![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik alvast niet. Ik heb er eentje in mijn familie, crème van een gast. En ook in kennissenkring eentje. Brave, eerlijke mannen. Wel HELE en geen halve dus. |
|
|
|
|
|
#202 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een blote ventenkont posten in de tettendraad is het toppunt van trollen. Hij zou een levenslange ban van heel het www moeten krijgen.
|
|
#203 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, uiteraard, dat heeft geen enkel nut.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
#204 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je verliefd wordt op 'n 'heaumeau' en die 'heaumeau' gaat niet in op je avances, dan ben je 'n 'halve' man. Simpel.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
#207 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#208 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat kan ook van toepassing zijn op vrouwen. |
|
|
|
|
|
#209 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kiezen?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
#210 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 19 april 2012 om 22:21. |
|
|
|
|
#211 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
...en de joden waarschijnlijk ook.
|
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Los van de geaardheid, had het sowieso nooit iets kunnen worden. En intussen gaat het leven verder, wordt men ouder en ontmoet men andere mensen. |
|
|
|
|
|
#216 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Da's zeker da meiske, geniet er van, je hebt er maar 1!
|
|
|
|
|
#217 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zijn jullie er ondertussen al uit of er nog gemodereerd wordt?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
#218 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
||
|
|
|
|
#219 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dit forum is voor zover ik het kan volgen nooit van hoge kwaliteit geweest, maar de laatste tijd gaat het duidelijk de mal en pis : het voeren van een interessante of zelfs maar respectvolle discussie is zo goed als onmogelijk geworden. Ik heb trouwens de stellige indruk dat de meer ernstige forumdeelnemers zo stilaan afhaken, en dat is in de omstandigheden volkomen begrijpelijk. Voor wat de moderatie betreft : ik heb die steeds op zijn best amateuristisch gevonden, doch inmiddels is het iets dat zwijmelt tussen onbestaande, onstellend zwak, en onaanvaardbaar subjectief. Maar ach, het is slechts een forum, en op het internet is er keuze genoeg voor wie op een ernstige wijze van gedachten wil wisselen. |
|
|
|
|
|
#220 |
|
Banneling
|
|
|
|