![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar kunt u die leugens dan toch niet weerleggen, dan is het nogal goedkoop af te komen met " ik lees niet verder".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kan ik aantonen dat iets niet mijn mening is? Ik kan niet bewijzen wat ik niet schreef. Moet ik voor de zoveelste keer naar citaten (met linken) vragen? Je weet ook wel wat voor antwoorden ik dan krijg. Van alles behalve een citaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#224 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 5 december 2010 om 16:09. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat betreft praatjes verkopen, kunt dit het best doen en herkennen met de tip die ik u zojuist heb gegeven. Stampen op de sociaal zwakkeren, indien deze behoren tot het "eigen volk" kunt u er waarschijnlijk niet hard genoeg op stampen. Wat betreft uitbuiting en naiëf negeren, uitbuiting van de sociaal zwakkeren van het "eigen volk", en het naiëf negeren van de financiële ellende waar u en vriendjes zo graag het "eigen volk" willen aan blootstellen door z.g. de weldoener uit te hangen wel te verstaan op kosten van het "eigen volk" hoe zou u dit noemen? Om kort te zijn, wat sociaal onrecht, eerlijke verdeling van lasten en rijkdom betreft, interesseert u en om uw woordjes te gebruiken 'nul de botte'.
![]() |
![]() |
#226 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Leugens arti, weerleg gewoon de leugens indien u kunt, toon gewoon ergens waar u voluit de ellende en het onrecht beschrijft dat bepaalde groepen hier in deze samenleving van het "eigen volk" mogen/moeten ondergaan. Leuteren over het grote onrecht ver weg, daar kan men een arti vinden, leuteren over een onrecht dat allochtonen volgens haar persoontje word aangedaan daar kan met een arti vinden, maar het onrecht dat deze samenleving het "eigen volk" aandoet door deze financieel te laten opdraaien omdat arti en vriendjes graag weldoenerke spelen ten kosten van en nogmaals het "eigen volk", dat laat een arti volledig koud, daarom waarschijnlijk ook dat een arti zich stoort wanneer men teveel die dwangsom van 500€ per dag oprakkelt zulke zaken bevorderen nu eenmaal niet het ideaal beeld dat ze de bevolking hier willen opdringen. Arti, deze dwangsom van 500€ is in de zevende dag nog vernoemd door BDW waarschijnlijk nu ook een rechtse puntmuts volgens windsor zeker hé.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 5 december 2010 om 17:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je het niet weet; vraag het. Ik hoef je leugens niet te weerleggen. Toon aan dat je de waarheid sprak; of trek je woorden terug in. Wat heb ik geschreven over die dwangsom van 500 euro? Het was in een repliek aan jou, als ik het me goed herinner. Ook niet gelezen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Staatssecretaris
|
![]() Over welke 500,00 EUR gaat het nu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat het VB soep zou uitdelen dan hebben ze waarschijnlijk kwestie menselijkheid punten meer dan u en uw (s)linkse broeders en zusters die vreten liever zelf de soep dan deze uit te delen nietwaar alléz, 't is te zeggen ze tonen menselijkheid wanneer ze denken er de media mee te kunnen halen zoals nu met het geflopte asielbeleid een beleid waar (s)linkse politici die jaren mee in een regering hebben gezeten zich nul de botte hebben van aangetrokken maar nu het weldoenerke willen spelen op kosten van de brave burger in de straat. Wat betreft de laatste stelling in het rood, hoe men aan zulke fucked up stelling (wat voor kleuterpraat is dit?) waarschijnlijk u ontgaan maar u spreekt Engels jonge u weet wel de taal van het groot kapitaal proficiat. Dat men u deze fucked up stelling moet verduidelijken is dan weer gewoon het bewijs hoezeer u begaan bent met het onrecht voor uw voetjes want zoals blijkt, hebt u er geen oor nog oog voor proficiat windsor.
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() Ik denk de 500 euro die elactrabel elk jaar per gezin te veel laat aanrekenen , al denk ik dat het meer dan 500 euro is . Maar dat is toch het uitbuiten van het eigen volk , tiens nu valt erlich zijn idiote eigen volk is heilig theorie in duigen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat betreft leugens weerleggen arti meiske toch, zou het niet fair zijn indien u gewoon zou zeggen ik kan niet inplaats van ik hoef niet u zou tenminste een beetje de eer aan uzelf kunnen houden.
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Begin met Volgens een arti en een windsord en al de rest uit die stal bestaat er om hen heen geen onrecht.Bij voorbaat, bedankt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Minister-President
|
![]() Wel wat scheelt eraan de stelling m.a.w dat de arbeider/arbeidster met zijn/haar zweet héél die grote z.g. (s)linkse menselijkheid mogen betalen is nu eenmaal zo is dat voor u een probleem zoja, waarom wilt u dan zo graag de arbeider/arbeidster ermee opzadelen of, wie da
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal vragen om voor u een wit puntmutspakske te breien zo een witte burka kan jij wel gebruiken als je soep gaat uitdelen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je 5 procent weet zou hebben van de feiten die je aanhaalt dan zou je weten dat deze stelling op niets trekt het is gewoon pure VB toogpraat . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Minister-President
|
![]() Wel wat scheelt eraan de stelling m.a.w dat de arbeider/arbeidster met zijn/haar zweet héél die grote z.g. (s)linkse menselijkheid mogen betalen is nu eenmaal zo is dat voor u een probleem zoja, waarom wilt u dan zo graag de arbeider/arbeidster ermee opzadelen of, wie dacht u dat al deze luxe betaalt zeg het eens grote jongen of hoort u liever big boy u weet wel de taal van het kapitaal.
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Staatssecretaris
|
![]() da's maar hoe je 't beziet he!?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Klein vraagje, dat waar u wil voor staan de maatschappij en de arbeider/arbeidster de das omdoen, is dit uit lompigheid of uit kwaadwilligheid. Dat u denkt dat u met verhaaltjes van het toch zo verderfelijke kapitaal waarschijnlijk opgevist uit een een brochure van een pvda de mensen een boodschap kunt brengen maar tegelijkertijd wel leven van dat kapitaal en er de weldoener mee willen uithangen is zowat het toppunt van een hypocriete ideologie en hypocriete personen.
![]() |