![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de helft van de federale ministers, voor een partij die 10% betekent van de stemmen in België ... ik vermoed dat men zelfs bij PS en CdH het democratisch deficit van het huidige federalisme zal gaan inzien, en mss wel heil zal zien in confederalisme ... |
|
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals Montenegro & Servië.
Zoals Tsjechië en Slovakijë. Aartsvijanden, gast ![]()
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als dien eerste kus je niet van je sokken heeft geblazen ... dan vrees ik dat t geen laaiende passie wordt eigenlijk. en bovendien is kussen een kunst, ik zou er niet te veel op hopen dat ze t nog wel zal leren eigenlijk ... |
|
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() en zich mogelijk zelfs hier en daar een interessant geprijsd stukje vastgoed aanschaffen...
|
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bovendien de op stapel staande besparing van 17 miljard gelijk over Wallonië en Vlaanderen te verdelen, ipv zoals met de wagentax voor 95% ten laste van Vlaanderen... het zal geen 5 jaar duren voor er in de PS een separatistische vleugel de daad bij het woord voegt ... dan kan La Oncelinckx nog maar eens dreigen met 'het geweld van de straat' zoals ze al een paar keer deed recent ... |
|
![]() |
![]() |
#209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
veel succes, u hebt het mss nog niet gemerkt, maar bvb de Chinezen beleven hun ontdekking van het toerisme ... die zijn met nogal een aantal ook ... ik zou precies andere actiemiddelen proberen kiezen dan een boycot. |
|
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
recenter was in Tsjechie en Slowakije ook geen meerderheid vd bevolking(en) voor splitsing deze splitsing was ook het gevolg van de vaststelling vd partijen dat de verschillende landsdelen geen regering meer konden of wilden vormen zoals het er nu naar uitziet, wordt dit voor Belgie de tweede regering op rij zonder volledige democratische legitimiteit in de twee landsdelen ... we zijn dus dicht bij dit punt aangekomen met Belgie ... het federalisme zoals het vandaag is ... kan dit land niet meer democratisch legitiem besturen ... hervorming van de structuur wordt dus onvermijdelijk. |
|
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Das een goeike: "Vlaanderen zal geboycot worden als België splitst..." Wij hebben Wallonië niet nodig om verder te doen, omgekeerd daarentegen. Ik zou zelfs zeggen dat de Walen geen geld meer zullen hebben om naar Vlaanderen te komen als België splitst.
|
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar men zal het u (noch mij) komen vragen. het zijn de structuren die niet meer aangepast zijn aan de politieke realiteit. de huidige structuren zorgen voor een democratisch deficit. |
|
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#216 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me inderdaad meer dan duidelijk... |
|
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denemarken, Slowakije, Finland, Noorwegen, Kroatië, Ierland ... er zijn er gewoon tientallen kleiner in Europa ... en dan nog zonder aan de echte kleintjes te denken ... |
|
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vorming van nieuwe structuren: Vlaanderen en Wallonië.
Staatloze naties worden staat!
![]() |
![]() |
#220 |
Burger
|
![]() |
![]() |