![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() Bij stommiteiten geldt natuurlijk bij uitstek dat je eerst tot inzicht moet komen van je stommiteit voor je het als een stommiteit kan zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net als criminaliteit. Toch moet ze bestreden worden. Maar niet met propaganda voor stommiteit en criminaliteit.. Wat jij doet is je schuldig maken aam het achteloos wegwuiven van bewijzen van de stommiteit en de idiotie van het druggebruik. En niet alleen daaraan, maar aan het promoten en bevorderen van die stommiteit. Net zoals Yannick Noah die gister gepleit heeft voor het legaliseren van druggebruik in het professionele tennis. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 november 2011 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() Er is geen neutrale positie
Het gaat om normen en waarden Je moet kiezen er wordt ook gekozen Zogezegd neutrale voorlichting laten geven door voorstanders van druggebruik is uit den boze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is geen neutrale voorlichting. En zeker al niet bij de voorstanders van vrij druggebruik. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 november 2011 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Gouverneur
|
![]() Als gebruiker van legale en illegale drugs heb ik het wettelijk onderscheid nooit gesnapt en als jurist ook niet. Anderzijds vind ik onderzoek waaruit zou moeten blijken dat intelligente kinderen gemiddeld eerder geneigd zijn drugs te gebruiken (of zoiets) irrelevant voor de wetgever.
Laatst gewijzigd door Dope : 23 november 2011 om 14:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Het toont aan dat ook intelligente mensen drugs gebruiken, ookal zou je veronderstellen dat hun intelligentie er voor zorgt dat ze inzien hoe irrationeel hun gedrag is, waaronder ook vatbaar zijn voor mogelijke verslaving. Misschien zijn intelligente mensen arroganter en denken ze dat zij " het wel aankunnen" tegenover " minder intelligentere mensen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dom zijn verdient geen bpn maar je kan wel plots definitief verdwijnen en wel zo: forumgangers die zich beperken tot one-liners, smileypostings, provocatie om de provocatie, copy-pastes, spam, eindeloos getrol, etc. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 november 2011 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Gouverneur
|
![]() Dat is waar. Het moet wel om een persoonlijke aanval gaan, dacht ik, en onnozelaar of idioot kunnen moeilijk een persoonlijke aanval genoemd worden als ik iedereen, mezelf incluis, onnozelaar of idioot noem. Misschien ben ik dan wel dom, maar zoals je zelf opmerkt, krijg je daar geen banpunten voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb je net uitgelegd waarom je volledige en correcte informatie moet geven. Net door zo'n selectieve, onvolledige en niet correcte informatie te geven, zorg je ervoor dat potentiële drugsgebruikers niets meer geloven van wat je vertelt.Jij komt af met "Toxische bestanddelen" De toxiciteit van een bestanddeel hangt af van de hoeveelheid. Jongeren hebben vrienden die joints roken, die coke nemen,... en die vallen niet dood. Weet je wat ze dan nog geloven van je "toxische bestanddelen"? Citaat:
Jij hanteert jouw normen en waarden en wil die opleggen aan anderen. Volledige en correcte informatie heeft niets te maken met normen en waarden. Jij wil geen volledige en correcte informatie, jij wil propaganda. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot nu toe heeft iemand dat ooit kunnen verklaren. Dit onderzoek is inderdaad irrelevant voor de wetgever, maar ik vond dit een goede aanleiding om het stigma over drugsgebruik(ers) dat bij velen leeft te doorbreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() Hoe zelfverklaard dommer hoe zelfverklaard minder je snapt natuurlijk.
Alle drugs moeten verboden worden om consequent niet-hypocriet te zijn. Ik snap niet waarom niet alle drugs verboden worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |||
Banneling
|
![]() Over welke stelling heb je het?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is ook mogelijk dat mensen met een hoger IQ niet in de propaganda over drugs trappen, en zich niet zo rap laten angst aan jagen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() @Artisjok
Als je denkt dat dat zo intelligent is, drogeer je dan maar. Maar wel met toegelaten drugs, anders ben je behalve intelligent, ook nog crimineel bezig. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 november 2011 om 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En opleggen als hij dat kan op democratische manier, dwz via zijn stemgedrag? Jij wil legalisering, dat is ook opleggen van jouw normen en waarden. Bovendien minderheids-normen en waarden. Zie dan dat je voldoende stemmen vindt. Citaat:
Info is altijd gekleurd, al is het maar in de keuze van de info die je ter beschikking stelt. Maak jij je propaganda, ik de mijne. Maar op objectiviteit hoef je je niet te beroepen, je wil gewoon drugvrijheid en dat is dat. En propaganda daarvoor. . Laatst gewijzigd door eno2 : 23 november 2011 om 16:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Europees Commissaris
|
![]() 2 mensen die ik ken zijn zeer intelligent. Die zijn gestopt met spuiten. Ze krijgen nu zelfs elke week bezoek van hun ouders en op 1 november krijgen ze zelfs chrysanten.
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat: