![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Een dalende beurs een teken is dat het slecht werkt 2) De president een invloed heeft op de richting die de beurs uitgaat 3) Een beurscrash hetzelfde is als een gewone berenmarkt Om je beweringen te staven kom je hier dan af met twee wikipedia artikeltjes als autoriteitsargument. Als ik je dan vraag of je economisch geschoold bent dan blijkt dat je enkel op het middelbaar wat economie hebt gehad (zoals bijna iedereen). Vervolgens begin je dan wat te kommaneuken of redigeren of redirigeren of whatever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door AAA : 9 september 2010 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier in België leeft dat gevoel ook niet hoor. Je moet de zever die je hier van sommigen leest zeker niet als representatief daarvoor beschouwen. Ik denk niet dat er iemand wakker ligt van bijv. die gebeurtenissen met die boot met terroristen die de Israëli's het laatst hebben neergeschoten. Op het nieuws maken ze daar graag wat show rond, en enkele fervente anti-semieten zal je hier dan 100 berichtjes per dag erover plaatsen, maar de gemiddelde Belg? Die draait er z'n hand niet voor om.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
1) Een dalende beurs is geen goed teken voor de aandeelhouders. Bedoel je dat een fallissement macro-economisch gezien geen slecht teken is, in die zin kan het ok maar anders snap ik niet wat je bedoeld? 2) Het standpunt van de president heeft wel zijn invloed op de beurs: de president zegt troepen uit irak--> de beurs reageert de president zegt troepen naar iran--> de beurs reageert 3)wat is een berenmarkt? Laatst gewijzigd door Moslim! : 9 september 2010 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Europees Commissaris
|
![]() U chargeert, ook in Nederland is er de evolutie, dat men ook kritischer tegenover Israël is geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Parlementslid
|
![]() Zolang men vanuit een pro israel of pro palestijns standpunt denkt kom je niet tot een oplossing. De oplossing voor palestijnen is er pas een als het een voor de israelis is en omgekeerd. Mission impossible?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() ik heb die de gucht altijd al een mestkever gevonden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is m.i. een verkeerde analyse. Wat je vooral ziet is dat de instellingnames heftiger worden. Pro is nog meer pro geworden, anti nog veel meer anti.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij hier in het Westen hebben veel te lang moeten vechten tegen de christelijke godsdienst om deze rechten en vrijheden te bekomen waarvan we nu genieten, en we zijn niet van plan ze ons te laten intimideren door mensen die nog een godsdienst aanhangen die stamt vanuit de middeleeuwen. Knoop dat maar goed in uw oren. Laatst gewijzigd door system : 9 september 2010 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() Om terug te komen op het onderwerp, zie ik dus niet in wat De Gucht verkeerd heeft gezegd. Ik ben het eigenlijk met hem eens. Joden kunnen niet sereen spreken over ארץ ישראל
Laatst gewijzigd door system : 9 september 2010 om 20:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() Ik zeg wat ik denk. En u doet ermee wat u wilt.
Laatst gewijzigd door system : 9 september 2010 om 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |