![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zouden die allemaal naar Cairo trekken? Omdat ze daar problemen zouden krijgen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En jij komt hier eens een beetje mee lachen? Oké, géén verbintenis dan. Als het zover is dan zal ik u wel dwingen tot degradatie. Allemaal gewoon te laf om er het hand voor in het vuur te steken. Als je zo zeker bent van uw stuk ( dat de Islam geen gevaar vormt voor onze progressieve normen en waarden ), dan moet je er ook iets voor in de plaats stellen als jij jouw mening hierover opdringt ( door de Islam welkom te heten zoals je vandaag doet ) en het ooit toch mis zou gaan en mensen als ik toch gelijk blijken te krijgen. Maar ja, als ik naar mensen als u kijk, dan ga ik nog lang mogen wachten daarop. Het is door zowel de wetenschap als de geschiedenis te bewijzen dat de Islam een gevaar betekent voor de Westerse waarden en normen van vandaag. Mensen als u negeren dit volkomen en laten zich puur leiden door blinde ideologie, en dan verwacht je van mij dat ik braafjes volg? Sorry, ik heb intelligentie. Dus ik protesteer. Jij speelt met onze toekomst. Ik lach daar niet echt mee, nee.
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 4 april 2010 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of worden ze zo genoemd als propagandatruck? Ik bedoel, zoals Obama nu een communist genoemd wordt? Het heeft geen enkele relatie meer met de werkelijke betekenis, zolang het maar "slecht" is.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 4 april 2010 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In die zin verschil ik ook van de Indianen. Ik heb meer van de communistische partizanen in mij en ben bereid de wapens op te nemen als dat nodig of efficiënt mocht blijken. Bijvoorbeeld indien me een dictatuur wordt opgedrongen, indien er een revolutie komt of indien men het me onmogelijk maakt mijn atheïsme te beleven op de manier zoals ik wil. Want laat er geen misverstand over bestaan: hoezeer ik vandaag ook de rechten en vrijheden van migranten verdedig, ik verwerp hun godsdienst en de dictatoriale facetten die de islam eigen zijn. Mocht dat nodig zijn, ben ik bereid om mijn rechten en vrijheden ook gewapenderhand te verdedigen. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik weet dit uit goed ingelichte bron, en dat is ook zonder negatieve connotatie gebracht. Waar het om gaat is dat in de Mashrek het concept "homosexualiteit" en "heterosexualiteit" zoals we dat in Europa kennen, eenvoudigweg niet bestaat.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 4 april 2010 om 17:23. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hij heeft gelijk hoor. Seksueel contact onder mannen is er relatief courant maar men ziet dat niet als homoseksualiteit of in tegenstelling tot heteroseksualiteit.
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat komt omdat dergelijke samenlevingen enkel gericht zijn op het produceren van kinderen en het in de familie houden van geld. Achterlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als dat waar was, dan zou seks tussen mannen er niet zo courant zijn, toch?
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn gelukkig wel tekenen dat het de goede kant uitgaat. Had laatst een reportage gezien over Marokko; een groot deel van de meisjes daar heeft al heel lang een vriendje voordat ze trouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je zal overigens in Arabische landen weinig mensen tegenkomen die zich als homo zien en zich dus zo omschrijven maar er zijn er aardig wat die in hun leven seks met andere mannen hebben gehad.
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |