![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu, ik heb verzekering tegen geldontwaarding, dus als Trump inderdaad niet drastisch gaat snijden in de uitgavenzijde dan zal mijn verzekeringsproduct het erg goed doen. Als hij daarentegen goed beseft dat vooral minder overheidsuitgaven van gestolen belastinggeld aan de wortel van het probleem liggen, dan wordt hetgene ik verzeker meer waard. Dus, onafgezien van wat er daadwerkelijk zal gebeuren, ik zal er geen boterham minder voor eten. En ik ben erg sceptisch vis-a-vis trump dat hij bovenstaande wel begrijpt. Dus, bedankt voor de link, we gaan het van nabij monitoren.
![]() |
![]() |
#2182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze week nog in de krant. Een gezin met een kind van ondertussen 21. Mentaal 6 maand, fysiek zwaar gehandicapt tot zelfs niet in staat op normale wijze voedsel of drank tot zich te nemen, alles via een sonde. Opvang is er niet waardoor een van de ouders zijn/haar werk zal moeten opzeggen…. Was die niet beter af als er vanop start een einde aan gemaakt was? Behalve voor pro-life extremisten misschien… Enfin, dit is een discussie voor een andere draad..,
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 7 november 2024 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2183 | |
|
![]() Citaat:
Dan bestaat er 0% kan dat je een gehandicapt mens ter wereld brengt. Maar mensen hebben niet te bepalen wat wél en niet menswaardig is. Het is de "slippery slope" die eindigt in de gaskamer. De mensen die daar stierven waren ook geen "waardige mensen."
![]() |
![]() |
#2184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Face it, dit was good versus evil en de genocidale kindermoordende wapenhandelaars die oorlog voor vrede kiezen zijn verloren.
![]() |
#2185 |
|
![]()
![]() |
#2186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trump is vrij duidelijk verkozen door het grootpubliek toch doen er bepaalde figuren alle aan om bepaalde zaken op te rakelen waar hij vorige keer met in de fout gegaan is.
Een hoer en nog enkele missers breken hem zwaar op volgens een nieuwsuitzending van de dag van vandaag. De boodschap voor Trump is dan ook: pas op voor uw naaste medewerker/sters en blijf van de vrouwen die men mogelijk uit een ander kamp stuurde af. medewerkers zie die ouwe met zijn grijs kopje haar vorige keer
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 november 2024 om 14:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel 'hoop' & 'liefdadigheid', en vooral géén 'structurele oplossingen'? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat DJ Trump 'onvoorwaardelijk' achter Israël blijft staan, maakt van hem natuurlijk hét uithangbord (en meer) van het "Zionist Occupied Government".
Dat zal voor een segment van het "Aryan Blunderdom" en de "Clueless Cucks Clan" wellicht moeilijk verteerbaar zijn. Met een béétje chance beginnen de 14/88-freaks onder de Yankees dus ELKAAR de kop in te slaan ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2189 | |
|
![]() Citaat:
Voor de "ik heb geen goesting om in mijn eigen levens onderhoud te voorzien" mensen? Ja, eventueel bredere goten waarin ze kunnen rotten.
![]() |
![]() |
#2190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wél structurele oplossingen voor de kindjes die verplicht geboren worden maar de pech hebben dat in (erg) ongunstige sociaal-economische omstandigheden te moeten doen; voorzieningen die niet afhangen van het al dan niet knagend geweten van iemand die het geluk heeft over ruim voldoende bestaansmiddelen te beschikken. Mijn standpunt is: als 'men' het niet over zijn/haar hart kan krijgen de nodige 'vangnetten' te garanderen, dan moet 'men' ook niet beginnen te eisen dat ALLE ongeboren kindjes levend de baarmoeder verlaten. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2191 | |
|
![]() Citaat:
Dus menslievendheid en vrijwillige sociale ondersteuning is uitgevonden door "de staat?" Voor "de staat" bestond menslievendheid en vrijwillige sociale ondersteuning niet?
![]() |
![]() |
#2192 | |
|
![]() Citaat:
m.a.w. hij is een leider. Hij is nog maar net verkozen, en de Houthis loopt het al dun door de broek.
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 7 november 2024 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2193 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat gebeurt er dan indien we jouw eigen maatstaven gebruiken om te oordelen over abortus, i.p.v. over het gebrek aan abortus? Volgens de CDC zijn er elk jaar zo'n handvol vrouwen die sterven als gevolg van een abortus: https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/72/...1.htm#T15_down ![]() Elk jaar een handvol hartverscheurende verhalen over vrouwen die een abortus ondergaan, en eraan sterven. Genoeg anekdotes om legale abortus "degoutant", "achterlijk", etc ... te noemen. Let wel: niet volgens mijn maatstaven hee. Volgens jouw maatstaven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel gewoon voor dat u de diverse 'realiteit(en) op het terrein' onbevooroordeeld beschouwt en met elkaar vergelijkt: a) samenlevingen waar 'hulp aan pechvogels' wordt 'afgedwongen' door al dan niet satanische entiteiten (zoals bijvoorbeeld in 'de Scandinavische landen') b) samenlevingen waar 'hulp aan pechvogels' vollédig afhangt van 'vrijwillige ondersteuning' door 'filantropen' (zoals bijvoorbeeld in 'Somalië') c) samenlevingen waar 'hulp aan pechvogels' pardoes uit de lucht komt vallen (mij zijn geen voorbeelden bekend, maar dat betekent nog niet dat ze niet bestaan) ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2195 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tot voor kort was dat een argument dat typisch binnen de Democratische partij en onder haar aanhangers werd gemaakt. Maar sinds de neocons die partij zijn binnengedrongen - en sinds Trump de Republikeinse partij heeft overgenomen - heeft er een totale politieke heroriëntering plaatsgevonden. En de vlaggen van weleer dekken niet langer de ladingen van vandaag. Hier enkele artikelen uit de tijd van Bush/Cheney: https://www.sfgate.com/news/article/...es-2668997.php Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dit geval wil men Trump als een dictator bestempelen om de mensen schrik aan te jagen. Dat is wel in de US glansrijk mislukt. Naargelang Trump in een situatie zit past hij zijn stijl aan. En dementerend daar is nog niet veel van te merken Wat te zeggen van de ontelbare rechtspraken die men hem heeft aangesmeerd om hem toch maar van de macht te houden was dat burgerrechten respecteren van de Democraten? Die gaan nu waarschijnlijk allemaal vervallen voorgoed of tot ergens terug bekeken worden in 2029. Hij heeft gewonnen omdat veel mensen er hun buik van vol hebben hoe de situatie in de US op gebied van oa veiligheid verslechterd. Miljoenen Dem kiezers zijn naar de Republikeinen overgelopen ook zwarten en Amerikanen van Zuid Amerikaanse oorsprong. Dat zijn ook vrijheden die u niet aanstaan maar het is hun keuze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kleine overdrijving van Panda in zijn driftigheid.
![]() |
![]() |
#2198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft (mijn mening hè) er alle schijn van dat Vance de beste kans in jaren van de GOP zou zijn om de huidige Dem Party vol verwende hypocriete nullen naar de riool te kuisen... voor de volgende 12 jaar. Ne mens mag eens wensdromen.
![]() |
![]() |
#2199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zero komma zero realiteitsgevoel, vanop de kansel neerkijkend op de realiteit van de echte wereld. Ding-dong. En besluiten met een extra minabele sneer, onmogelijk te negeren* door de brave begijn (M/V), want "remember de jood"! ...Kotsmisselijk makend is dat schijfsel, al bij al. P.S.*: Negeren met nadruk op tweede e. (want met 'jullie soort' weet men nooit.)
![]() |
![]() |
#2200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
OK, er is in die link ook een 30 seconden clip die al direct meer context geeft dan die 11 seconden clip. Hij zette haar hypothetisch op het slagveld in een oorlog om aan te tonen hoe erg de oorlog is die zij zo graag wil, niet voor een vuurpeloton. “Het is makkelijk om 10.000 man een bevel te geven een aanval uit te voeren vanuit een zetel in Washington, als ze met een geweer op het slagveld zou staan tegenover 10 geweerlopen die haar zoeken, dan zou ze minder oorlogszuchtig zijn.” Trump toont hier net hoe hard hij tegen oorlog is, ik zie dat als iets positief. |
|
![]() |
![]() |