![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij rijdt niet met een SUV maar je rijdt misschien talloze nutteloze kilometers, wie verontreinigt het milieu dan het meest?
![]() |
![]() |
#222 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ik heb mijn nummerplaten ingeleverd, met als gevolg, neem enkel openbaar vervoer. voor 23 km, bus trein trein bus ben minimaal 1 Hr en 20 min onderweg om 06:00 Hr, een bus voor max 4 personen met de auto, max 30 rijden, zo ik vermoed veel meer co2 als ik gebruik maak van bus/trein/bus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs zitten er in een bus nogmaar 3 personen... vervuilen ze al minder dan één SUV terrorist! Laatst gewijzigd door Princessje : 16 augustus 2009 om 02:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De bus rijdt start stop voor 30 km om 10 km ver te rijden, de SUV rijdt 10 km, normaal verkeer. Om hetzelfde te bereiken. Ik weet waarmee ik het minst liefst mee ga tanken, en het zal niet de SUV zijn.
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neem nu dat we de SUV en de 4x4 door acties uit het verkeer kunnen bannen. Wie gaan we dan stigmatiseren?
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Achter een SUV wordt ook dikwijls een zware sleurhut gehangen van meer dan 2 Ton.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we alles gaan verbieden waar iets op aan te merken valt, dan eten we op den duur alleen nog maar droog brood en drinken we alleen nog maar plat water.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedere morgen als ik naar mijn werk rijdt, rijdt er een lijnbus voor me, van Maaseik naar Genk. Meestal stopt deze bus maar eenmaal en dat is aan de krantenwinkel om Het Belang van Limburg uit te halen. Ik zie per hoge uitzondering eens iemand op deze bus zitten, en dit voor een afstand van een dikke 30 km.
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bizar zo'n qashqai weegt zelfs geen 2Ton, heb jij het over de hummers ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een volle audi A6 met 5 personen verbruikt 1liter aan 90km/u als je die appel met die peer wilt vergelijken, doe het dan volledig de andere oplossingen vind ik perfect, langere werkdagen, meer thuisarbeid via interent weliswaar 1dag/week thuiswerken, en 1dag/week minder werken door 10u/dag te werken en je komt inderdaad aan 3dagen/week op het kantoor en 40% minder verkeer op de weg... De oplossing moet inderdaad niet altijd komen van de schuldig wijzende vinger naar overheid doet zijn werk niet - automobielgebruiker versus trein discussie Dan nog een paar 200m hoge woon/werkpyramides met windmolens op hun dak, en zonnepanelen als luifels , en van die hangtuinen en we zijn helemaal goed bezig. ![]()
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 16 augustus 2009 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanuit Limburg rijden er dagelijks veel bouwbedrijven richting Brussel. Deze mensen zitten gemiddeld (als ze geluk hebben) 3 uur in het bestelbusje, ze moeten 8,5 uur op hun werk aanwezig zijn. Dus ze zijn nu al 11 �* 12 uur onderweg, doe daar nog eens 2 uur bij. Niet vergeten dat werken in de bouw een zware stiel is. Niet vergeten dat de bouw moet werken bij daglicht. Niet vergeten dat.....
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Okee, maar die droomt dat wel met naast hem in zijn loftbed een jonge blonde met een flikkenmatrak tussen haar tanden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
2ton is toch niet zoveel. Mijn oude volvo 240break woog ook 2ton. mijn vader zijn isuzu 4x4 pickup woog er 1800Kg
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 16 augustus 2009 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hebt u daar een bronnetje van? want 1l/100km met 5 volwassen personen aan boord, lijkt me toch wel heel weinig. Wat verbruikt die als enkel de chauffeur aan boord is? 33cl? Groen bier?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Gouverneur
|
![]() Welke zieke geest koopt er nu in godsnaam een SUV?
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Momenteel lukt het nog prima met ons Combootje.
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En niemand vraagt aan jou om geneesheer te spelen van sommige zieke geesten. (voor een goed begrip: ik heb geen suv; wel een moto als hobbie) (voor nog mee goed begrip: ge kunt een motorrijden nog meest van al kloten door een band plat te zetten. Maar wees daar heeeel voorzichtig mee. Schoofzakkie is zo ongeveer de enige motorrijder in Vlaanderen met een beetje zin voor humor. Als een motorrijder je betrapt dat je prutst aan zijn masjien, bel dan al maar een ziekenwagen met spoedarts en reanimasiematerieel.)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vakantiegangers, die ondanks de Mexicaanse griep de hele wereld rondreizen, zijn een veel groter gevaar voor de volksgezondheid.
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel ik zie toch ook de verbruiksmeter op 4.5liter staan, en als je dat deelt door 5 personen is dat 1 liter per 100 km, een vliegtuig vliegt aan 6liter per 100 km per persoon als hij volgeladen is..
|
![]() |
![]() |