![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, ramdan en nog andere dingen natuurlijk die er nog altijd blijven voortzetten.
Nee, dat is niet wat ik bedoel en "ontkennen is sofisterij" is weer iets anders dan "en dat ... sofisterij". Ik wees natuurlijk op een bepaalde manier van argumenteren zoals "jij bent geen mens".. enz. Een referentie kan je voor een reden geven en doch is het helemaal iets anders dan een argument. Iets kan een ontwerp zijn zonder dat het ontworpen/gemaakt is op een voorwaarde dat het ultiem is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 Ficties kunnen niet met de rede bewezen worden, noch met enig ander middel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ik vraag een getal te noemen onder de duizend, welke rol speelt causaliteit dan bij het antwoord dat iemand geeft? Als ik een besluit neem, over ja of nee, door een munt op te werpen, of ik laat twee of meer personen een strootje trekken, welke rol speelt causaliteit dan in de beslissing en de gevolgen er van? Als men een ezel twee wortels voor houdt op gelijke afstand, kan hij dan niet kiezen? Kan iemand beredeneren welke wortel hij zal pakken op grond van causaliteit? Willekeur en toeval bestaan niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 17 oktober 2011 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |