![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zever? Zijn imams tegenwoordig zever? ![]() Hij verduidelijkt wel de boodschap van Mohammed eh. Da's dus zever? Prachtig, dan kan je al je moslim-nonsens achterwege laten. ![]() De Mosliema heef Gesprook!
![]() |
![]() |
#222 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ja, ik vind dat bepaalde imaams zeveren. Of kan dat niet? U hebt geen weet van wie Mohammed eigenlijk is. U heult gewoon mee met de rest, maak uzelf niet belachelijk, meisje. Het zou u en bepaalde anderen sieren mocht ge nu eens de muil houden over zaken waar u geen kennis over hebt. Leren schrijven zou u goed doen. Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 9 december 2010 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dus zever?
![]() |
![]() |
#224 |
|
![]() Ik heb niet op uw link geklikt en ik ben het ook niet van plan. Sta me toe, niet op uw vraag te reageren. Ik zou niet weten welke imaam preekt in die video, en verder boeit het mij niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is genoteerd hoor. Mij boeit het wel eigenlijk. Tot nu toe heb ik alleen van u bijgeleerd dat moslims haatdragende agressieve wezens zijn. Maar gelukkig ken ik ook nog andere moslims die een beetje anders zijn. Spijtig dat je moslims zo presenteert.
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
|
![]() Citaat:
Maar eerlijk is eerlijk, ik heb liever een ware racist dan een hypocriet als jou die zich presenteert als een linkse terwijl ze zo rechts is als de pest. Maar niemand neemt het je kwalijk, u wilt namelijk bij de kliek horen. Prettige avond, meisje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogal flauwe reactie.
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nou, dan zal ik maar best gauw wat allochtonen gaan discrimineren ipv mijn vrije tijd ervoor op te offeren omdat ze door taalproblemen de stof niet goed begrijpen zeker? Ik haat haters. Jij bent een hater. Je kickt op stenigen. Je wil mensen 'ploef' doen verdwijnen. Je denkt dat mijn negatieve reacties op de hele bende moslims gericht zijn, maar ze zijn weldegelijk op jou gericht. Dat jij dat cognitief niet kan vatten is niet mijn probleem.
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken er enen die met zichzelf in de knoop lag omdat hij voelde dat hij steeds racistischer werd tgo die "kloteallochtonen" (zijn term).
"Die onnozelaars verprutsen het allemaal voor mij". Sja. 'k wou m'n mond nog maar opendoen of hij zei al "nie afkomen dat ze nie allemaal zo zijn eh". lol.
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat met de andere collega-sociologen? Jij beweert wel altijd dat er andere rapporten en studies zijn, die de conclusies van Van San ondersteunen; maar je geeft ze niet. http://forum.politics.be/showthread....44#post5148644 Geef je toch een link naar een rapport; dan staat er niet in wat je beweert. http://forum.politics.be/showthread....12#post5150612 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Minister-President
|
![]() Is hier een rap wedstrijd bezig?of is het gewoon goedkoop racisme
![]() |
#237 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat die linkjes betreft, hebben ik en anderen u al tig maal een hele resem linkjes gegeven. Als u al die linkjes die ik u enkele dagen geleden gegeven heb, ook daadwerkelijk zou hebben gelezen, dan had u gezien wat er in had gestaan. En verder citeer ik de wijze woorden van de Hertog van Gelre: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is triest gesteld als men niet verder komt dan een artikeltje van elf jaar geleden dat zou moeten bewijzen dat Van San ongelijk zou hebben.Dat is geen uitleg waarom het triest zou zijn. Citaat:
Voor de link van eergisteren heb ik je geantwoord wat er aan dat rapport niet overeenkomt met wat jij beweert. http://forum.politics.be/showthread....12#post5150612 Maar daarop repliceer jij niet meer. Waarschijnlijk was mijn quotum voor december weer overschreden. Citaat:
Dat doe je iedere keer wanneer je blok staat in een discussie. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat alvast als een paal boven water staat is dat dat onderzoek van Van San :
- Niet veel soeps was, als onderzoek - Het niet gedeeld werd door collega's - Het dingetje te pas en te onpas wordt bovengehaald om allerhande links uit te lichten die er niet of onvoldoende in gelegd zijn - Dat de mogelijke foutieve conclusies die men eruit zou trekken, zelf door Van San zijn tegengesproken ... dat gezwegen over de verdienste |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |