![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De pro-multiculturele vuilbak van Filosoof. En ik vermoed dat het een hele grote is... By the way: heb je soms al informatie over die negerin die zopas meende het woordje "racisme" nog eens te moeten gebruiken? Het blijft zo stil langs die kant, geen berichten op tv, krant enz??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zullen we dan wel zien.
Feit is dat we met wat we nu hebben helemaal niet vooruit geraken, integendeel, het is erger en erger aan het worden! Bijna elke dag een "busincident" oa, en vooral: het grootste deel van de gepleegde feiten komen nergens in de media terecht omdat ze nipt niet fataal of niet erg genoeg zijn afgelopen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kluchtje werd al dikwijls in veel schoolrapporten ook geschreven! Vroeger stond er: Jantje is onbeleefd en zoekt voortdurend ruzie met klasgenootjes. Nu moet er staan: Jantje is zeer assertief! Vroeger stond er: Jantje werkt onvoldoende en teert vooral op andersmans werk (toen ze het het "groepswerk" hadden uitgevonden in het onderwijs) en nu staat er: Jantje heeft veel zin voor samenwerking... En zo kunnen we nog wel een tijdje verder... Spijtig dat de resultaten van dat beleid nogal eens "een mindere goede soort studentjes" qua attitudes en resultaten oplevert, om het héél correct uit te drukken.... Laatst gewijzigd door andev : 4 april 2008 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het gaat om hoe het is. Ikzelf heb niks te willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb de indruk dat 'hangjongeren' naar niemand luisteren, ook niet naar vader, of ga je me nu wijsmaken dat die blij is met zijn criminele zoon? Onlangs stond er toch iets in de krant over een vader die naar het ploitiekantoor werd geroepen voor zijn zoon, hem daar een draai om zijn oren gaf en zelf werd opgepakt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
|
![]() Die vader had volgens u wss "nog de goede oude mentaliteit".
Dat die zoon dat blindelings op zijn eigen kinderen zou toepassen is wss ook de bedoeling. Maar voor mij draait het vooral om de sociale verwarring die onstaat door simpelweg autoriteit nog maar in vraag te stellen. ![]() Laatst gewijzigd door Bhairav : 5 april 2008 om 10:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor de goede vrede: ik sla momenteel niet op mijn zoon, hij is welopgevoed. Laatst gewijzigd door Laya : 5 april 2008 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dat die wet op slagen van kinderen er maar snel komt. "Hoezo wet, ben jij dan geen anarchist? Wat krijgen we nou?" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als je een waar gebeurd verhaal vertelt, dan vrees ik dat de papa waarschijnlijk ook een en ander op zijn kerfstok had waarvoor arrestatie nodig was!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien is de kern van het probleem wel dat die vader behalve slaan niet weet te communiceren met zijn zoon! Opvoeden is een continue bezigheid; niet je kinderen slaan omdat je er niet onderuit kunt dat je opvoeding faalt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en waarschijnlijk nog een paar mensen overvallen hebben erbij.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ik het hier es niet eens ben met een van mijn ouders krijg ik steeds van mijn man (jaja, een allochtoon) te horen dat je altijd naar je ouders moet luisteren en hen niet tegenspreken, dat zij ervaren zijn en altijd gelijk hebben. Kortom, je moet respect hebben voor hen. Volgens de islam zijn de belangrijkste mensen in je leven 1: je moeder 2: je moeder 3: je moeder en 4: je vader. Wat mij ook opvalt is dat je daar 'Marokkanen en Turken' aanhaalt. De Marokkaanse en Turkse cultuur verschillen zoals de dag en de nacht, ze lopen eigenlijk niet zo hoog op met elkaar, je ziet ze dan ook niet zo vaak 'gemengd' of tussen elkaar wonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
|
![]() Iedereen zou wat meer moeten rondhangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(Ik ben ook jong geweest...ooit) |
|
![]() |
![]() |