![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Duidelijk. Daar zijn we het dan over eens.
|
|
|
|
|
#202 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#203 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Na een bijeenkomst werd een VTM-cameraman in het ziekenhuis geslagen. In Brugge vlakbij Café De Kastelein werden een Franse niet-blanke toerist in coma geslagen. Hij stierf later in het ziekenhuis. "Jonge skinheads bekennen aanslagen in Tienen Het gerecht heeft een reeks racistisch geïnspireerde aanslagen in Tienen opgehelderd. Drie jonge skinheads hebben bekend. Ook de minderjarige Tienenaar die begin deze maand een zigeunerjongen neerstak en voor dood achterliet, was bij de aanslagen betrokken." Bekijk de reportage om te horen welke bedreigingen geuit werden tegen degene die under-cover filmde. Die man riskeerde zijn leven. Wat zou er gebeurd zijn, als bij het buitengaan van deze bende opgezweepte en dikwijls dronken individuen net één of meerdere individuen die niet raszuiver wit zijn; hun pad hadden gekruist? |
|
|
|
|
|
|
#205 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Want jij weet wat er kan gebeuren als ze een gekleurde medemens tegenkomen. Of scheer je ze allemaal over dezelfde kam? Wel laten we dan de rollen eens omdraaien.... Wat kan er gebeuren als een groepje "gekleurde medemensen" een plaatselijke scoutsfuif binnenvallen, laat ons zeggen kanten Zelzate, en ze zien daar allemaal "ongekleurde medemensen" die zich zonder schaamte tegoed doen aan bier van't vat en aan in't openbaar staan zoenen met hun "ongekleurde hoeren" . Die "gekleurde medemensen" zijn daar uiteraard door gechoqueerd en opgeruid.....wat gaan ze doen? Kiezen ze voor gezellig meefuiven of kiezen ze er voor om hun messen te trekken?
|
|
|
|
#206 | ||
|
|
Citaat:
Waar heb ik opgeroepen tot moord?
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 10 maart 2011 om 20:50. |
||
|
|
|
|
|
#207 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#208 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#209 | |
|
|
En ik vraag naar een link.
|
|
|
|
|
#210 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=Weqh7...layer_embedded Citaat:
Na een bijeenkomst werd een VTM-cameraman in het ziekenhuis geslagen. In Brugge vlakbij Café De Kastelein werden een Franse niet-blanke toerist in coma geslagen. Hij stierf later in het ziekenhuis. "Jonge skinheads bekennen aanslagen in Tienen Het gerecht heeft een reeks racistisch geïnspireerde aanslagen in Tienen opgehelderd. Drie jonge skinheads hebben bekend. Ook de minderjarige Tienenaar die begin deze maand een zigeunerjongen neerstak en voor dood achterliet, was bij de aanslagen betrokken." Bekijk de reportage om te horen welke bedreigingen geuit werden tegen degene die under-cover filmde. Die man riskeerde zijn leven. |
||
|
|
|
|
|
#211 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#212 | ||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Citaat:
Allereerst; Het was akira en niet arbiter. 2. Ik had en heb daar geen vete uitgevochten, dus was die opmerking al zeker niet aan mij gericht. 3. Er werden zware, lage aanvallen gericht aan het adres van mijn zus, die ook geen vete heeft uitgevochten daar, niet eens meer gereageerd heeft in die draad, na dat smerige spelletje dat er gespeeld werd. 4. Ik vecht nog steeds geen vete uit, ik leg de hypocrisie bloot van de slavin van allah. Oproepen tot moord mág en kán niet, maar wel in haar heilig boek, dan kan het weer wel, want dat is godsdienstvrijheid. Oproepen om dat extreemrechts tuig 'op te ruimen' is geen oproep tot moord of geweld? |
||
|
|
|
|
|
#213 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik weet dat jij een vurige fan bent van bronvermeldingen en linkjes.....maar moet ik echt alle feiten opnoemen die gepleegd zijn door gekleurde medemensen. Ja het waren neo-nazi's/skinheads die in Brugge die jongen in elkaar sloegen met de dood tot gevolg. En neen ,ik ben geen neo-nazi ,mocht ge dat denken. Maar jij moet ook begrijpen dat niet elk lid van blood & Honor een potentïele moordenaar is. Oproepen tot geweld, daar ga ik niet mee akkoord, zeker niet. En neen hun gedachtengoed staat mij niet aan.....net zo min het gedachtengoed van moslims mij niet aanstaat. Ben ik een racist? Neen, toch niet wat huidskleur of afkomst betreft.
|
|
|
|
#214 |
|
Minister-President
|
Het betrof een groep allochtonen die de boel daar kort en klein hebben geslagen en die de fuifgangers in elkaar hebben geklopt. Ik vrees dat we over 2 verschillende zaken bezig zijn.
Dwarsliggers zijn nodig.....ze houden de sporen recht . ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 10 maart 2011 om 21:03. |
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#216 | |
|
|
Neen hoor. We zijn over hetzelfde bezig. Er is maar 1 iemand gearresteerd en dat was duidelijk geen allochtoon. Informeer je liever.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 10 maart 2011 om 21:06. |
|
|
|
|
|
|
#217 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is duidelijk dat jij hier komt ruzie stoken. Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 10 maart 2011 om 21:08. |
||||
|
|
|
|
|
#218 | ||||
|
Banneling
|
Waarom zou ik Hans Van Temsche moeten vernoemen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 10 maart 2011 om 21:12. |
||||
|
|
|
|
|
#219 |