Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 december 2013, 19:51   #201
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Dat is toch wat België nu doet, ook al zeg ze het tegenover gestelde natuurlijk. Hoeveel groter is de kloof al geworden tussen de rijksten en de armsten? Dat kan men moeilijk afschuiven op de fout van de NVa? Is het niet in België dat de 1% rijksten nu al meer bezitten dan de 60% armsten?
Neen, maar ik vrees dat dit probleem met de N-VA alleen maar accuter wordt.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2013, 20:26   #202
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poupehan Bekijk bericht
Uw vrees zou terecht kunnen zijn.

We zijn ongetwijfeld beter af met partijen met een PS stempel (Spa, Groen en PVDA). Die kunnen er alleszins voor zorgen dat de rijken armer worden en de armen arm. Dus kloofversmallend.

We zouden de ondernemers en hun gedrochten het land moeten uitjagen en vervangen door nog meer verrijkers.
Klopt.
Avec la N-VA et De Wever, ce sera une catastrophe. Surtout pour l'ouvrier, pour celui qui gagne sa vie en travaillant.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2013, 20:47   #203
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Paul Goossens heeft wellicht niet altijd gelijk, maar hier slaat hij de nagel op de kop.

Ik zeg dat al zo lang: de NV-A is het uitvoerend orgaan van het VOKA (1)

Met andere woorden: de NV-A is de partij van en voor de bazen.
En daarmee is alles gezegd.

______

(1)

Cfr: "VOKA is mijn baas."
Dixit De Wever.
Laten we de lijfspreuk van system even toetsen aan de werkelijkheid. Voka behartigt de belangen van meer dan 18.000 Vlaamse ondernemers. Voor het grootste deel kleine en middelgrote ondernemingen. Veel familiebedrijven met weinig personeel met sterke verankeringen in West-Vlaanderen op kop. Deze mensen bestempelen als kapitalisten die alleen uit zijn op plat geldgewin is natuurlijk je reinste waanzin en de ondernemers beseffen dat. Daarom geeft ruim de helft ervan te kennen dat ze volgend jaar voor de N-VA gaan stemmen, de enige juiste keuze. De belgicistische partijen zijn immers met handen en voeten gebonden aan de PS van maffialeider Di Rupo.

Alleen zitten hier op dit eigenste forum mensen die deze logica betwisten. Ze verdienen om die reden de weinig flatterende omschrijving van "beroepsleugenaars" omdat ze niet aflaten hardwerkende mensen als profiteurs te bestempelen, daarin bijgetreden door linkse columnisten die nog in mei 68 leven. En tot de paar beschaamde nationalisten die hun gammele wagonnetje menen te moeten aanhaken aan dit van de systems en jacobussen van deze wereld zeg ik : doe maar, we gaan jullie écht niet missen. Ook hier geldt : opgeruimd staat netjes.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2013, 20:53   #204
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Bedankt, goed geprobeerd, maar als de klepel teveel naar de andere kant uitslaat is de klank ook vals.... [/quote]

gevoelig menneke,
maar ik begrijp het, ronkende editorialen en stemmingmakerij (in gelijk welke zin) zijn ook niet mijn ding...

Laatst gewijzigd door jogo : 16 december 2013 om 20:56.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2013, 21:00   #205
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
Bedankt, goed geprobeerd, maar als de klepel teveel naar de andere kant uitslaat is de klank ook vals....
gevoelig menneke,
maar ik begrijp het, ronkende editorialen en stemmingmakerij (in gelijk welke zin) zijn ook niet mijn ding...
Toch iemand die mijn teergevoelige, melancholische, diepromantische inborst herkent....

Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 16 december 2013 om 21:00.
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be