![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() Er staat daar nergens een post van 'Arbiter'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#223 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit is de gast die aangehouden werd, de rest is bijzaak: http://www.facebook.com/connect/uise...00001489850741
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 10 maart 2011 om 21:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geloof me Arti, niet elke fuif komt in het nieuws, niet elke bijeenkomst is geweten en uitgelekt naar de pers en/of media.
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 10 maart 2011 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
|
![]() Wel van Akira. Ja, wat maakt het uit eigenlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er bestaat geen wetgeving in België die dit verbied. Ik Nederland is er zo'n wetgeving. Vanaf maart 2006, toen de Nederlandse overheid een SS-heldenhuldiging van Blood and Honour Vlaanderen in Nederlands Limburg verbood,http://aff.skynetblogs.be/archive/20...roordeeld.html In Duitsland is er ook zo'n wetgeving. Daarom komen die neonazi's zo graag naar hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | ||
|
![]() Citaat:
Informeer je beter.
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk je echt dat het voor een niet-raszuivere blanke medemens veilig is om daar in de buurt te komen als de feestgangers buiten komen? Voor een Franse niet-blanke toerist en zijn blanke vriend met rasta-kapsel wat het niet veilig. Voor een VTM-cameraman ook al niet. Laatst gewijzigd door artisjok : 10 maart 2011 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#231 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 10 maart 2011 om 21:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor een Roeselaarse wel-blanke vrouw is het hier niet veilig om overdag in het stadspark te lopen en s'avonds al helemaal niet in de buurt van het station. Ik spreek uit pijnlijke ervaring Arti, of waar denk je dat mijn afkeer van komt. En dit had niks te maken met fuif of bijeenkomst, er kwamen zelfs geen vlaggen of ne gestrekte rechterarm aan te pas. Maar daar moeten we over zwijgen hé, we mogen ze niet allemaal over dezelfde kam scheren, of ik zou een klacht wegens racisme aan mijn been kunnen krijgen.
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 10 maart 2011 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze draad gaat over de veroordeling van drie leden van B&H wegens het oproepen tot haat, racisme en geweld. Heb jij iets on topic te vertellen? Of iets dat verband houdt met de post die je citeerde? Misschien kan je zelfs antwoorden op de vraag die gesteld werd in de post die je citeerde. Denk je echt dat het voor een niet-raszuivere blanke medemens veilig is om daar in de buurt te komen als de feestgangers buiten komen? Laatst gewijzigd door artisjok : 10 maart 2011 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#235 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Arti, ik weet niet wat het is bij jou.....niet willen of niet kunnen. ben er nog steeds niet over uit. Zet je leesbril op en bekijk mijn eerste posts. ![]() En om je vraag te beantwoorden (die je zelf trouwens niet kan beantwoorden blijkbaar,maar hé ...what's new!) Is het daar veilifg voor een niet raszuivere blanke medemens? Ja. Even veilig als voor een raszuivere blanke vrouw ,alleen,aan het Noordstation na 23 uur. Even veilig als voor een 5 jarige peuter op een drukbevolkte speeltuin. Even veilig als vliegen met Brussels Airlines. Er kan namelijk altijd iets verkeerd lopen, nietwaar?
![]() |
![]() |
#236 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat voor normen hanteert gij: vanaf ik mij niet meer veilig voel in een bepaalde buurt moet heel de organisatie worden verboden. Dus als er eens een bende zatte leden van de scouts amok maken met voorbijgangers dan moet direct heel de scouts worden opgedoekt? Bij mijn weten staan de kranten niet vol van b&h bijeenkomsten waar nadien naar hartelust joden, allochtonen en homo's in elkaar werden geklopt. Verder dan dat ene artikelke (dat ge intussen al 100x geciteerd hebt maar daarvoor nog niet 100x gebeurd is) komt ge niet. Zal ik ook alle knokpartijen van supporterclubs, jongerenverenigingen,... hier komen posten en als argument gebruiken om die bijeenkomsten bij wet te verbieden? Dat allemaal omdat sommige mensen er zich niet veilig voelen, wat een argument...
![]() |
![]() |
#238 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar stel dat ik op een fuif ,met een ferm stuk in mijn kraag, mijn buurman begin af te breken en haatspraak over hem uit....ga ik daarvoor dan een proces aan mijn been krijgen? Mijn buurman is ne vlaming....ik schreeuw en lal op die fuif dat ik hem haat , dat hij mag doodstuiken waar hij zit of staat, dat ik hem wil meppen met zijne pmd-zak vol bierblikjes, liefst volle blikjes, en blijven meppen tot hij niet meer kan rechtstaan.Simpelweg omdat het ne klootzak van ne vent is, proffesioneel dopper eerste klas, een vent die de vrouwen niet met rust kan laten, simpelweg ne ambetante viespeuk 99% kans dat iedereen daar hartelijk mee gaat lachen. Ik zeg hetzelfde , maar mijn buurman is een 'Hollander' of 'nen Duitser'..... Men gaat nog steeds lachen. Ik lal nog ne keer hetzelfde , maar mijn buurman is in dit geval een Turk, Marokkaan of Tunesïer.....er zullen er niet veel in het openbaar lachen, ik krijg het verwijt racist te zijn, en met een beetje geluk heb ik net geen proces aan mijn been. Snappen jullie nu wat ik bedoel? 'K zou zeggen ik ga er een tekeningetje bij maken....maar ik heb echt geen tekentalent.
![]() |
![]() |
#240 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ja, zij moeten ook voor de rechtbank komen en gestraft. Er is klacht neergelegd tegen hen (o.a. door het CGKR), het onderzoek is bezig. Tevreden? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |