![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik sta daar tenminste achter (of ze het leuk vinden of niet!) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De Zotte Gusten zijn er trouwens af.
![]() 26950 handtekeningen intussen |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
PS : hoe zou het die prof trouwens nog vergaan zijn, die openlijk toegaf voor het Blok uit te komen?
![]() |
![]() |
#209 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat je zegt geeft alvast duidelijk aan wat de motivatie van velen is om in dat comité te stappen! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#211 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe gaat men op die petitie de niet zotte gusten maar even fake ondertekenaars er uit halen ?
GAat men naar al die 26xxx mensen een email sturen ter bevestiging ? Ik heb er in ieder geval nog altijd geen ontvangen dus veronderstel ik dat ze het niet doent. En ja ik heb ook een keer getekend met mijn echte naam. Om te zien of ik dus een email kreeg ter bevestiging, zoals bij de petitie tegen vreemdelingenstemrecht. Dus er is geen enkele controle mogelijkheid dan nog over zou ik denken. Of als ze op een andere manier controleren, mag U het mij gerust laten weten.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Speciaal voor Tegendradigaard quote ik mijzelf hier nog eens. Ik voeg er aan toe dat ik ook vind dat het nogal lang duurt voor men er werk van maakt. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar hoe ?
Want als ik zit te tekenen inplaats van met zotte Gust als Jan Janssens - Leuven Andre De Block - Houthalen De Ceulaer Johan - Geldenaken enz, enz HOE en ik vraag dus duidelijk niet wanneer maar wel HOE kunnen ze dat controleren. Bij de andere petitie heb ik de proef genomen en heeft men mijn tweede handtekening (onder dezelfde naam dus) wel geweerd volgens de uitleg die ze gaven en die ik hier ook al gegeven heb. Dus HOE kan men iets controleren als men geen controle procedure heeft ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Minister
|
![]() Het belangrijkste is niet de vraag of er misschien een paar fouten in de petitie staan, wat telt is dat er een grote groep mensen is die het stemrecht echt steunt. Om U een idee te geven: Exact een week geleden had de petitie 6400 handtekeningen. Nu zijn dat er 30.000. Er zijn met andere woorden 23.000 handtekeningen bijgekomen, oftewel 3285 per dag. De petitie tegen het stemrecht, die veel meer publiciteit kreeg in de media, haalt intussen 1000 handtekeningen per dag volgens Rudy Van Nespen.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik weet niet hoeveel inschrijvingen de internetpeiling en SMS-acties opbrengen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | ||
Schepen
|
![]() Even terug bovenaan plaatsen want ik ben echt wel benieuwd.
Citaat:
En dat is nu net beangstigend, temeer daar niemand van de ja-stemmers een antwoord kan (of durft) geven op mijn vraag hoe dat nu zit met die ongelijkheid... Ik zal ze nog eens posten, maar denk er niet teveel over na of je merkt direct dat er iets fundamenteel fout zit met het stemrecht voor migranten. Citaat:
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Minister
|
![]() Inderdaad, ergens is het oneerlijk dat niet EU-burgers dan stemrecht hebben. Maar, waar zaten U en het Vlaams Blok toen aan EU-burgers stemrecht werd verleend, wat uiteraard een even grote discriminatie is? En laat ons niet vergeten dat er ook een aantal rechten aan de Belgische nationaliteit verbonden zijn die je als buitenlander niet hebt.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |