![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus wat Schutz hier komt zeggen is dat je wel degelijk ervan uit moet gaan dat mensen liegen en illegale dingen doen tot het tegendeel is bewezen. Oh man, ik zou er een wetsvoorstel van maken. Ik kan me niet voorstellen dat heel de maatschappij daar niet op draait, sterker nog, het tegenovergestelde is waar!! Help! Help! Heel de wereld is naar de kloten!...
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() Het is soms zelfs heel opvallend te zien dat in bepaalde straten of wijken marokkanen op ieder uithoek van de straat staan te kijken of er geen politie aankomt omdat er in die straten opdat moment drugstransacties doorgaan. Ik heb met eigen ogen dergelijke gevallen gezien als voorbijpasserend passant. Mij maak je niet wijs waar al dat geld vandaan komt om als jongere de ganse dagen door straten in dure luxewagens rond te toeren (vaak met luide muziek opdat iedereen zou zien hoe "sjiek" hun wagen wel is).
Ik beweer daarmee niet dat ieder immigrant van zijn goed verdacht moet worden, maar illegale praktijken bestaan bij allochtonen en in grote mate. Het wordt hun trouwens nog gemakkelijk gemaakt ook daar politie en gerecht volledig falen in onze maatschappij. Het links beleid is grotendeels de oorzaak voor deze verleiding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#204 |
Vreemdeling
|
![]() Ik krijg zo de indruk dat u vreselijk bang bent vor alles wat u niet kent. U kijkt erangstig naar en ziet de criminaliteit al in een luxe auto waar hard muziek gedraaid wordt. U ziet gevaar in een vreemdeling op de hoek van de straat. U ziet dat wat u wilt zien. dat is het grote verschil tussen u en mij: ik wil niet het kwade van de mens zien en dus is het er niet. Ik heb geen last van opdringerige buitenlanders omdat ik r niet bang van ben.Zou u ook eens moeten doen. Scheelt een hoop frustratie en angst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#206 |
Vreemdeling
|
![]() ja, sorry. oeps...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() Ik ben helemaal niet bang voor untermenschen, ik probeer jullie gewoon jullie naiëviteit
te laten inzien dat je door negatie van het grotesk vreemdelingsprobleem alleen maar meehelpt de misdaad verder te laten gedijen in onze maatschappij. En dit gebrek aan inzicht van jullie kant is een zonde want criminaliteit, waaronder dus ook illegale handelspraktijken, hebben hier alleen maar baat bij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Vreemdeling
|
![]() Dus u bent van mening dat er geen criminaliteit meer zou zijn als we alle buitenlanders buiten zouden smijten? Wie is hier nu naief? Het is gewoon zoeken naar een goed excuus om een minderheid schuldig te maken. Niets meer of minder. Daar is het Vlaams Blok ook goed in, dat mag gezegd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volgens mij is er ene juist ene ontwaakt uit een winterslaap die wat lang geduurd heeft...
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() Ik heb niet gezegd dat dan alle criminaliteit opgelost zou zijn, maar wel het grootste gedeelte, daar voornamelijk allochtonen erg actief zijn op dit "pad". Maar een maatschappij zonder enig misdaad is onmogelijk uiteraard, dat zou veel te utopisch zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, dank u, ik heb een heel fijne job, fijne collegas, ik verdien heel goed en kan gaan werken wanneer ik zelf wil. Ik vrees dat jij me niets meer kan bieden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#216 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waar jij weer naartoe wil volgens mij is dat ik het gewoon niet zou geloven omdat het een allochtoon is, je verondersteld dat ik dus een rascist ben ofzo. Ik weet niet welke nationaliteit deze kerel heeft dus het zou wel eens goed kunnen dat hij van dezelfde afkomst is dan mij. Het ging mij absoluut niet om het feit of hij allochtoon was of niet, ik had indien het een Belg was geweest net hetzelfde gereageerd. Ik kan moeilijk nieuwsgierig zijn naar zaken die ik zelf al 2 maal heb gedaan. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laten we wel zijn, ik noem je geen racist, ik heb het niet eens specifiek over jou, maar om een reactie op bijvoorbeeld een verhaal als bovenstaande die je blijkbaar wel deelt... lijkt me vrij normaal dat ik aan zo iemand dan vraag hoe dat komt, neen?
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vetrek trouwens volgende week donderdag naar Turkije voor 10 dagen. Ik denk dat als ik een rascist was naar turken of moslim stoe dat ik er niet op vakantie zou gaan. Alé ja, dat denk ik toch, ik zou niet weten hoe het voelt om rascist te zijn dus...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() Naar Turkije voor 10 dagen ? Alvast innige deelneming.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo voelt het dus om racist te zijn ![]()
![]() |