![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Je kunt die band zelf doorknippen en bvb hier wegblijven als Vlamingen zo onvriendelijk en racistisch zijn.
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#203 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Die mentaliteit is niet zomaar veranderd. Dat zal nog wel een generatie of langer duren. |
|
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We hebben niet alleen de gemeenschappelijke taal maar ook een stuk gemeenschappelijke geschiedenis en gemeenschappelijke literaire cultuur. Bovendien is Nederland is op héél veel vlakken voor ons een interessante partner gewoon omdat het Nederlands beleid heel wat performanter is dan dat van francofoon Belgique.
|
|
|
|
#205 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#206 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Tuurlijk.. Jeff |
|
|
|
|
|
|
#207 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Everytime : 26 februari 2012 om 16:20. |
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Parlementslid
|
Remember operatie Larkswood met Belgische para's in Noord-Nederland. April 1945. Inderdaad bijna 400 jaar geleden.
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Minister-President
|
Helaas is het voor Nederlanders niet mogelijk om de Vlamingen te negeren. Ze zijn dan wel onsympathiek, maar ze zijn niet irrelevant. Het blijven onze buren, hoe graag ik ze ook zou willen inruilen. Als Vlaanderen niet aan Nederland zou grenzen, dan zou ik geen tijd en energie meer aan jullie verspillen.
|
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het gaat niet over heel Vlaanderen maar over een bepaalde Vlaanderen die het moeilijk hebt met de aanwezigheid van anderstaligen in Vlaanderen. Als Franstalig heb ik dit al in Vlaanderen gemerkt maar ik zeg duidelijk dat het niet mijn probleem is als die bepaalde Vlaanderen niet op zijn gemak is en ik bezoek evenveel Vlaanderen als vroeger net als de meeste Franstaligen.
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#213 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#214 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
Lees eens : http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=G0D3MMN4V Citaat:
Laatst gewijzigd door bartelx : 26 februari 2012 om 16:33. |
||
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kijk, nog meer "extreem-rechts", want ze willen uitroeien! Brrrr... |
|
|
|
|
|
|
#216 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Met uw soort willen we dan ook niks te maken hebben. |
||
|
|
|
|
|
#217 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
volgens mij ben je er niet uit wat je nu bedoelt. samenwerking ja, hereniging als in 1 staatskundige structuur met 1 taal, 1 grens, 1 hoofdstad,... neen |
||
|
|
|
|
|
#218 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
In Antwerpen zijn meer Joden verstopt als in heel NEderland samen gedurende Wo2. en Walen moeten gewoon Nederlands praten en de Vlaamse grenzen respecteren. Als Berlijn eist dat inwijkelingen Duits leren dan is dat normaal, als VLamingen eisen dat inwijkelingen Nederlands leren zijn ze plots racisten, fascisten, onverdraagzaam,... |
|
|
|
|
|
|
#219 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2
|
|
|
|
#220 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bedoelt u nu dat de nationaliteit bepaalt of iemand een aantrekkelijke gesprekspartner is (of niet is)?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|