Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 januari 2007, 18:20   #201
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Dat heb ik nog nooit gehoord. De ontwikkeling overkoepeling uitwisseling van informatie en internationale congressen ivm wetenschap in de wereld gebeurt toch bijna uitsluitend in het Engels. Is dat dan niet zo met de luchtvaart? Wat met de Duitse bijdragen?
En de Russische, niet te vergeten?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2007, 18:35   #202
Brandaan
Minister

Brandaan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Dat heb ik nog nooit gehoord. De ontwikkeling overkoepeling uitwisseling van informatie en internationale congressen ivm wetenschap in de wereld gebeurt toch bijna uitsluitend in het Engels. Is dat dan niet zo met de luchtvaart? Wat met de Duitse bijdragen?
Het klopt wel hoor het grootste deel van de internationale samenwerking in de ruimtevaart is Franstalig.
Oud 5 januari 2007, 19:03   #203
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan Bekijk bericht
Het klopt wel hoor het grootste deel van de internationale samenwerking in de ruimtevaart is Franstalig.
In een ver verleden toon mijn studies nog in die richting konden gaan, heb ik daar ook interesse voor gehad (mag ik zo vrij zijn om te vragen naar uw huidig werk?)
Voor zover ik weet is de basis in Kourou op en top Franstalig met countdown inclusief (trois deux un zéro!!!)
Oud 5 januari 2007, 19:18   #204
Brandaan
Minister

Brandaan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
In een ver verleden toon mijn studies nog in die richting konden gaan, heb ik daar ook interesse voor gehad (mag ik zo vrij zijn om te vragen naar uw huidig werk?)
Voor zover ik weet is de basis in Kourou op en top Franstalig met countdown inclusief (trois deux un zéro!!!)
Uiteraard mag u zo vrij zijn: Ik werk in de olie-industrie en verzorg voor verschillende grote bedrijven het aanleggen van leidingen in "risicogebieden". Leuk werk, maar het heeft helaas niets met ruimtevaart te maken, Ik ben mijn studietijd wel begonnen met een studie Lucht- en Ruimtevaarttechniek en heb dientengevolge veel vrienden en kennissen in dat wereldje zitten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be