![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat gaat ook niet komen, er gaat teveel concurrentie komen om dit te kunnen doen.
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niets is minder waar. De meeste mensen kijken altijd naar dezelfde zenders. Er is een GRENS aan alles: de kijkers zullen NIET blijven méér betalen voor uitzendingen en reklame waarover ze mistevreden zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |||||||||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zat op haar schoot en rustte uit. Ik zat op haar, schoot en rustte uit. Of wat een komma(neuker) al niet kan doen(/bekomen)? Je moet misschien ook een beetje meer kommaneuker worden, zodat de argumentatie in de mails die je verzendt niet als 'marktinformatie', vertikaal, wordt geklasseerd? Citaat:
Citaat:
Misschien moet de satellietfreak eerst effe checken of hij een schotel mag hangen voor hij zich ergens nestelt... of is dat erover? ![]() Citaat:
Citaat:
BTW: tegenwoordig zijn het asperges waar ik op jaag, geen mosselen (het seizoen van de mossel is net voorbij mocht je dat niet weten...en met 'restjes' of diepgevroren rommel ben ik natuurlijk niet tevreden!). Oh nee, snob, meeloper! ![]() Edoch, geen filmfan, I rest my case. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ah voila zie; nog een reden waarom de ticketprijzen omhoog moeten, anders kunnen diegenen die 1 keer per jaar naar de bios trekken met hun verjaardag geen filmke 'meepikken' ![]() Citaat:
Als de mensen niet meer buitenkomen (en thuis drinken, roken, filmpjes kijken, name it...) dan wordt er geen geld opgedaan daar...of tenminste, de colruyt gaat er meer aan verdienen (want het geld wordt in die supermarkt uitgegeven, verplaatsing dus). Doorgaans wordt er ook minder betaald (want op resto, naar de bios gaan, is sowieso duurder - foei btw, afzetters!- en de colruyt biedt de laagste prijs). Dus, de consument die thuis zijn plezier maakt kan bovendien een stukje sparen (jaa, dat is wat ge moet doen jongens, sparen in crisistijd!)... de bios, restokes weet ik veel, die willen 'overleven' moeten het doen met x% minder inkomsten, maar doorgaans blijven hun kosten hetzefde dus, ofwel sla je uw prijs op, ofwel zegt ge, gij en gij, buiten, sorry maar ja... worst case scenario: de boeken toe. De commercant die wat 'reserve' heeft, die overleeft dat wel, maar ja, er zijn er vele anderen. Dus... voelt gij u maar uitgebuit, ik probeer mijn steentje op een andere manier bij te dragen door mij niet in te houden. Als 't puntje bij paaltje komt, moet ge eens verder kijken dan 'de commercanten zitten in mijn zakken'. Diegenen aan wie gij uw stem hebt gegeven, DIE zitten nu in uw zakken. Rotte appels zitten er jammergenoeg overal. Soit, andere discussie. Citaat:
Ge moet u echt wat trainen in het kommaneuken denk ik. Verwijt ik jou iets? Ik dacht het niet. Zoals al verschillende keren aangehaald, ik stem voor u. Gij hebt gelijk ivm hardware, versleuteling etc. Maar ik maak er geen drama van, ik denk, dat gaat veranderen, naar analogie met de buurlanden. Maar dat kan nog wat duren. Deze discussie is al jaren aan de gang en er is geen oor naar. Tot zolang je niemand van hogerhand achter u staan hebt, iemand die de boel trekt kunt ge dat op uw buik schrijven. Wilt ge per se klacht neerleggen, een probleem aankaarten, doe het dan op de manier dat zij het voorschrijven want anders: klassement. Als mijn TV abo xx€ per maand zal kosten , dan zeg ik die TV op. Als de reclame mij zodanig 'stoort', dan zeg ik die TV op. De vraag alleen is, wat mag die xx€/maand voorstellen? Voor de ene is 10€ perfect, voor de andere is het al veel te duur. 'Duur/goedkoop' is relatief nietwaar. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Of er commerciële TV moet zijn of niet, is een andere vraag. Een nieuwe Loekie zou inderdaad eens cool zijn, of voor en na het programma inlassen indeed... maar ja, 'how far can we go', proberen waard? :-s |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Partijlid
|
![]() BWAHHHHAAAHAHHAAA....LOL....nog zo een mop, en t'is zondag
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Telenet en Belgacom komen met Ci+. De Xbox en PS4 komen uit met ppv, net zoals netflix er aankomt.
![]() |
![]() |
#213 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Echter Zal Telenet het creatief spelen indien VMMa en SBS gelijk krijgen, extra betalen als je de zenders van VMMa en SBS wilt hebben. VMMa en SBS beseffen niet dat ze de oorlog aan het verliezen zijn ondanks dat ze de huidige veldslag aan het winnen zijn.
![]() |
![]() |
#214 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus, als ze met 2 zijn is het OK...
![]() Citaat:
Maar waarom moet er eigenlijk iets gekocht worden, als het basisaanbod onversleuteld wordt doorgestuurd, is er een massa aan TV's die geen extra hardware nodig heeft... Citaat:
Prijs is trouwens niet het enige argument. Mijn Dreambox 8000 kost massa's meer dan ik zou uitgegeven hebben aan huur van een HD digicorder, maar dat toestel geeft mij een grote vrijheid, die ik niet heb bij Telenet, Belgacom of de goedgekeurde decoders van TVV.
![]() |
![]() |
#215 | ||
|
![]() Citaat:
Dan gaan al diegene die zeggen dat het niet mogelijk is, plots een ander liedje zingen. Citaat:
Raar dat het hier allemaal niet kan.
![]() |
![]() |
#216 |
|
![]() Inderdaad, in plaats van dat je opnames gegijzeld zitten op de digicorder, neem je de gevangenis via de CI+ module overal mee.
Je eigen draagbare gevangenis dus...
![]() |
#217 | ||||||||||||||||||||||
|
![]() Citaat:
Ik knip die reclame er op zicht uit, ik laat dit niet over aan sofware die automatisch zoekt waar hij denkt dat er reclame is. Ik skip dus minuut per minuut, tot ik een reclame tegenkom, dan ga ik 10s achteruit, enz. tot ik tot op de frame nauwkeurig de reclame te pakken heb. Of "het systeem" weet wat reclame is of niet, maakt dus niets uit. Citaat:
Ik volg de meute niet, ik ben geen meeloper. Citaat:
Vindt zichzelf heel intelligent en grappig, de anderen vinden het vooral een vervelend mannetje dat altijd moet gelijk hebben. Citaat:
Citaat:
Je kent er duidelijk niets van, maar wilt je toch met alles moeien. Als je voor 'kwaliteit' meer moet betalen, als je voor géén reclame meer Citaat:
Ik daarentegen knip mijn reclames uit, brand DVD's van mijn opnames, en dat al jaren. Kom dus niet vertellen dat jij evenveel weet als ik. Citaat:
Mensen duidelijk maken dat wat hier gebeurt helemaal niet doodnormaal is, dat wij de uitzondering in Europa zijn, en niet omgekeerd. Citaat:
Is de situatie op de energiemarkt veranderd omdat iedereen bleef waar hij was, en iedereen elke prijsstijging bleef slikken, of is die veranderd omdat de mensen zich niet als een lamme zak gedroegen ? Ik ben al jaren geleden veranderd (in 2005 als ik mij goed herinner), en als ik dat vertelde werd dat in het belachelijke getrokken. En nu komen al die meelopertjes ook achter. In 2001 of zo begon ik voor het eerst TV op te nemen met een TV kaart (bron analoge kabel --> MPEG2). Maar jongens toch, mensen vonden dat zo raar dat ik dingen opnam, en dan doorspoelde. Wat was dat nu voor nodig, wat had je daar nu aan ? Toen de eerste HDD recorders uitkwamen, volgde de meute een beetje, en met digitaal volgden zij helemaal. Op sommige gebieden ben ik gewoon jaren voor op de bende meevolgers, die wachten tot een of andere BV hetzelfde komt vertellen als ik. Citaat:
Raar, hee, voor iets dat niets betekent... Citaat:
Tot slot nog eens herhalen : je hoeft niet te kiezen : ik heb 'best of both worlds' : kabel voor de betaalzenders, sat voor de vrije zenders. Citaat:
Citaat:
Maar ik jaag niet op asperges, neen. Ik heb waarschijnlijk een of andere BV's lokroep aan de meelopers gemist. Citaat:
Kijk naar veel reacties, die zijn weinig mondig, de meesten zijn totaal niet op de hoogte van het technische (jij ook niet), en er zijn er een pak die altijd denken dat ze zich in de plaats van de aanbieders moeten stellen en hun belangen bepleiten. Mijn reacties zijn dus helemaal niet typisch. Citaat:
Neen, ik koop er geen 10, liever dagelijks een film op Prime (en andere zenders, ik beperk mij niet tot Prime). Vandaag een uitzondering gemaakt : met de les Spaans naar de Budascoop geweest (Infancia Clandestina). Citaat:
Laat staan dat ik daar zou willen aan beantwoorden. Jij bent de norm niet, je bent maar een pedant ventje. Citaat:
De cinema en dergelijke hebben hun prijzen jaar na jaar serieus verhoogd, ook toen er geen crisis was. Je moet mij ook eens uitleggen hoe je door hogere prijzen in crisistijd meer inkomsten gaat ceëren, nog veel meer mensen wegjagen, ja. Citaat:
Totaal oneconomisch gedrag dus. Citaat:
Citaat:
Geloofwaardigheid een dikke nul. Citaat:
En als het hier lukt, gaan ze het in de buurlanden ook proberen. Wij zijn het testlabo deze keer. En als er genoeg lamme goedzakken blijken te zijn, die gewoon nog eens zoveel euro per maand erbovenop gooien, dan gaan ze dat voorbeeld navolgen in het buitenland. Citaat:
Man, man, toch. In Nederland wilden de politic zelf de kabel openstellen en diezelfde Kroes floot hen terug, ze mochten niet van haar. Zegt genoeg over aan welke kant zij staat. Citaat:
Ken genoeg mensen die het altijd oneens zijn met mij, maar uiteindelijk precies hetzelfde doen, kwestie van niet te moeten toegeven dat ik gelijk had. Ik zal er minder last van hebben dan jij, dat weet ik nu al.
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&...45645796,d.d2k
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die paar goeie programma's kunnen ze dan steken waar de zo'n niet schijnt maar er is geen concurrentie om over te stappen als je dat bepaald programma wil zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Europees Commissaris
|
![]() We zullen nog moeten afwachten wat het aanbod van Telenet precies gaat zijn. Er werd inderdaad aangekondigd dat ze CI+ modules zouden gaan leveren - maar er werd ook bijgezegd dat dat alleen voor door hen gecertifieerde TV's zou gelden, en bedoeld was als tweede toestel, niet als vervanging van de digibox.
|
![]() |
![]() |