![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Twee staten oplossing: voor of tegen | |||
2 staten |
![]() ![]() ![]() |
42 | 60,87% |
1 staat, zoals het nu is |
![]() ![]() ![]() |
16 | 23,19% |
Confederatie |
![]() ![]() ![]() |
11 | 15,94% |
Aantal stemmers: 69. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 360 Miljard schulden, een leger van papzakken, een gerecht dat krom spreekt en 50.000 daklozen. Ja, we hebben veel gemeen in België.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Joden hebben nooit aanvaard te moeten samenleven met de oorspronkelijk overwegend christelijke Palestijnse bevolking op hun gebied. Joden zijn op dat gebied zo een beetje als Walen. Onverdraagzaam en annexionistisch.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom ook dat ze zich voortdurend proberen te verplaatsen. Overal waar ze de macht gehad hebben laten ze een onleefbare puinhoop achter.
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Minister-President
|
![]() Vandaar dat hamas de verkiezingen wint in palestina. Nu wordt mij alles duidelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn toch echt de Vlamen die HV verlaten. Na Brussel te hebben verlaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de Christenen allang uit Palestina verjaagd zijn is bekend dacht ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou ook niet akkoord gaan met een Vlaanderen waar Franstaligen voortdurend zouden pogen het eigen Vlaams karakter van deze staat onderuit te halen.
![]() |
![]() |
#228 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Die zegt ook dat het allemaal leugens zijn van de Vlaamse pers terwijl er achter hem een fait divers in brand staat. Citaat:
We zijn dan ook zeer verheugd over al dat goede nieuws dat ons tegenwoordig bereikt over Brussel. Taal is bepalend, toch? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welkom bij de indignado's/occupy-beweging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
aja, wacht, ik weet het al, omdat ik voor jou te Vlaams-gezind ben en dus per definitie rechts ![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heet je welkom bij de indignado's/occupy-beweging; omdat ik overeenkomsten zie. Verlangen naar ware democratie en op zoek zijn naar een beter economisch systeem. Maar nu weet ik nog niet wat het voordeel is van splitsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Minister-President
|
![]() Dit dus. Ik was op een LSP meeting waar unitarisme gepreekt werd. Toen ik argumenteerde dat een confederale oplossing haalbaarder was werd ik weggelachen. Immers vlaanderen wil geen communisme en dan kunnen ze toch al wallonië hervormen. Tsja...
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 30 december 2011 om 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() Ons "democratisch" en economisch systeem wordt bepaald en in stand gehouden door wie de macht en het kapitaal in handen hebben. Een splitsing zal daar niets aan veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of die administratie Europa noemt of België of Vlaanderen, of groot-Nederland laat me koud. Wat me wel interesseert is wat er voordeligst is voor de mensen, in het bijzonder de werknemers. Ik wacht nog steeds op enige argumentatie die aantoont dat de Vlaamse administratie de beste zal zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch niet aan Rikske. Zeker niet als het antwoord meer dan 10 woorden vergt!
![]()
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar wat wel vaststaat, is dat het Belgisch systeem inhoudt dat een minderheid ten alle tijden en dit voor gelijk welke wet, de meerderheid kan blokkeren, wat indruist tegen ongeveer alle regels van democratie. daarnaast is het ook zo dat er constant compromissen moeten gevonden worden tussen 2 landsdelen met compleet verschillende socio-economische situaties, publieke opinies en ideeën over de toekomst. Dit zorgt er voor dat de compromissen in 1 iets uitblinken: ze zijn nefast voor iedereen. maw, de gewone man wordt niet alleen gegijzeld door het groot-kapitaal maar ook nog eens door een systeem die per definitie vooruitgang tegenhoudt. Het is enkel omdat we in een regio wonen die door zijn ligging automatisch welvarend is, dat dit ogenschijnlijk nog meevalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier hoort u het van vorige vlaamse helden.
http://vereeck.be/nl/blog/d/detail/d...egering-blijft http://www.brusselnieuws.be/artikel/...-waarheid-zegt Laatst gewijzigd door Henri1 : 30 december 2011 om 14:04. |
![]() |
![]() |