![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() Oei?
Jij koopt het duurdere rundsvlees, en ze draaien je deels verkensvlees in je pollen dat bovendien nog te veel bacteriën bevat; en alles wat je weet te vertellen is "oei". Ik dacht dat jij nu toch een topic zou opstarten en "moord en brand" schreeuwen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben vleeseter en besef dat ik dierenleed veroorzaak. Ik ben begonnen dat te verminderen door 1x per week vegetarisch te eten, maar kan geen kritiek uiten op anderen die dierenleed veroorzaken zolang ik er zelf aan meehelp.
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Traditionele Engelse keuken is echt lekker. Er wordt daar vaak neerbuigend over gedaan, maar meestal door mensen die hoegenaamd niet wat wat het nu juist inhoudt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() mmmm ![]() 1975
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hypocriet? Dat ik bezorgd ben om uw gezondheid. Allee toch … ![]() Dan eet ik minder vlees dan u ... met uitzondering mogelijk van het broodbeleg waarvoor ik nog steeds geen gunstig alternatief gevonden heb. In de natuurwinkel hebben ze ook broodbeleg dat ik lust maar dat kost te duur voor mijn dopke.
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vind ik ook. Ik eet altijd met veel plezier als ik in Engeland ben. Eén uitzondering : die grote erwten!
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We eten hier ook rauwe ham, zoals zowat overal in vlaanderen dacht ik. Cf. onze Gandaham - gezouten en gedroogd.
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() oh leg uit..ik ken alleen gekookte ham en ook gerookte/gepekelde (lees:gesteriliseerde) ham ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() Wij in Limburg eten levende slangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, tegenwoordig wordt er ook varkenscarpaccio aangeboden. Varkenshaasje wordt zeer vaak rosé gepresenteerd. Hét risico met varkensvlees, nl. trichinellose, is verwaarloosbaar klein geworden voor varkens uit België (en bij uitbreiding uit West-Europa). De middeleeuwen zijn gepasseerd eh.
![]() |
![]() |
#213 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom denk je anders dat in Angelsaksische steden als Londen of New York het volstaat met restaurants van vreemde keukens? Vooral dan niet toevallig Italiaanse of Franse restaurants of natuurlijk de talrijke Aziatische eethuizen. Daarentegen heb ik nog niet veel Engelse restaurants in Parijs gezien of pakweg Nederlandse restaurants in Brussel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...en pinnekesdraad!
Rauw!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
|
![]() Citaat:
Dat kan, good for you. Dat is ook mijn ervaring.
![]() |
![]() |
#216 | |
|
![]() Citaat:
Die serie met Gordon Ramsy toont dat elke keer weer. Restaurants die afschuwelijk eten serveren, terwijl de eerlijke Engelse keuken zo lekker kan zijn.
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik eet geen vlees.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Ondertussen blijkt uit een artikel van http://www.gatestoneinstitute.org/29...ural-nightmare (vertaling) dat ook in Engeland steeds meer halal (onwettelijk onverdoofd geslacht) vlees op scholen en in klinieken wordt geserveerd. De sluipende islamisering ten top: waarom hebben we in feite nog slachtwetten?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je daar nu al een bron voor gevonden? Citaat:
|