Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 11 maart 2016, 00:06   #201
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Toch is dat een heel ander verhaal vanwege alle verschillende stromingen binnen de islam over heel de wereld verspreiden. Het door u beschreven verschijnsel gaat zich niet voordoen onder die 5 a 6 procent moslims hier. dat kleine radicale deel van hen heeft niet de benodigde macht om de rest met zich mee te trekken, de nazi's hadden dat wel.
Geef me dan ’s één voorbeeld van de ‘gematigdste’ islamstroming, die op straat komen demonstreren tegen de barbarij van de extremisten of die bv de koran willen ‘democratiseren’.
En kom niet af met verklaringen van ‘gematigden’ dat die van IS of de Taliban zgz ‘geen échte’ moslims zijn, eh, want die gasten doen niks wat de koran niet toelaat of voorschrijft.

Trouwens, voor hier met 5 of 6% moslims te zijn, zitten ze alvast onevenredig in de negatieve cijfers mbt hun aandeel in de werkloosheid, criminaliteit, gevangenissen ea uitvreterij.

Het gaat hier over de islam als ’n maatschappijvorm, die elke samenleving waar moslims zich in meerdere getale komen nestelen negatief beïnvloed.
Noem ook anders eens ‘n Europees land of stad waar ze het goed doen en waar de autochtonen hen een verrijking vinden.
Oud 11 maart 2016, 00:08   #202
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Wat hij niet begrijpt, is dat zijn vergelijking mank loopt. Hij vergelijkt immers alle Moslims met Nazi's, wat ook wel logisch is in zijn gedachtegoed... Terwijl hij de Moslimfanatici met de Nazi's zou moeten vergelijken, en alle Moslims met alle Duitsers.
Hoeveel procent maakten de nazi’s destijds uit in Duitsland ?
Een minderheid, idd, maar die waren fanatiek genoeg om alle ‘gematigde’ Duitsers mee te sleuren in hun ideeëngoed.
De resultaten kennen we.
Citaat:
Eigenlijk zegt hij, als ik zijn eigen redenering eventjes omdraai, dat alle Duitsers Nazi's zijn. Maar dat beseft hij niet, en zal hij waarschijnlijk nooit beseffen...
De enkele Schindlers daar gelaten, geen enkele ‘gematigde’ Duitser riskeerde het om tegen de nazi’s in te gaan, want dat zou hun koppeke gekost hebben, net zoals er geen enkele gematigde moslim het ooit riskeert om publiekelijk verzet te plegen tegen Taliban- en IS-adepten, want...
Oud 11 maart 2016, 00:10   #203
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Ke Nan is, op dit forum althans, een toffe gast, maar toch neem ik het niet voor hem op, hoor. Hij is groot genoeg om dat zelf te doen.
Ik vind dat ook wel nen toffe kerel, vooral als ‘m z’n favoriete gerechten post.
Citaat:
Ik wilde aantonen dat jij boordevol vooroordelen zit, en je hebt het grandioos aangetoond, waarvoor dank.
Ik wilde aantonen dat zelfs ‘seculiere’ moslims kop of munt moeten kiezen als de hel hier of elders uitbreekt.
Zolang dat niet gebeurt kunnen ze het zich permitteren om hier de seculiere uit te hangen, maar zelfs zo iemand zul je hier nooit de haatteksten uit de koran openbaar zien verwerpen.
Degenen die dat wel doen, worden dan zelfs door de ‘gematigden’ als afvalligen beschouwd en dan komt hun leven in gevaar.

Dat is geen vooroordeel maar ’n zelf vast te stellen feit en als je zelfs dat niet erkent, dan kan ik je melden dat je zelf een vat vol vooroordelen bent.
Geen dank, graag gedaan.
Citaat:
Weet je nu al of ik een Moslim ben, of niet?
Je kent reeds m’n antwoord daarop.
Maar weet je nu al of de islam afvalligheid toestaat ?
Oud 11 maart 2016, 00:36   #204
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
De problemen van dat extreem rechts tuig kan alleen met medicamenten en psychiatrie opgelost worden en als laatste redmiddel euthanasie.

hoezo extreem rechts tuig???? kom op man.

Het is in europa al barstensvol met zwartjes uit 200 zwarte landen,
Vol is vol,

de inheemse blanke bevolking is over pakweg 20 jaar overal al een lokale minderheid en wat dan???

Ik moest wel hard lachen toen ik dit verhaal las, ach ik zou ook blij zijn als ik daar in duitsland stond en het asiel hotel zag affikken.

waarom stoppen zij die dakloze blanke duitsers niet erin ipv al die nutteloze arabische woestijn ratten die nooit iets kunnen opbouwen.

de verkleuring is al te ver doorgevoerd.

99 procent van de blanken is het zat maar ze weten dat het te laat is.

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 11 maart 2016, 00:44   #205
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Er moet gewoon een kennisintensief debat komen in nederland over het hele verkleurings probleem vs de armoede explosie, taboeloos, Pro White Race en RE wetenschappelijk,

nou Wieroe en ik gaan hierover maar iets ontwikkelen. Een open dialoog tussen zwart en wit in nederland.

zie dit, bekijk die site, waar de White genocide wordt besproken. Ze hebben gelijk want blanken sterven supersnel uit in heel europa door vermenging met al die zwarten.

ik praat vaak met negers en vorige week nog vertelde een negerman van 56 jaar mij dat hij minstens 692 meiden heeft genaaid in Nederland, grootste deel was blank en vroeger was hij fulltime pooier. Ik kende zelfs jaren geleden toevallig een van zijn ex hoertjes in Delft, een lange, blanke, blonde meid die mij nog waarschuwde voor deze neger dat hij mij pijn zou doen. Te veel blanke meiden zijn negerhoeren geworden, diep triest zo roeien zwarten de blanken totaal uit want zwarten zijn seksueel superieur en hebben van nature een hoger libido.

----------------

[10.03.2016]
De rechtszaak tegen Wilders is hypocriet

Peter Breedveld

op 10 03 2016 at 21:25 schreef dewanand:

Interessant is om de zaak volledig biologisch te bekijken en om informatie te zoeken uit alle bronnen op internet.

Feit is dat het blanke ras supersnel uitsterft op aarde, vooral door grootschalige sekskontakten met niet blanken en de hele blanke extreem rechtse beweging is hiermee verwoed bezig. Rasbehoud is een natuurlijk SEKSUEEL GRONDRECHT, in theorie, een blanke RE meid kan hierom zeggen: ‘No black cocks inside me, no pollution of my white pussy’. Maar ze kan wel een replica van een BBC gebruiken he.

—- zie:
The importance of getting the terms “anti-White” and “White Genocide” into White minds NOW
by Henry Davenport • March 10, 2016 • 1 Comment

With Whites being mixed more and more with non-Whites, and media and schools and churches preaching the goodness of Whites and non-Whites having children together, Whites could easily pass from the face of the earth without taking much note of it as being anything extraordinary.

Mixed families would be the norm in formerly White countries, and the all-White world of old movies would be an entertaining oddity.

http://whitegenocideproject.com/the-...ite-minds-now/

gepost op frontaal naakt:
http://www.frontaalnaakt.nl/archives...hypocriet.html

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 11 maart 2016, 03:35   #206
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik praat vaak met negers en vorige week nog vertelde een negerman van 56 jaar mij dat hij minstens 692 meiden heeft genaaid in Nederland, grootste deel was blank en vroeger was hij fulltime pooier. Ik kende zelfs jaren geleden toevallig een van zijn ex hoertjes in Delft, een lange, blanke, blonde meid die mij nog waarschuwde voor deze neger dat hij mij pijn zou doen.
Citaat:
Pas jaren later komt de laatste fase, waarbij het hart, het ruggenmerg, de botten of de hersenen zijn aangetast.
http://www.seksualiteit.be/soas/overzicht-soas/syfilis
Oud 11 maart 2016, 07:08   #207
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Hoeveel procent maakten de nazi’s destijds uit in Duitsland ?
Een minderheid, idd, maar die waren fanatiek genoeg om alle ‘gematigde’ Duitsers mee te sleuren in hun ideeëngoed.
De resultaten kennen we.
En vandaag? Want het verleden is zeker interessant, het heden is het nog meer.

Citaat:
De enkele Schindlers daar gelaten, geen enkele ‘gematigde’ Duitser riskeerde het om tegen de nazi’s in te gaan, want dat zou hun koppeke gekost hebben, net zoals er geen enkele gematigde moslim het ooit riskeert om publiekelijk verzet te plegen tegen Taliban- en IS-adepten, want...
Je bent serieus selectief doof en blind, maar soit...
Maar wat probeer je nu eigenlijk te bewijzen? Mijn punt? Dat de meeste Moslims absoluut geen "vragende partij" zijn voor terrorisme, oorlog en moordpartijen, maar dat zij gedwongen worden door de fanatiekelingen? Dat zij dus geen keuze hebben? En dat de Islam er dus eigenlijk niks mee te maken heeft, enkel een welbepaalde interpretatie van wat de Islam is/zou zijn/kan zijn?

OK, dit had ik van jou niet verwacht...

Pas: nogmaals loopt uw vergelijking compleet mank omdat je geen verschil maakt tussen de Moslims die inderdaad in autoritaire, lees dictatoriale, landen leven, en de Moslims die hier zitten.
Oud 11 maart 2016, 07:36   #208
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik wilde aantonen dat zelfs ‘seculiere’ moslims kop of munt moeten kiezen als de hel hier of elders uitbreekt.
Waarom zouden zij dat moeten doen?
Ik ga u zelfs zeggen, indien de hel echt zou uitbreken, zouden zij niet kiezen, de fanatici in beide kampen zouden voor hen kiezen.
Net als de migranten van de openingspost niet gekozen hebben om het asielcentrum in brand te steken.

Citaat:
Zolang dat niet gebeurt kunnen ze het zich permitteren om hier de seculiere uit te hangen, maar zelfs zo iemand zul je hier nooit de haatteksten uit de koran openbaar zien verwerpen.
Waarom zouden zij dat moeten doen? Ik ken nu toevallig een paar mensen die jij als "seculiere Moslims" bestempeld (ja ja, bestempeld). Waarom zouden die uperhaupt over godsdienst praten?
Praat jij dan iedere dag over de Bijbel (mijn vooroordelen zeggen mij dat je Christen bent) en over hoeveel haatteksten er wel in het Oud Testament zitten?

Begrijp jij dan niet dat de modale "seculiere Moslim" uw bijna ziekelijke obsessie voor de Islam gewoonweg niet deelt?

Citaat:
Degenen die dat wel doen, worden dan zelfs door de ‘gematigden’ als afvalligen beschouwd en dan komt hun leven in gevaar.
Weer eens, jij kent de realiteit duidelijk niet. Een Turkse collega van mij eet regelmatig eens varkensvlees. Ik denk niet dat hij voor leven vreest, hoor...

Citaat:
Dat is geen vooroordeel maar ’n zelf vast te stellen feit en als je zelfs dat niet erkent, dan kan ik je melden dat je zelf een vat vol vooroordelen bent.
Dat zijn geen feiten, maar gissingen die jij vanuit uw vooroordelen als feiten beschouwt. Normaal, zo gaat het nu eenmaal met vooroordelen.
Hierdoor neem jij bepaalde zaken die wel degelijk bestaan, maar ga je ze veralgemenen naar een heterogene groep dat jij wel als homogeen beschouwt.

Citaat:
Je kent reeds m’n antwoord daarop.
Maar weet je nu al of de islam afvalligheid toestaat ?
En? Het Christendom laat het ook niet toe.
Waw, wat een argumentatie, hé?
Oud 11 maart 2016, 07:43   #209
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom zou dat zo zijn?
Antwoorden "IK WIL ANTWOORDEN " gvd! en geen geleuter van een kleuter ... want ik ben het gewoon zat ,, die klote indoctrinatie dagelijks is om te kotsen ...55 jaar in een continent leven en wonen en het letterkijk zien naar de haaien gaan het doet teveel pijn ,, doe junder ogen open bende kiekens .
de vuile muilekoek is offline  
Oud 11 maart 2016, 08:02   #210
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Antwoorden "IK WIL ANTWOORDEN " gvd! en geen geleuter van een kleuter ... want ik ben het gewoon zat ,, die klote indoctrinatie dagelijks is om te kotsen ...55 jaar in een continent leven en wonen en het letterkijk zien naar de haaien gaan het doet teveel pijn ,, doe junder ogen open bende kiekens .
Ik ben onder de indruk...
Oud 11 maart 2016, 08:04   #211
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben onder de indruk...
En ik ook.
de vuile muilekoek is offline  
Oud 11 maart 2016, 08:19   #212
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Dat is geen avans bij die bepaalde soort mensen die heel gevoelig zijn voor hersenspoelingen. Er zijn er die zelfstandig beginnen te denken vanaf bepaalde leeftijd maar er zijn er veel die gewoon blijven hangen in die brainwash en die niets anders kunnen dan herhalen wat hun door onze linkse dictators is voorgezegd.
Het zij zo.
Den Hoomer
Oud 11 maart 2016, 08:28   #213
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Dat is geen avans bij die bepaalde soort mensen die heel gevoelig zijn voor hersenspoelingen. Er zijn er die zelfstandig beginnen te denken vanaf bepaalde leeftijd maar er zijn er veel die gewoon blijven hangen in die brainwash en die niets anders kunnen dan herhalen wat hun door onze linkse dictators is voorgezegd.
Het zij zo.
Den Hoomer
Jammer, maar zo is het.
Oud 11 maart 2016, 12:07   #214
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geef me dan ’s één voorbeeld van de ‘gematigdste’ islamstroming, die op straat komen demonstreren tegen de barbarij van de extremisten of die bv de koran willen ‘democratiseren’.
En kom niet af met verklaringen van ‘gematigden’ dat die van IS of de Taliban zgz ‘geen échte’ moslims zijn, eh, want die gasten doen niks wat de koran niet toelaat of voorschrijft.
Kort na 11 september 2001 vond er in Iran een bijeenkomst plaats waarbij 60.000 mensen een minuut stilte hielden voor de slachtoffers en de aanslagen veroordeelde. En waren er in Parijs/Frankrijk helemaal geen moslims die zich uitspraken tegen de aanslagen daar ? Of in andere delen van Europa ? wel degelijk, ook hier in Nederland trouwens op tv.

Dus u bepaald aan de hand van het wel of niet op straat demonstreren dat men het wel of niet eens is met het extremistische gedachtegoed. Moeten christenen overal ter wereld ook de straat op wanneer Israel met haar gruweldaden bezig is ?

Citaat:
Trouwens, voor hier met 5 of 6% moslims te zijn, zitten ze alvast onevenredig in de negatieve cijfers mbt hun aandeel in de werkloosheid, criminaliteit, gevangenissen ea uitvreterij.
Hetgeen altijd is met grote groepen immigranten overal ter wereld , denk bv aan Mexicanen in de VS .

Citaat:
Het gaat hier over de islam als ’n maatschappijvorm, die elke samenleving waar moslims zich in meerdere getale komen nestelen negatief beïnvloed.
Noem ook anders eens ‘n Europees land of stad waar ze het goed doen en waar de autochtonen hen een verrijking vinden.
Hetzelfde verhaal als hierboven .
atmosphere is offline  
Oud 11 maart 2016, 17:40   #215
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Toch is dat een heel ander verhaal vanwege alle verschillende stromingen binnen de islam over heel de wereld verspreiden. Het door u beschreven verschijnsel gaat zich niet voordoen onder die 5 a 6 procent moslims hier. dat kleine radicale deel van hen heeft niet de benodigde macht om de rest met zich mee te trekken, de nazi's hadden dat wel.
Omdat er meerdere stromingen zijn in de islam worden ze verontschuldigd voor al het bloedvergieten over de wereld waar ze nu nog voor in aanmerking komen? Het is altijd een ander zijn schuld, maar toch...
Dat er hier maar 5-6 procent moslims rondlopen...die dan zoveel keren negatief in het nieuws komen...hoe doen ze het toch?
En vooral: ER IS GEEN ENKEL LAND DAT POSITIEF STAAT TEGENOVER DE MOSLIMS IN ZIJN MAATSCHAPPIJ!
Al tot in den treure herhaald en gevraagd: noem zo'n land!
Moslims horen niet thuis op dit deel van de planeet.

Laatst gewijzigd door andev : 11 maart 2016 om 17:51.
andev is offline  
Oud 11 maart 2016, 17:55   #216
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Omdat er meerdere stromingen zijn in de islam worden ze verontschuldigd voor al het bloedvergieten over de wereld waar ze nu nog voor in aanmerking komen? Het is altijd een ander zijn schuld, maar toch...
Dat er hier maar 5-6 procent moslims rondlopen...die dan zoveel keren negatief in het nieuws komen...hoe doen ze het toch?
Niet dat ik het zou aanmoedigen.
Maar mocht zoiets eens meer afbranden, dan lach ik daarmee.
Ik haat de islam.
Dat mag toch nog hé.
Volgens Jambon moet ik er respect voor opbrengen.
Maar dat kan ik niet.
Hoe meer het brandt, hoe liever dat ik het heb.
Gelukkig is dat nog altijd geen verboden gedachte.
Maar dat komt misschien nog.
Pericles is offline  
Oud 11 maart 2016, 18:01   #217
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Niet dat ik het zou aanmoedigen.
Maar mocht zoiets eens meer afbranden, dan lach ik daarmee.
Ik haat de islam.
Dat mag toch nog hé.
Volgens Jambon moet ik er respect voor opbrengen.
Maar dat kan ik niet.
Hoe meer het brandt, hoe liever dat ik het heb.
Gelukkig is dat nog altijd geen verboden gedachte.
Maar dat komt misschien nog.
Zolang het bij gedachte blijft, zou je geen problemen moeten ondervinden.
Indien je tot actie overgaat daarentegen...

Oud 11 maart 2016, 18:17   #218
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zolang het bij gedachte blijft, zou je geen problemen moeten ondervinden.
Indien je tot actie overgaat daarentegen...

Uiteraard.
Ik drink elke keer een trappistje als het gebeurt.
Hoe meer die zaken afbranden , hoe meer plezier.
Als er 2 op één dag afbranden wordt het een barbeque.
Zo een moskee brandt altijd goed vind ik.
Het geeft altijd wat sfeer.
Pericles is offline  
Oud 11 maart 2016, 18:23   #219
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Uiteraard.
Ik drink elke keer een trappistje als het gebeurt.
Hoe meer die zaken afbranden , hoe meer plezier.
Als er 2 op één dag afbranden wordt het een barbeque.
Zo een moskee brandt altijd goed vind ik.
Het geeft altijd wat sfeer.
Zie maar dat je geen rare gasten op bezoek krijgt, hé!

Oud 11 maart 2016, 18:30   #220
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zie maar dat je geen rare gasten op bezoek krijgt, hé!

Bwa die met haar koge hakken mag altijd komen.
Maar alleen maar in combinatie met netkousen en jarretels.
Pericles is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be