![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Partijlid
|
![]() En mooi en uitgebreid antwoord ( met heel wat wijsheid), dat ik ten zeerste apprecieer en respecteer.
Wat ik duidelijk terug vindt bij alle linkse mensen, is dat ze het allemaal heel goed menen en over het algemeen zeer vriendelijke mensen zijn. Dit brengt helaas ook een andere eigenschap met zich mee, en dat is dat ze namelijk zeer naïef zijn en daardoor in een zeer kwetsbare positie terechtkomen. De indianen kwamen ook al zeer snel in vrede met de ontdekkingsreizigers waarmee ze oog in oog kwamen te staan, en een eeuw later waren ze hun volledige continent kwijt. Vandaag leven ze in "reservaten", zoals de aapjes in de zoo. Ikzelf ben ook progressief en Atheist, maar ik ben ex-links. Het punt waar jij en ik uit elkaar gaan is dit: Citaat:
We zijn momenteel met 6.5 miljard mensen en wij zijn de intelligentste diersoort op aarde. Ik ben progressief, en hecht zeer veel waarde aan een constante vooruitgang van de kennis en een verwerping van alle achterhaalde overtuigingen. We hebben talloze ontdekkingen gedaan over het DNA, de evolutietheorie, homoseksualiteit, het heelal, etc.... en het is mijn taak, zeker als progressieveling, om alle mensen op aarde de kans te geven om in contact te komen met deze nieuwe kennis. Wij leven hier in België en wij staan vandaag op een punt om trots op te zijn qua kennis. Dat we dan mensen toelaten in ons land en vrij toelaten dat ze onze infrastructuur gebruiken om deze kennis in diskrediet te brengen, is absoluut ontoelaatbaar. Dat ze beïnvloedbare mensen uit België op Belgisch grondgebied in hun greep nemen en hun hersenen infecteren met een vals geloof zoals de Islam is ontoelaatbaar. Dat ze ons vragen om ons aan te passen aan hun cultuur is ontoelaatbaar. De indianen waren zo lief dat ze van eigenaars van een compleet continent, naar kijk-dieren in reservaten werden gedegradeerd. We zouden vandaag miljoenen moeten spenderen aan de uitbreiding van onze kennis, maar in de plaats daarvan worden deze miljoenen weggegooid door te investeren in mensen met een geloof dat ons 5 eeuwen terugbrengt. I can not agree nor accept.
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 3 april 2010 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Partijlid
|
![]() Respect moet je verdienen, niet eisen.
![]() |
#203 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat niet om respect, maar om jouw leugens.
Dit kan slechts op één manier geregeld worden: ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 3 april 2010 om 23:39. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben progressief. Dus ik vecht met progressieve wapens.
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 3 april 2010 om 23:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het mag bovendien niet van je mama.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, mannetje, op de oude manier, als gentlemen. Wel zien dat je niet in je broek doet, hé.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
-Oscar Wilde en André Gide trokken destijds naar de Maghreb (Biskra, in Algerije) omdat ze ginds gerust homo konden zijn, in Europa niet . -Transsexuelen gingen zich in Casablanca laten ombouwen, toen 't in Europa niet mocht. -Lawrence of Arabia was notoir homo en een geweldig politiek succes om de Arabieren aan de zijde van de Britten tegen de Turken te verzamelen. Je moet niet denken dat Iran het voornaamste of enige moslimland is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Partijlid
|
![]() Ik ben progressief. Dus ik vecht met progressieve wapens.
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het enige dat mij iets kan schelen is of Atheisten vrij zijn om Atheist te blijven als dit een land wordt met een meerderheid aan Moslims. Wat mij ook iets kan schelen is of Homo's vrij zijn om openlijk Homo te zijn wanneer hier een meerderheid aan Moslims is. Wat mij verder nog wat scheelt is hoe het zit is of de wetenschap nog altijd genoeg subsidies krijgen, of het onderwijs nog altijd objectief blijft, of onze kinderen vrij opgevoed worden zonder enige indoctrinatie van welk geloof dan ook, en zo nog een heel lijstje. Als jij mij dat met 100 % zekerheid kunt garanderen, dan zal ik u met rust laten. Daar staat dan wel het volgende tegenover: Wanneer er hier ooit een meerderheid van Moslims aan de macht is, en wij al deze belangrijke waarden verliezen, dan mag ik u ook degraderen tot ontmijningsdienst en scout dat altijd voorop mag lopen, tijdens een eventuele oorlog waarin we de boel proberen op te kuisen. Deal? On paper please.
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 4 april 2010 om 00:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat zijn historische wapens. Of daar betaal je toch voor.
Je moet hier sterk mee oppassen, het is niet gemakkelijk om iets echts te kopen.Je moet maar eens kijken naar de kleur van het metaal aan de haan van het onderste vuistvuurwapen en naar het koper achteraan de kolf van het bovenste.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 4 april 2010 om 00:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En besef dat die zaken in 'het Grotere Schema der Dingen' niet relevant zijn. Normen zijn praktisch voor zover ze voorkomen dat we elkaar de kop inslaan. Voor de rest zijn ze zinloze afleidingen en instrumenter ter consolidatie van wereldlijke macht. Wat gij normvervaging noemt, is in weze een Rebellie. Wij aanvaarden uw macht niet, wij verwerpen ze en nemen ons Lot in eigen handen. Leer dat aanvaarden, daar mee omgaan en wordt meester van uzelf ... en onze Bevrijding zal de uwe zijn. Citaat:
Uw normen verhinderen dat ge het Ware van de wereld kunt zien. Laat ze achter, ge hebt ze niet nodig, het zijn lasten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terzijde, mag je die echt bezitten ? Zelfs als je er nog mee kan schieten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal goed en wel Raf, maar hoe zit het nu met homo's en de Islam. Worden de kontkaken nog steeds aan elkaar geplakt, zodat de anus onbereikbaar wordt? Naar welke islamitische landen kunnen homo's in alle rust op vakantie gaan, zonder te moeten vrezen het slachtoffer te zullen worden van het hierboven beschreven fenomeen ? Ik neem aan dat ook u zich die vragen stelt.
![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 4 april 2010 om 09:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu, seppe heeft wel recht op een uitgebreider antwoord dan dat. Ik ga er eerst eens rustig over nadenken.
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |