![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() Niet allemaal, maar wel 99 %.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() Speciaal voor Doki : de lijst van islamitische terreurdaden gepleegd in de loop van de laatste 3 maanden. Ik kan ze niet copy/pasten : de server zou crashen.
http://www.thereligionofpeace.com/ Opgelet : This list, of over 6,000 terrorist attacks committed by Muslims since 9/11/01 (a rate of about three or four a day), is incomplete because only a small percentage of attacks were picked up by international news sources, even those involving multiple loss of life. [SIZE=5][/SIZE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je kan evengoed stellen : "Het oorzakelijk verband tussen de geweldplegingen die ik opsomde en de daders was overduidelijk : een slagroomtaart." Tiens, er is er juist ene die een politieke partij aan het oprichten is voor mensen met gezond verstand. Misschien kan je daar lid van worden. Wie weet krijg je nog geld toe, want ik denk dat ze daar wat volk tekort gaan komen. Citaat:
Citaat:
Ik probeer me een dag in het leven van Online voor te stellen... 's Morgens slaat opeens de wekkerradio aan. De stem in de radio klinkt engels, want Online is de trotse bezitster van een wekkerradio met wereldontvanger. CNN News. Een beter station is er niet om alle rampspoed in de wereld op de voet te kunnen volgen. Weer 10 doden in Irak.. die islammers zijn toch niet te geloven, zoals ze daar plezier scheppen in mekaar uit te moorden. Geluk dat er hier in Scheveneken nog geen bom is ontploft. Maar ik ken de wijkagent, en hij zal daar wel tijdig een stokje voor steken. Douche dan maar, maar eerst wel even onder het bed gegluurd want met al die verhalen over "stalkers" weet je maar nooit. De dagelijkse portie fruitloops achter de kiezen en dan de deur uit. Na eerst de 2 grendels, het speciale veiligheidsslot en de cijfercode die die vreemd uitziende technieker (was dat geen islammer?) vorige week is komen installeren. Ik zal toch de code eens moeten wijzigen, want stel dat hij ze onthouden heeft... Voorzichtig voortsluipend door portieken en over opritten begeeft Online zich naar het werk. Gewoon over straat lopen is er al jaren niet meer bij, want als je in de krant al die ongevallen leest dan moet je daar wel uit afleiden dat het allemaal doodrijders zijn. En er zijn naar het schijnt ook islammers die met een auto rijden, godbetert! 's avonds na de dagelijkse sleur terug naar huis geslopen, en nog even bij de bakker aangewipt. Niet bij die moslimextremistische bakker natuurlijk, ze zeggen wel dat die lekker brood heeft maar zijn kop lijkt me teveel op Osama Bin Laden. Stel dat hij mij met een broodje semtex naar huis stuurt! Eens thuis gaan de TV aan, liefst op een reality show want daarin zie je nog eens het echte leven. En dan naar bed, en nachtmerries van mannen met baarden.. Kom ik in de buurt? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo te zien heeft Doki niet echt genoten van de lijst van verrijkende islamitische terreuraanslagen. ![]() Edina, kan je hem de lijst van terreurdaden door zelfontploffende slagroomtaarten bezorgen? Kwestie van het evenwicht wat te herstellen en te vermijden dat Doki helemaal ontbindt door verzuring. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() mischien steek je gewoon je kop in het zand om jezelf gerust te stellen...Toch maar oppassen met dat gat dat naar boven uitsteekt hoor...er zou wel eens een moslim in kunnen verloren lopen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door St Germain Tourist : 19 januari 2007 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
|
![]() Probeer je nu je eigen homofobie goed te praten? Overigens merkte ik al veel eerder in deze thread op dat er een verschil is tussen homofoob gedachtegoed en geweld tegen homoseksuelen. Zonder evenwel te sugereren dat homofoob gedachtegoed geen probleem is. Want dat is het natuurlijk wel! Maar ik begrijp wel waarom jij dat als OK wil bestempelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Volgens de bijbel is homoseksualiteit ook een zonde hoor. En er staat al evenzeer in dat degenen die zich eraan bezondigen moeten sterven. Alle religies hebben het moeilijk met homoseksualiteit... Dat wist ik echt al wel langer. |
||
![]() |
![]() |