de gefrustreerde belachelijkaards niet de wetgevers zijn in dit land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja jongen, doe maar verder met uw Freudiaanse psychologie, je gaat er zeker ver mee komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() je hebt het wellicht 'niet begrepen' kiko.
dat antwoord krijg je altijd wanneer je hun fantasietjes zo samenvat dat ze er ongemakkelijk van worden. |
![]() |
![]() |