Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 juli 2016, 19:12   #201
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Pardon? Ik werk reeds heel mijn leven! Ben jij nu helemaal getikt?
Ha ik vertaal dat in "ik ben al heel mijn leven geknecht" .-)

Laatst gewijzigd door Hoomer : 22 juli 2016 om 19:14.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2016, 19:13   #202
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Amai LOL
Feel my wrath. Zelfs als ik me nog inhoud flame ik die de grond in.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2016, 19:13   #203
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Kijk jongeman, ik heb heel mijn leven hard gewerkt om te hebben wat ik nu heb, pesters bij het personeel gingen er ongenadig uit, waarom, omdat die de prestaties van de gepeste mensen naar beneden haalden en daar iedereen vervangbaar is, ik verving de pesters.
Moest politics van mij zijn gingen jij en je companen er onverbiddelijk uit, de reden is simpel jullie voelen je machtig in groep, alleen zijn jullie kleine nietszeggende wormen die anderen beletten hun ideeën en meningen te verspreiden. Jullie zijn allemaal werklozen, de reden is niet ver te zoeken, drugverslaafd, alcohol verslaafd, stelen en ga zo maar door. mijn mening over vandaag? Een zielige vertoning van onderklas mensen die proberen de overhand te krijgen over een in hun ogen zwakkere, zelfs daar faalde jullie glansrijk in.
Peche ik mij excuseren tegenover u en bembem? komaan ik heb alles en jullie niets. Wink wink.
Amai Hoomer wat een haat......

ps Peche heeft meerdere jaren gewerkt, NN en Mvdk eveneens... en bb toen ze niet werkloos was in de McDonalds & supermarkt LOL
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2016, 19:18   #204
Hoomer

Standaard

Citaat:
Amai Hoomer wat een haat......

ps Peche heeft meerdere jaren gewerkt, NN en Mvdk eveneens... en bb toen ze niet werkloos was in de McDonalds & supermarkt LOL
Maar bemmeke schattenbol ik haat niemand, zelfs mijn schoonmoeder niet.
Ik zeg alleen moest mijn opdracht zijn dit forum te redden gingen er wel enkel personen onverbiddelijk uit; dat is geen haat, dat is zakelijk. Nogmaals ik haat niemand, ik heb vijf jaar gehaat in mijn leven van mijn 21 tot mijn 26 en dat was haat genoeg voor de rest van mijn leven.
Oud 22 juli 2016, 19:23   #205
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kijk jongeman, ik heb heel mijn leven hard gewerkt om te hebben wat ik nu heb, pesters bij het personeel gingen er ongenadig uit, waarom, omdat die de prestaties van de gepeste mensen naar beneden haalden en daar iedereen vervangbaar is, ik verving de pesters.
Moest politics van mij zijn gingen jij en je companen er onverbiddelijk uit, de reden is simpel jullie voelen je machtig in groep, alleen zijn jullie kleine nietszeggende wormen die anderen beletten hun ideeën en meningen te verspreiden. Jullie zijn allemaal werklozen, de reden is niet ver te zoeken, drugverslaafd, alcohol verslaafd, stelen en ga zo maar door. mijn mening over vandaag? Een zielige vertoning van onderklas mensen die proberen de overhand te krijgen over een in hun ogen zwakkere, zelfs daar faalde jullie glansrijk in.
Peche ik mij excuseren tegenover u en bembem? komaan ik heb alles en jullie niets. Wink wink.
Ach zo, we beletten jou je mening te verspreiden... al zo'n x pagina's doe je niet anders (en dat voor K&K - waar de boog niet moet gespannen staan), LOL
Oud 22 juli 2016, 19:28   #206
Hoomer

Standaard

Citaat:
Ach zo, we beletten jou je mening te verspreiden... al zo'n x pagina's doe je niet anders (en dat voor K&K - waar de boog niet moet gespannen staan), LOL
Niet jou bemmeke anderen, zoals er geschreven staat anderen, weer niet proberen de tekst te veranderen.
Zoals ik reeds eerder schreef jullie arrogantie is enorm, jullie voelen je zo machtig omdat jullie in groep opereren, maar geloof me, het blijft niet duren.
Lieve groetjes bemmeke 1.5 cm
Oud 22 juli 2016, 19:29   #207
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Wauw, gezeik!

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54

Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 22 juli 2016 om 19:29.
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2016, 19:31   #208
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar bemmeke schattenbol ik haat niemand, zelfs mijn schoonmoeder niet.
Ik zeg alleen moest mijn opdracht zijn dit forum te redden gingen er wel enkel personen onverbiddelijk uit; dat is geen haat, dat is zakelijk. Nogmaals ik haat niemand, ik heb vijf jaar gehaat in mijn leven van mijn 21 tot mijn 26 en dat was haat genoeg voor de rest van mijn leven.
Ja geef er maar een draai aan, je haat jegens ons is niet zakelijk maar visceraal, yep geef het maar toe dat je ons gewoon niet kan luchten, ps in K&K mag er gechat worden, just for your information... LOL
Oud 22 juli 2016, 19:38   #209
Hoomer

Standaard

Citaat:
Ja geef er maar een draai aan, je haat jegens ons is niet zakelijk maar visceraal, yep geef het maar toe dat je ons gewoon niet kan luchten, ps in K&K mag er gechat worden, just for your information... LOL
Weerom bemmeke ik haat niet lees deze draad terug die druipt van haat tegen hoomer.
PS ben jij de leider? de bende is compleet nu met u erbij
Deze draad is de schande van dit forum.
Gewoon ongelooflijk hoe mensen zichzelf incognito zo kunnen laten gaan, persoonlijk denk ik dat jullie prachtexemplaren van het menselijk ras zijn.
Ik in jullie plaats zou stilletjes in een hoekje wegkruipen en huilen omdat ik zo een hater geworden zou zijn.
Maar ja haters beseffen dat niet want haters zullen nu eenmaal haten.

PS bembem nog plannen om je zuster met kerstmis te vermoorden om je moeder te pesten?
Oud 22 juli 2016, 19:41   #210
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niet jou bemmeke anderen, zoals er geschreven staat anderen, weer niet proberen de tekst te veranderen.
Zoals ik reeds eerder schreef jullie arrogantie is enorm, jullie voelen je zo machtig omdat jullie in groep opereren, maar geloof me, het blijft niet duren.
Lieve groetjes bemmeke 1.5 cm
wat blijft niet duren? LOL
Oud 22 juli 2016, 19:43   #211
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Weerom bemmeke ik haat niet lees deze draad terug die druipt van haat tegen hoomer.
PS ben jij de leider? de bende is compleet nu met u erbij
Deze draad is de schande van dit forum.
Gewoon ongelooflijk hoe mensen zichzelf incognito zo kunnen laten gaan, persoonlijk denk ik dat jullie prachtexemplaren van het menselijk ras zijn.
Ik in jullie plaats zou stilletjes in een hoekje wegkruipen en huilen omdat ik zo een hater geworden zou zijn.
Maar ja haters beseffen dat niet want haters zullen nu eenmaal haten.

PS bembem nog plannen om je zuster met kerstmis te vermoorden om je moeder te pesten?
zzzzzz!
Oud 22 juli 2016, 19:44   #212
Hoomer

Standaard

Citaat:
wat blijft niet duren? LOL
De pret bemmeke de pret.
Oud 22 juli 2016, 19:47   #213
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De pret bemmeke de pret.
allez dan
Oud 22 juli 2016, 19:48   #214
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is 'n politiek forum, dient om in discussie te gaan over politieke en/of actuele/interessante onderwerpen.
K&K dient om af & toe, tussendoor, de boog te ontspannen, niet als hoofdactiviteit. Om onnozele zever te verkopen, enkel & alleen d�*t, bestaan er andere fora.
Dat gij u zelfs niet meer moogt vertonen in de serieuze onderwerpen spreekt boekdelen.
Door dat soort lieden is zelfs 't flairforum, waar ge veel beter op uw plaats zou zijn, gesloten. Wie weet hebben ze u & uw bende daar wel buitengeflikkerd voordat ge hier aangewaaid kwam met uw futuliteiten.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2016, 19:54   #215
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dit is 'n politiek forum, dient om in discussie te gaan over politieke en/of actuele/interessante onderwerpen.
K&K dient om af & toe, tussendoor, de boog te ontspannen, niet als hoofdactiviteit. Om onnozele zever te verkopen, enkel & alleen d�*t, bestaan er andere fora.
Dat gij u zelfs niet meer moogt vertonen in de serieuze onderwerpen spreekt boekdelen.
Door dat soort lieden is zelfs 't flairforum, waar ge veel beter op uw plaats zou zijn, gesloten. Wie weet hebben ze u & uw bende daar wel buitengeflikkerd voordat ge hier aangewaaid kwam met uw futuliteiten.
Oud 22 juli 2016, 19:54   #216
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Deze draad is nu wel echt de schandaligste draad van politics ik hoop dat er passend zal worden opgetreden door de moderatie.
Ik hoop dat dit een eyeopener is voor de moderatie.
Oud 22 juli 2016, 20:05   #217
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Deze draad is nu wel echt de schandaligste draad van politics ik hoop dat er passend zal worden opgetreden door de moderatie.
?

er is hier niks verkeerds gedaan, we hebben op je geantwoord da's al, je zult harder moeten proberen, lol
Oud 22 juli 2016, 20:12   #218
Hoomer

Standaard

Citaat:
?

er is hier niks verkeerds gedaan, we hebben op je geantwoord da's al, je zult harder moeten proberen, lol
Jij zou beter een onbevooroordeeld deze draad lezen in plaats van zo arrogant te doen, weet je bemmeke als jij en de jouwe hier zult geband zijn zal ik me daar hier vrolijk over makken.
Want dat jullie geband worden dat is vrij zeker.
Lieve groetjes bemmeke
Je moet begrijpen mensen die dieven steunen zijn zelf niet veel beter en eigenlijk nergens gewild je moet begrijpen mensen die dieven steunen zijn meestal het uitschot van de maatschappij. ;-
Lieve groetjes jouw Hoomertje

Laatst gewijzigd door Hoomer : 22 juli 2016 om 20:13.
Oud 22 juli 2016, 20:15   #219
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gij hebt wel veel geduld moet ik zeggen... Waarom slaag je niet wat eten in je kas, een potje neuken en dan in alle stilte een blokje wandelen. Meer dan die 3 dingen heeft een vent niet nodig.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2016, 20:18   #220
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij zou beter een onbevooroordeeld deze draad lezen in plaats van zo arrogant te doen, weet je bemmeke als jij en de jouwe hier zult geband zijn zal ik me daar hier vrolijk over makken.
Want dat jullie geband worden dat is vrij zeker.
Lieve groetjes bemmeke
Je moet begrijpen mensen die dieven steunen zijn zelf niet veel beter en eigenlijk nergens gewild je moet begrijpen mensen die dieven steunen zijn meestal het uitschot van de maatschappij. ;-
Lieve groetjes jouw Hoomertje
nou ik mag vd mods hier posten of je het nu lief hebt of niet, nice try but fail, je zal vroeger moeten opstaan om me uit m'n kot te lokken, ihihihi

lieve groetjes van je schattebol bemmeke
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be