![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wapens circuleren al, en verschillen niet van de wapens die met de regelmaat van een goede klok bij diverse 'faits divers' in de kijker komen: krokodillentranen, boe-geroep, hysterie-aanvallen, sacochen, straatstenen, keukenmessen, ijzeren staven, molotov cocktails, ... Doelwitten: het Vlaams Parlement, de Culturele Centra, de bibliotheken, bussen van De Lijn, ... ... Europa zal tussenbeide komen 'om verder bloedvergieten te vermijden', waarna de politiekers van het ondertussen nieuw leven ingeblazen Front Francophone (PSCdHMRFDF&Ecolo) de 'strijd' overnemen en de 'onafhankelijke Vlamingen' onder tafel praten of blijven mekkeren tot die laatsten het uiteindelijk aftrappen. "Vlaanderen" wordt tenslotte tot een 'minnelijke schikking' gedwongen, en zal blij mogen zijn als het Vlaams-Brabant - uiteraard zonder de périphérie - kan behouden, en 'garanties' voor de Vlaamse Brusselaars/Brusselse Vlamingen uit de brand kan slepen. Dat alles hoeft niet zo te lopen als Meneer De Wever er tijdig in slaagt ongeveer de helft van de Bruxellois francophones te charmeren en van de goede bedoelingen van het onafhankelijke Vlaanderen te overtuigen. Hij is goed bezig, maar er is nog héél wat werk voor de boeg.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over het eindresultaat daarvan tast ook ik - helaas? gelukkig? - in het volkomen duister. Héél gerust ben ik er niettemin toch niet op. Het is al méér dan één keer 'gedaan met geven en toegeven' geweest, hé. En zie eens waar 'we' nu staan.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Europees Commissaris
|
![]() De vraag is eerder:Hoe kunt gij dat nu begoth niet weten?
![]() Soms volstaat het immers 1 en 1 op te tellen. ![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 9 augustus 2012 om 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Europees Commissaris
|
![]() Terzake:
Mijn vaderland is mijn moedertaal. Hoe de toekomstige staatsgrenzen zullen lopen is bijgevolg volstrekt onderschikt aan het voltrekken van de Kulturele Reconquista van Brussel. http://forum.politics.be/showthread....ht=Reconquista En daarbij zijn we nu heel hard op de o zo verkeerde weg. Zie immers de draad: het verraad van de NVA aan de Nederlandstaligheid: http://forum.politics.be/showthread.php?t=173954. De Nederlandstaligheid in Brussel zal staan of vallen met het al dan niet kunnen blijven uitoefenen door Vlaanderen van haar gemeenschapsbevoegdheden, lees: de organisatie ven het NL-onderwijs.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 9 augustus 2012 om 18:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bxl is een Hoofdstedelijk Gewest dat geen enkele kan opeisen. Punt aan de lijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Shadowke fantaseert en beseft niet dat België splitsen zeer moeilijk zou zijn. Al jaren zegt men dat België zal splitsen en al jaren leven wij officieel in België.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En de door U geliefde traditio's hebben dat met de laatste staatshervorming weer een beetje dichterbij gebracht...
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 9 augustus 2012 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En de dag dat ik te weten kwam hoe het komt dat Brussel een franstalige stad werd, is België geaborteerd in mij. Ik moet trouwens hoe langer hoe meer kotsen van dat politiek geladen neologisme als vertaling van het Latijnse Belgica door de incivieke separatisten van 1830. Wanneer zet de NVA het trouwens op de agenda om Belgique officieel in het Nederlands te vertalen als Zuid-Nederland. Of eerder nog de Zuidelijke Nederlanden. Gewoon een kwestie van Nederlands te noemen wat ook Nederland IS.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 9 augustus 2012 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |