Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 augustus 2004, 05:21   #221
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SchutzStaffel
Naar Turkije voor 10 dagen ? Alvast innige deelneming.
Waarom?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 09:18   #222
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Waarom?
Omdat ge voor veel minder geld naar mijn buurt in Antwerpen kunt komen en u toch in Turkije wanen.
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 09:21   #223
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Omdat ge voor veel minder geld naar mijn buurt in Antwerpen kunt komen en u toch in Turkije wanen.
8) Maar in Turkije zelf, loop je minder kans blokkers tegen het lijf te lopen 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 09:23   #224
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
8) Maar in Turkije zelf, loop je minder kans blokkers tegen het lijf te lopen 8)
Ja, da's juist. Daar heb je de grijze wolven of zoiets. Da's pas een fascistische organisatie. Maar ja, Koerden zijn waarschijnlijk in uw ogen geen mensen...
Of wat?
Oud 4 augustus 2004, 09:27   #225
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, da's juist. Daar heb je de grijze wolven of zoiets. Da's pas een fascistische organisatie. Maar ja, Koerden zijn waarschijnlijk in uw ogen geen mensen...
Of wat?
De "Grijze Wolven" , zijn geestesgenoten van jullie. Maar in Turkije zijn ze wel verboden 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 09:38   #226
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
De "Grijze Wolven" , zijn geestesgenoten van jullie. Maar in Turkije zijn ze wel verboden 8)
Neen. Dat zijn geen geestesgenoten van 'ons'. WIe zijn 'ons' trouwens?
Ik ben een achterbuurtbewoner, gehuwd met een Afrikaanse vrouw, en de meeste van de mensen waarmee ik omga en praat zijn, buiten mijn collega's, vreemdelingen(marokkanen, turken, zwart-afrikanen, oosteuropeanen, aziaten,...).
En zelfs op mijn werk heb ik zeer dikwijls te maken met allochtonen.
Dus nogmaals, beste hokjesdenker, wie zijn 'jullie'?
Oud 4 augustus 2004, 09:40   #227
groen!tje
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SchutzStaffel
Ik ben helemaal niet bang voor untermenschen, ik probeer jullie gewoon jullie naiëviteit
te laten inzien dat je door negatie van het grotesk vreemdelingsprobleem alleen maar meehelpt de misdaad verder te laten gedijen in onze maatschappij. En dit gebrek aan inzicht van jullie kant is een zonde want criminaliteit, waaronder dus ook illegale handelspraktijken, hebben hier alleen maar baat bij.
Als enkel "vreemdelingen" voor de criminaliteit en al wat slechtgaat in vlaanderen/belgie verantwoordelijk zijn waarom is het VB dan tegen getto wijken? Jullie zouden het moeten promoten, een hek er rond, wat extra politie voor de bewaking van deze hekken (extra werkgelegenheid) en vlaanderen is de droomstaat waar jullie van dromen. Toch

Omdat een toekomst voor iedereen belangrijk is.
groen!tje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 09:48   #228
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groen!tje
Als enkel "vreemdelingen" voor de criminaliteit en al wat slechtgaat in vlaanderen/belgie verantwoordelijk zijn waarom is het VB dan tegen getto wijken? Jullie zouden het moeten promoten, een hek er rond, wat extra politie voor de bewaking van deze hekken (extra werkgelegenheid) en vlaanderen is de droomstaat waar jullie van dromen. Toch
Ah, zo, dus de eerlijke vreemdelingen en de autochtonen kunnen voor u de pot op. Is het niet zo? Jullie vinden dat wellicht fijn, die gettowijken. Dan zijn jullie er vanaf, in jullie knusse villawijken... *Knip*

no comment.

Jan V.

Laatst gewijzigd door Jan V. : 4 augustus 2004 om 14:21.
Oud 4 augustus 2004, 10:03   #229
groen!tje
Burger

Standaard

Citaat:
Ah, zo, dus de eerlijke vreemdelingen en de autochtonen kunnen voor u de pot op. Is het niet zo? Jullie vinden dat wellicht fijn, die gettowijken. Dan zijn jullie er vanaf, in jullie knusse villawijken... Vuile elitaire fascistische dikke nek....
mag ik vragen eerst te lezen( ook vorige), dan te begrijpen en pas dan te reageren op mijn schrijfsels of is dat te veel gevraagd?

Ik probeer alleen maar het VB gedachtengoed te begrijpen. Maar er is nog geen enkele VBer die daar schijnt op te kunnen (willen) ingaan.

Oud 4 augustus 2004, 10:20   #230
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
mag ik vragen eerst te lezen( ook vorige), dan te begrijpen en pas dan te reageren op mijn schrijfsels of is dat te veel gevraagd?

Ik probeer alleen maar het VB gedachtengoed te begrijpen. Maar er is nog geen enkele VBer die daar schijnt op te kunnen (willen) ingaan.
Neen, gij probeert niks. Het enige wat gij doet is uzelf beter vinden dan andere mensen die in probleemwijken moeten wonen.

*Knip*

Gelieve de discussie op niveau te houden en persoonlijke beledigingen achterwege te laten.

Jan V.

Laatst gewijzigd door Jan V. : 4 augustus 2004 om 14:08.
Oud 4 augustus 2004, 10:56   #231
groen!tje
Burger

Standaard

Citaat:
Neen, gij probeert niks. Het enige wat gij doet is uzelf beter vinden dan andere mensen die in probleemwijken moeten wonen. *Knip*

Gelieve de discussie op niveau te houden en persoonlijke beledigingen achterwege te laten.

Jan V.
waar staat dat? ik denk dat u mijn repliek verkeerd begrepen hebt. Ik stelde gewoon een vraag aan onze "vrienden" de VB aanhangers.
Mag ik u dan ook eventjes vragen mijn repliek op het forum "gezocht II" dd 02/08/2004 te lezen of nee, ik zal ze hier voor u nog eventjes citeren

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door SchutzStaffel
Er zijn geen constructieve langetermijn oplossingen voor dit vreemdelingenprobleem daar deze vreemdelingen niet in staat toe zijn zich degelijk te intregeren. Het crimineel gedrag zit aangeboren in hun bloed en wordt van generatie op generatie doorgegeven. Daarom is de enige degelijke oplossing dan ook hun allemaal definitief buiten te smijten zonder pardon. Ofwel gedwongen ofwel gaan ze uit vrije wil weg. Aan hun de minst pijnlijke keuze om uit te kiezen. Gaat het niet goedschiks, dan moet het maar kwaadschiks.

uw antwoord siert u maar ik moet u hellaas vragen het land te verlaten, aangezien ook u tot een minderheid behoord en crimineel gedrag vertoont, en weigert u aan te passen aan de meerderheid en de gangbare normen in ons vlaanderen. Bedankt voor de bewezen (of niet) diensten, u vliegtuig staat klaar.

als u ook dit antwoord met niet verstaat weet ik het ook niet meer. Ik redeneer enkel verder met de antwoorden die enkele van de verstokte racisten op dit forum gebruiken Om hun duidelijk te maken hoe belachelijk hun denkpiste soms is en deze evengoed tegen hun kan keren.
Als ik u daarmee op enige wijze tegen uw schenen gestamt heb mijn oprechte excuses. En btw u kan een prachtig potje schelden

Laatst gewijzigd door Jan V. : 4 augustus 2004 om 14:08.
Oud 4 augustus 2004, 12:01   #232
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
waar staat dat? ik denk dat u mijn repliek verkeerd begrepen hebt. Ik stelde gewoon een vraag aan onze "vrienden" de VB aanhangers.
Mag ik u dan ook eventjes vragen mijn repliek op het forum "gezocht II" dd 02/08/2004 te lezen of nee, ik zal ze hier voor u nog eventjes citeren

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door SchutzStaffel
Er zijn geen constructieve langetermijn oplossingen voor dit vreemdelingenprobleem daar deze vreemdelingen niet in staat toe zijn zich degelijk te intregeren. Het crimineel gedrag zit aangeboren in hun bloed en wordt van generatie op generatie doorgegeven. Daarom is de enige degelijke oplossing dan ook hun allemaal definitief buiten te smijten zonder pardon. Ofwel gedwongen ofwel gaan ze uit vrije wil weg. Aan hun de minst pijnlijke keuze om uit te kiezen. Gaat het niet goedschiks, dan moet het maar kwaadschiks.

uw antwoord siert u maar ik moet u hellaas vragen het land te verlaten, aangezien ook u tot een minderheid behoord en crimineel gedrag vertoont, en weigert u aan te passen aan de meerderheid en de gangbare normen in ons vlaanderen. Bedankt voor de bewezen (of niet) diensten, u vliegtuig staat klaar.

als u ook dit antwoord met niet verstaat weet ik het ook niet meer. Ik redeneer enkel verder met de antwoorden die enkele van de verstokte racisten op dit forum gebruiken Om hun duidelijk te maken hoe belachelijk hun denkpiste soms is en deze evengoed tegen hun kan keren.
Als ik u daarmee op enige wijze tegen uw schenen gestamt heb mijn oprechte excuses. En btw u kan een prachtig potje schelden
*Knip*

no comment.

Jan V.

Laatst gewijzigd door Jan V. : 4 augustus 2004 om 14:21.
Oud 4 augustus 2004, 12:19   #233
groen!tje
Burger

Standaard

hier ga ik gewoon niet meer op reageren (alleen dit nog) ik heb helemaal geen repliek aan u gegeven maar aan schutz dank u ik begrijp dan ook niet waar u u druk om maakt. Maar aan het niveau van uw repliek hierboven te zien weet u dat schijnbaar ook niet.

Oud 4 augustus 2004, 12:29   #234
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hier ga ik gewoon niet meer op reageren (alleen dit nog) ik heb helemaal geen repliek aan u gegeven maar aan schutz dank u ik begrijp dan ook niet waar u u druk om maakt. Maar aan het niveau van uw repliek hierboven te zien weet u dat schijnbaar ook niet.
Niet van wakker blijven Groe!tje , het blok stuurt af en toe zijn stoutje jongens ook naar de forum vandaar...de man zit duidelijk met een aantal frustraties...
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 12:58   #235
groen!tje
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Niet van wakker blijven Groe!tje , het blok stuurt af en toe zijn stoutje jongens ook naar de forum vandaar...de man zit duidelijk met een aantal frustraties...
een aantal? ik mag veronderstellen dat u dat als een understatment bedoeld?

Oud 4 augustus 2004, 13:40   #236
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
*Knip*

Gelieve de discussie op niveau te houden en persoonlijke beledigingen en kinderachtig gedrag achterwege te laten.

Jan V.

Laatst gewijzigd door Jan V. : 4 augustus 2004 om 14:09.
Oud 4 augustus 2004, 13:45   #237
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
*Knip*

Gelieve de discussie op niveau te houden en persoonlijke beledigingen en kinderachtig gedrag achterwege te laten.

Jan V.

Laatst gewijzigd door Jan V. : 4 augustus 2004 om 14:09.
Oud 4 augustus 2004, 14:25   #238
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De pot verwijt de ketel...
Oud 4 augustus 2004, 14:46   #239
groen!tje
Burger

Standaard

bedankt Jan V.

Oud 4 augustus 2004, 14:57   #240
DrFrege
Banneling

DrFrege's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bedankt Jan V.
Jan V. kan men kloten kussen, en gij motherfucker 'groen!tje': you can suck my big black dick...
DrFrege is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be