![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Parlementslid
|
![]() Misschien moet je maar weggaan uit dit racistisch land.. Naar die andere beerput.. Die uitgedroogde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goeie moslims ?
Sure, die zijn er uiteraard, maar zijn dat dan strikt genomen geen goede moslims, want volgens koranisch voorschrift zijn vriendschappen met niet-moslims verboden en de eventuele relatie ermee dient tot het strikte minimum te blijven. En verder, als jij en ik goede moslims kennen, dan is dat imo te danken aan hun menselijke inborst en niet door de trouw aan hun geloof, dit laatste voor�*l niet. Citaat:
Moedige mensen, die ex-moslims. Extreem sarcastische visie, maar samen met die van Charel helaas de enige juiste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | ||
|
![]() Dat is je goed recht én begrijpelijk.
Citaat:
Ik geef er geen fuck om welke huidskleur mensen dragen of hoe hun fysische anatomie eruit ziet (een spirituele insteek overstijgt nu eenmaal die beperkende visie). En gezien ik geen enkele restrictie van welke mening dan ook voorsta, mag iedereen wat dan ook uit z’n botten slagen. Maar vreemdelingen die zich hier niet kunnen/mogen/willen aanpassen, voor welke reden dan ook, mogen van mij direct een retourke krijgen van waar ze gekomen zijn. Er lopen in de hele wereld genoeg fijne en getalenteerde mensen rond, die maar al te graag de kans zouden krijgen, om hier of elders in Europa een ‘verrijkend’ leven op te bouwen, zowel voor hen als voor de omgeving waar ze zich dan bevinden en die zich zonder problemen kunnen integreren in de wetten en waarden van onze samenleving. Zo’n buren en/of collega’s betekenen dan een échte economisch-maatschappelijke-culturele meerwaarde, itt tot de adepten van de mohammedaanse dictatuur ea hoogheidswaanzinnigen, die we hier ‘o zo correct’ in onze strot krijgen geramd. Blatante sprookjesvertellers zoals die van S4B en elke andere leeghanger die hun boodschap onderschrijft, mogen in dit opzicht dus asap hun botte schup afkuisen, niet vanwege de boodschap an sich, maar vanwege het pertinente ontbreken van elke vorm tot assimilatie en dit op onze kosten. Als de kosten dan hoger blijken dan de baten.., doei dan maar en tot nooit meer... Die gasten gewoonweg al kwijt zijn zou onze maatschappij een pak rijker maken, in alle opzichten van dat woord. Trouwens, m'n beste Kharaman, het is opvallend hoe jullie ‘gematigde’ moslims die S4B-oenen wél verbaal uitspuwen, maar het nooit hebben over dé brontekst van de-énige-échte-jeweetwel, waarmee die pampermuzels hun haatspraak ondersteunen. Kan je, vanuit de kernbeleving van jou moslimschap, die storende dissonantie eens verklaren ? (Vanuit de beleving van een zelfstandig denkend mens, mag ook hoor.) Citaat:
Klein verschil, dus. En nu we toch bezig zijn over ex-moslims, hoe sta jij hier tegenover ?: “Ik vraag me af wat onze 'gematigde' Kharaman hier zoal van vind en/of deze soera's nog door de beugel kunnen voor 'democratischgezinde' moslims als hij: http://www.ex-moslim.nl/ “ Ik vraag dus niet jou tekstinterpretatie als moslim daarover, maar zou graag weten wat de zgn 'democraat' in jou daar van vind. Ik denk dan ook dat het 'integreervermogen' van elke moslim recht evenredig afhangt, van de mate waarin zij die teksten een heilige waarde toekennen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Jij woont in een toffe straat. Dat kan. Ik woonde ook in een toffe straat de eerste jaren ('94 tot ongeveer 2002). Als ik nog kan verhuizen, verhuis ik linea recta naar het platteland. Ik ga sinds enkele maanden trouwens regelmatig een week naar de ouders van mijn vriend. Gewoon om de Vlaamse cultuur te smaken. De echte Vlaamse cultuur. Op mijn niveau. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigenlijk propageer je via Selahattin Kocak dat er dan ook geen gewag meer op het nieuws zou worden gemaakt van auto-ongelukken want het merendeel van de auto's met passagiers komen veilig ter bestemming. Je begrijpt toch wel dat dit niet op gaat. Ik vind trouwens dat de media wel regelmatig positief nieuws uitzendt over allochtonen. Kijk maar naar bepaalde onderdelen van 'Man bijt hond'. Of als er iets te doen is op een schooltje. Maar je kan toch niet vragen om te gaan overdrijven? Mensen willen weten wat er in hun maatschappij gebeurt. Dat recht hebben ze. Zodra negatieve zaken niet meer of in mindere mate worden aangehaald, dan kan je spreken van belangenvermenging en ook van een zekere vorm van propaganda. De negatieve berichtgeving over maatschappelijke problemen veroorzaakt door allochtonen (cirminaliteit, enz) wordt m.i. trouwens al afgezwakt omdat ik een sterk vermoeden heb dat deze berichtgeving niet eens in verhouding staat met de ervaring van vele autochtonen die hen netjes werd aangeleerd hun mond te houden en te ondergaan. Dat is niet alleen mijn mening maar ook mijn ervaring en als ik mijn oren spits in het gazettenwinkeltje, ook die van anderen. Helaas. Laatst gewijzigd door parsprototem : 5 augustus 2012 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij is er geen enkel bewijs. Ik denk dat mijn gekleurde kinderen (gezonde twintigers) inmiddels al wel een racist tegen het lijf moeten gelopen hebben. Een racist volgens jouw beschrijving dan. En toch niet. Waarom? Omdat ze hier geboren en getogen zijn en van mij een Vlaamse cultuuropvoeding gekregen hebben. Mijn versie ervan. Wie moeilijk doet tgo mensen uitsluitend op grond van een teintje is in mijn ogen dan ook een imbeciel. Het gaat al lang niet meer om dat pigmentverschil. Aan mij vraagt men soms: 'Ga je nietop reis?' Ik neem die vraag heel humoristisch op : 'Waarom zou ik? Als ik thuiskom, zit ik nog ergens in Afrika, de ene dag daar, de andere dag daar, al naargelang de activiteiten van de buren. Als ik thuis wil komen, dan moet ik van huis weggaan. Begrijp je dat wel? Laatst gewijzigd door parsprototem : 5 augustus 2012 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
|
![]() Citaat:
Zoals circe al voorstelde zou een zeer klein discreet doekje aan een halsketting vastgemaakt, een zeer grote vooruitgang zijn. Het is verschrikkelijk hoezeer het straatbeeld ontsierd wordt door die allesbehalve discrete sluiers en gewaden waardoor een mens niet meer beseft dat hij in het vrije westen zit, laat staan in het jaar 2012! Dit heeft niets te maken met het feit dat men zogenaamd zijn hele leven zou baseren op een boek waarvan men gelooft dat het van één of andere Goddelijke hand zou zijn. Westerlingen zijn ook niet achterlijk.. Hoeveel Moslims geloven nu echt in Allah, een God met de meest maffe verzuchtingen voor zijn aanhangers, tot aan zelfdoding en moorden plegen toe? Vrouwenverachtingen, pedofilie, steniging, beesten in koelen bloede afslachten, discriminatie �* volonté, klinkt allesbehalve als een God, nietwaar? Eerder als een woeste en nijdige dictator die uit is op wereldverovering. Dat is waar Moslims op uit zijn, onder het schaamlapje van religie. Een schaamlap die ze zelfs in het openbaar dragen. Gewoon om te laten zien dat zij er zijn, dat zij zich onderscheiden, dat zij anders zijn. Anders dan degenen waarboven zij zich verheven voelen en die zij inferieur achten: de westerlingen. Die zij zien als vuile varkens die hun kunnen tegenhouden op de weg naar wereldheerschappij. D�*t is de reden waarom men zogenaamd zo verknocht is aan zijn luier- en andere doeken, die vaak dienen om een verschrikkelijk gebrek aan hygiëne te verbergen (vettig haar? lichaam al dagen niet meer gewassen zo te ruiken) en bovendien een excuus vormen om niet mee te hoeven doen aan de mode en daar alras geen geld aan uit te geven... Verder denk ik dat niet eens 1% van de Islammieten werkelijk gelooft in hetgeen waarvan ze ons wijsmaken dat het een religie is, een religie waarin zij tot complete waanzin toe verknocht zijn. Een religie overigens, die, moest zij door een enkeling worden uitgedragen, die enkeling al snel in de psychiatrie zou doen belanden... Mensen die te weinig dragen worden beboet en in de boeien geslagen. Zie de vele naakte protesten, zoals recent nog in Londen een protest door enkele vrouwen tegen de waanzislam.
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf het echt een zeer mooi en proper idee vinden, ook al wist ik er niks meer van.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De intentie is waarschijnlijk wel goed maar ik vind het een beetje naïef.
![]() |
![]() |
#230 |
Parlementslid
|
![]() Vader Saoedische judoka laat beledigingen aan adres dochter niet ongemoeid
De drang om hun "eer" hoog te houden is toch ongelofelijk hoog bij dat volkske.. geen greintje zelfrelativering. Wat had die nu verwacht.. Als ge zo'n draak naar de spelen stuurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | ||||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat betreft de soeras: we leven in een moderne tijd en die soeras dienen zich aan te passen, ik geloof hiermee god niet te lasteren maar dat hij dat zelf toelaat. Citaat:
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. Laatst gewijzigd door KAHRAMAN Yücel : 5 augustus 2012 om 23:15. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |||||||
|
![]() Citaat:
Waarom blijven die zich dan moslim noemen ? Omdat het hen van kinds af aan zo gezegd is ? Citaat:
Citaat:
Zou je dat ook niet doen, mocht je een ongelovige zijn ? Citaat:
En geef ook toe, die wackomoslims halen de inspiratie voor hun haat en racisme uit krék hetzelfde boek, dat volgens jou door het merendeel van moslims niet gelezen en/of amper begrepen wordt. Blijkbaar hebben die extremisten qua begrijpend lezen, meer dan een streepje voor op de meeste van hun geloofsbroeders. Citaat:
De slaven werden naar ginder verscheept als kokosnoten op elkaar gestapeld. De gastarbeiders in Europa, zijn bij mijn weten steeds vrijwillig naar hier gekomen en er zijn voor hen zelfs positief-discriminerende wetten voor uit de linkse duim gezogen. Geef toe, geen enkel moslimland komt nog maar in de vérre buurt, van wat moslims hier in hun schoot geworpen krijgen. En nog de inwoners van het gastland uitschelden voor platte racisten.., durf is blijkbaar alles. Heeft de schaamte u soms verlaten of is het voldoende om moslim zijn, om die platitude te pas en te onpas in de mond te mogen nemen ? En zoals je ongetwijfeld wel zult weten, is de sinds dececennia torenhoge misdaad onder moslims en het onafscheidelijke pamperbeleid, zowat de hoofdoorzaak van de wrevel die zich al een tijdje manifesteert onder de bevolking en er ondertussen niet op mindert. En terwijl moslims hier islamkritische personen van racisme betichten, vergeten ze nogal eens de ronduit racistische toestanden in de geschiedenis en het heden van hun eigenste vaderland en, o ja, laat ons voor het gemak de blatant racistische teksten niet vergeten in uw heilige koran, maar hou dat laatste goed stil, éh. Citaat:
Anders kan je mss zelf al een eens proefschrift maken met ‘aanpassing’ van die haatsoera’s en dat resultaat laten keuren door je imam of door mensen van de Moslimexecutieve. En zet gelijk ook alles op joetjoep, zodat al je geloofsbroeders ter wereld deelachtig kunnen worden aan die interne stuwing naar verlichting, kwestie van de moderniteit een zetje te geven. Wat denk je ? Uitvoerbaar ? Hier de link nog eens: http://www.ex-moslim.nl/ Toch echt benieuwd wat jij daar zoal van vind. Citaat:
http://naar.deknoppen.nl/2009/08/ler...erhindert.html Islam ≠ Integratie. Jamais vu. Vroeger niet, nu niet, nooit. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 6 augustus 2012 om 00:52. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als u de discussie aangaat, gaat u de discussie aan. Schelden en de tegenstander overladen met een paar bakken stigmatiserende clichés doodt de discussie nog voor ze maar begonnen is. Geciviliseerd gedrag dient ten allen tijde in acht genomen te worden. U zal er meer respect mee afdwingen dan met schelden. De kans dat een zinvol gesprek kan gevoerd worden, zal ook toenemen naarmate men zich beschaafder gedraagt. En ik zeg dat niet om hier de moraalridder te komen uithangen, maar omdat het nu eenmaal zo is. Laatst gewijzigd door Sammael : 6 augustus 2012 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als onze moslimvriend u hier verbaal weerwerk biedt, dan maakt hij gebruik van dezelfde rechten als diegene waar u gebruik van maakt om hem te bekritiseren. Het feit dat hij hier de discussie wil aangaan, kan alleen maar aangemoedigd worden. Laatst gewijzigd door Sammael : 6 augustus 2012 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Yous : 6 augustus 2012 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op nadenken hebben we jou inderdaad nog nooit kunnen betrappen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En jij bent de islamitische paus die gaat decreteren wie moslim is en wie niet?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Minister
|
![]() Zei de volgeling van een veertien eeuwen oud barbaars middeleeuws geschrift dat een kant-en-klare handleiding van wieg tot graf vormt, en waarbij zelf nadenken uit den boze is.