![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
een bezetting moet altijd een OPEN iets kunnen zijn, waar de buurtbewoners en andere mensen in betrokken kunnen worden. Maar dat is wat de overheid natuurlijk tot elke prijs wil voorkomen de anar-beweging is inderdaad vastgelopen hierop. ze zitten geïsoleerd en opgesloten in hun vrije ruimtes die ze met veel moeite gecreëerd hebben nu is het zaaks opnieuw de weg naar buiten te vinden, naar de buurten, naar de mensen, en liefst op een positieve manier het aanvallen van MCDonaldsen en banken is vandaag niet de aangewezen methode, omdat de mensen deze actiemethodes niet meer kunnen begrijpen. De mensen zijn zo gehersenspoeld dat ze HOUDEN van die MCDonaldsen en van die banken. Ze beschouwen het verkeerdelijk als iets van zichzelf...als de eettent waar ze hun kinderen kunnen laten vergiftigen zonder zelf strafbaar te zijn, of als HUN banken waar ze HUN geld kwijt kunnen ze vinden het zelfs normaal dat ze moeten betalen voor de verrichtingen om hun eigen geld daarna weer op te halen, om even te tonen hoe ver het gekomen is en hoe de massa in slaap gewiegd werd de werkelijke verhoudingen zijn goed gemaskeerd, er wordt de mensen geen opvoeding gegeven om de propaganda en reclame die in geluiden en beelden geleverd wordt te ontcijferen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() heb je bewijzen daarvan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
kraken kan alleen bij leegstand, anders is het echt diefstal vind ik ik kom ook niet het huis kraken waarin jij woont, ik zal altijd een leegstaand pand verkiezen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
zelf ben ik ook al regelmatig gaan betogen, maar nooit met een masker of sjaal voor mijn ogen, nooit met een bivakmuts als de zaak waarvoor je strijdt een rechtvaardige zaak is, dan hoef je volgens mij je gezicht niet te verbergen natuurlijk is daar ook wel wat stoerdoenerij bij, en sommigen maskeren zich ook omdat ze al in het verleden problemen hebben gehad met de BOB en/of de staatsveiligheid. In dat geval kan ik het ergens nog begrijpen toch zou ik iedereen willen oproepen om zoveel mogelijk zonder bivakmutsen te betogen onze zaak is een rechtvaardige zaak, laat dat dan ook blijken en wees niet bevreesd op die manier geef je provocateurs en flikken in burger minder kans om hun slag te slaan hun haring zal niet meer zo goed braden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer zelfs. Een ervan weigerde gisteren mee te protesteren omdat ze vond dat de stad Leuven gelijk had. De ander heeft wel mee geprotesteerd, maar heeft proberen zich te distantieren van de groep, nadat er stenen werden gegooid. Daarvoor deed hij niet mee.
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() Klopt al wat nodig is éné zot die daar zijn shotgun bovenhaalt en er zoveel mogelijk neerknalt. In sommige oostbloklanden of andere apenlanden was dit soort krakers al lang achter de tralies of afgemaakt door rechts tuig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Some say that the truth is only what we persuade others to believe. If so, we should be wary; for truth is easily and often hidden by the arguments of those who are false... Laatst gewijzigd door AsGard_SGO : 24 juni 2007 om 02:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle staatstussenkomsten in nieuwe huurwetten... hebben steeds tot gevolg gehad dat de verhuurders zich terugtrokken (er zijn leukere manieren, met minder last, om zijn geld te beleggen) en degenen die bleven, begonnen steeds meer buitensporige eisen te stellen, om toch maar niet de pineaut te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de gemakelijkheidsoplossing: eerst krakers bestempelen als terroristen, om er daarna niet mee te moeten praten. De Seffulfilling prophecy.
![]() |
#214 |
|
![]() ah ja, want lomeanor heeft een grondige studie gemaakt van de krkaerrs van Squattus Dei, en kan, vanuit zijn onpeilbare kennis, met absolute zekerheid stellen dat er niet mee te praten valt.
![]() |
#215 |
Minister-President
|
![]() Het is nu niet omdat er jacht mag worden gemaakt op 'brulkikkers' (is naar het schijnt een plaag, zoals (s)links) dat u ze moet doorschuiven naar het rechtse kamp. Zou vragen om zo vriendelijk te willen zijn, brulkikkers, schaamluizen ( dus de broek dicht te houden, dit ter voorkoming van voortplanting) en ander gedierte in 'uw' dierentuin te houden. De 'MENSEN' willen zulke exemplaren niet in de samenleving. Een klein bewijs, 10/06.
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=5k-Ka...elated&search= (let op sec 12 en sec 32) http://www.youtube.com/watch?v=T3Hqv...elated&search= (*)slikken, want om er zelf op te komen, daar zijn ze zelf nog te dom voor.
![]() |
![]() |
#218 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eén van de slechte kanten van de mensheid zit erin, dat sommige ervan uitgaan dat andere moeten werken zodat zij kunnen nemen zonder te werken. Is niet alleen op het werkschuw tuig bedoeld waar hier sprake van is, ook op politici en de voor sommige geachte familie te Laken zijn alle even werkschuw. Dus werkschuwtuig is van alle klasse en standen. Alleen wil de ene het in stand houden met geweld en de andere met leugen en bedrog maar zeiken, doen ze op hetzelfde hoofd dat van de hardwerkende eerlijke arbeider.
![]() |
![]() |
#219 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De situatie ziet er slecht uit Ja, het is vreselijk, maar maak je geen zorgen. Waarom niet? We hebben Andreas. (Andreas Papandreou, de sociaal-democratische minister-president) Oh! …… en wat gaat hij dan doen? Momenteel kan hij niks doen, want hij is voor 48 uur naar Bulgarije. Waarom is Andreas naar Bulgarije gegaan? Omdat de Bulgaarse regering in grote problemen zit met de financiële situatie en zij nodigde Andreas uit om orde op zaken te komen stellen. Zo boven,zo beneden ![]()
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz Laatst gewijzigd door guerin : 24 juni 2007 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Partijlid
|
![]() Van de auto's dat was in het nieuws gekomen, bij de aanslag op de graafmachine of bulldozer was een kameraad getuige.
Ik ga niemand beschuldigen, maar ik vind wel dat men woorden als terrorisme in de mond mag nemen indien men dergelijke zaken uitsteekt, daar was het me voornamelijk om te doen. Natuurlijk zal geen kraker dergelijk gedrag goedkeuren. Maar indien zij verantwoordelijk zouden zijn, vind k dat men ze gerust terrorist mogen noemen. |
![]() |
![]() |