Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 30 augustus 2004, 22:20   #221
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Zo gaat dat hier, ik post een topic over de onverdraagzame islam en de eerste reactie was al meteen prijs.
Zet je er ook de uitleg (in de volgende post) bij, Wolf, of durf je die niet te quoten?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 22:22   #222
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
omdat ik raf grappig vind
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 30 augustus 2004, 22:36   #223
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Waarom niet? Mijn antwoord krijg je er gratis bij.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ik laat me niet in slaap wiegen, ik wordt slaperig van jouw voortdurend gemekker over dingen die NIETS met vreemdelingenBELEID en intergratie te maken hebben. Nu begin je zelfs al persberichten de copy/pasten van dingen die niet eens in België gebeurden. Je halfslachtige poging om een "opinie" aan je krantenberichtje vast te knopen, haalt overigens ook niet veel uit. Je hebt duidelijk niet begrepen wat de moderatoren bedoelden toen ze vroegen om niet zomaar lukraak allerlei persberichtjes op het forum te plaatsen. Wat jij doet heeft niets met discussiëren te maken en alles met stigmatiseren en demoniseren van een bepaalde bevolkingsgroep. Dit is dus je reinste forumvervuiling.
Dat is het niet, ik geef hier enkel mijn mening tot wat het bestaande vreemdelingenbeleid in staat is.

Dit is de forum regel omtrent het copy/pasten van krantenartikels:

Citaat:

krantenberichten overnemen mag niet tenzij je er zelf een mening bij formuleert

Je hebt met andere woorden geen poot om op te staan! 8)

"Copy/ pasten omdat het niet in het links grut hun achterlijke kraam past" staat er niet bij.
Oud 30 augustus 2004, 23:00   #224
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Waarom niet? Mijn antwoord krijg je er gratis bij.
Dat is het niet, ik geef hier enkel mijn mening tot wat het bestaande vreemdelingenbeleid in staat is.

Dit is de forum regel omtrent het copy/pasten van krantenartikels:

Citaat:

krantenberichten overnemen mag niet tenzij je er zelf een mening bij formuleert

Je hebt met andere woorden geen poot om op te staan! 8)

"Copy/ pasten omdat het niet in het links grut hun achterlijke kraam past" staat er niet bij.
De bedoeling is dat je een opinie formuleert wanneer je een fait divers uit de krant post om een debat op gang te krijgen. Het is volstrekt duidelijk dat jij bij het posten van dit krantenartikel geen opinie formuleerde, maar dat je er enkele met vooroordelen doorspekte zinnetjes aan toevoegde om aan de forumregel omtrent het posten van dit soort berichten proberen te voldoen. Je kan daar misschien de moderatoren zand mee in de ogen strooien - hoewel ik zelfs dat hogelijk betwijfel - maar mij alleszins niet. Jij hebt maar één enkel doel met het posten van dit soort rommel en dat is om de allochtonen zoveel mogelijk af te zeiken. Denk je nu ècht dat er nog iemand op deze fora rondwaart die dat NIET doorheeft?

Citaat:
Oud 31 augustus 2004, 05:24   #225
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De bedoeling is dat je een opinie formuleert wanneer je een fait divers uit de krant post om een debat op gang te krijgen. Het is volstrekt duidelijk dat jij bij het posten van dit krantenartikel geen opinie formuleerde, maar dat je er enkele met vooroordelen doorspekte zinnetjes aan toevoegde om aan de forumregel omtrent het posten van dit soort berichten proberen te voldoen. Je kan daar misschien de moderatoren zand mee in de ogen strooien - hoewel ik zelfs dat hogelijk betwijfel - maar mij alleszins niet. Jij hebt maar één enkel doel met het posten van dit soort rommel en dat is om de allochtonen zoveel mogelijk af te zeiken. Denk je nu ècht dat er nog iemand op deze fora rondwaart die dat NIET doorheeft?
Jij bent het die het allemaal niet doorheeft. Dat weet iedereen al ondertussen.

Laatst gewijzigd door illwill : 31 augustus 2004 om 05:24.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 09:12   #226
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Sommige mensen zoals Rafke moeten de taboes die ze zelf gecreëerd hebben leren afwerpen. Blijkbaar lijdt Rafke aan een overmatige vorm van politieke correctheid. Deze zelf gecreëerde ziekte maakt het hem onmogelijk om de realiteit nog te aanschouwen. Typisch symptoom van die geestelijke zelfverzieking zijn acute allergische reacties voor elke stem, woord of statement die zijn fantastisch wereldbeeld aan diggelen slaat. De inhoud telt niet langer voor dergelijke zieken, als de boodschapper maar kan afgeschoten worden.
Eigenlijk zitten de Rafkes van deze wereld met een reusachtige multikullie kater. Het is allemaal niet zo goed meegevallen als ze zichzelf en anderen verbeten hebben proberen voor te spiegelen. De moedigen onder hen durven nu schoorvoetend toe te geven dat er wat loos is en dat steeds dezelfde migrantengroep voor heel wat maatschappelijke problemen zorgt. De Rafkes zijn aan die bewustwording nog niet toe : ze verstikken liever in hun waanbeelden dan geconfronteerd te worden met feiten die hun multikulfantasietjes doorprikken. Dan worden ze verbaal agressief en proberen ze hun politiek correcte heksenjacht verder te zetten. Het wordt dan zelf zo erg dat ze de meest barbaarse allochtone wanpraktijken gaan vergoelijken en afdoen als akkefietjes : erger dan die wanpraktijken is het feit dat ze vermeld worden. Zo zie je maar, er is heel wat loos met hun waardenschaal : gelukkig maar dat ze er niet in slagen die te 'verkopen'. En gelukkig kunnen we allemaal nog eens goed lachen met die naïevelingen. Het zijn de dorpsidioten van de 21ste eeuw.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 09:59   #227
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Ik kan alleen maar vaststellen dat als enige "alternatief" voor Rafkes "overmatige vorm van politieke correctheid" een soort avant-gardistisch neofascisme wordt aangeboden waar de rechtse goegemeente blijkbaar niet op durft reageren uit angst om op haar eigen voetjes te stampen.
Eigenlijk zitten de Vlaams Blokkers van deze wereld met een reusachtige tweede wereldoorlog kater. Het is allemaal niet zo goed meegevallen als ze zichzelf en andere proberen hebben voor te spiegelen. De moedigen onder hen durven nu schoorvoetend toegeven dat racisme toch niet zo mooi is, en dat steeds dezelfde migrantengroep aanvallen voor heel wat maatschappelijke problemen zorgt. De meeste Vlaams Blokkers zijn echter nog niet aan die bewustwording toe: ze verstikken liever in hun waanbeelden over een blanke, heterosexuele wereld vol blonde haren en blauwe ogen, dan geconfronteerd worden met het schokkende feit dat onze wereld een pak diverser is en moet blijven. Als men ze daarop wijst, worden ze verbaal agressief en proberen ze hun fascistische heksenjacht verder te zetten. Het wordt dan zelfs zo erg dat ze elkaar gaan toejuichen voor het verwekken van "Arische baby's" en dat ze het in elkaar slaan van migranten afdoen als akkefietjes. Helemaal te gek wordt het dan wanneer een nog nuchter denkende linkse hen daarop wijst: dan kan immers hun haat niet meer stuk en wordt Hitler zelfs voorgesteld als een homofiele linkiewinkie als voorlopig laatste extreem-zielige poging om hun eigen aberrante fantasiewereld niet meer te hoeven kritisch bekijken. Zo zie je maar: er is vanalles mis met Vlaams Blokkers, maar dan vooral hun waardenschaal: gelukkig maar dat ze er niet in slagen die in de praktijk uit te voeren. En gelukkig dat we allemaal nog eens goed kunnen lachen met would-be SS'ers en ander skinhead geboefte: ik overweeg al langer om die mannen ergens op een onbewoond eiland te verzamelen als een soort mondiaal big brother experiment waar zelfs Betty wegens een te hoog intelligentiequotiënt niet in mag.
Oud 31 augustus 2004, 10:40   #228
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Ik kan alleen maar vaststellen dat als enige "alternatief" voor Rafkes "overmatige vorm van politieke correctheid" een soort avant-gardistisch neofascisme wordt aangeboden waar de rechtse goegemeente blijkbaar niet op durft reageren uit angst om op haar eigen voetjes te stampen.
Eigenlijk zitten de Vlaams Blokkers van deze wereld met een reusachtige tweede wereldoorlog kater. Het is allemaal niet zo goed meegevallen als ze zichzelf en andere proberen hebben voor te spiegelen. De moedigen onder hen durven nu schoorvoetend toegeven dat racisme toch niet zo mooi is, en dat steeds dezelfde migrantengroep aanvallen voor heel wat maatschappelijke problemen zorgt. De meeste Vlaams Blokkers zijn echter nog niet aan die bewustwording toe: ze verstikken liever in hun waanbeelden over een blanke, heterosexuele wereld vol blonde haren en blauwe ogen, dan geconfronteerd worden met het schokkende feit dat onze wereld een pak diverser is en moet blijven. Als men ze daarop wijst, worden ze verbaal agressief en proberen ze hun fascistische heksenjacht verder te zetten. Het wordt dan zelfs zo erg dat ze elkaar gaan toejuichen voor het verwekken van "Arische baby's" en dat ze het in elkaar slaan van migranten afdoen als akkefietjes. Helemaal te gek wordt het dan wanneer een nog nuchter denkende linkse hen daarop wijst: dan kan immers hun haat niet meer stuk en wordt Hitler zelfs voorgesteld als een homofiele linkiewinkie als voorlopig laatste extreem-zielige poging om hun eigen aberrante fantasiewereld niet meer te hoeven kritisch bekijken. Zo zie je maar: er is vanalles mis met Vlaams Blokkers, maar dan vooral hun waardenschaal: gelukkig maar dat ze er niet in slagen die in de praktijk uit te voeren. En gelukkig dat we allemaal nog eens goed kunnen lachen met would-be SS'ers en ander skinhead geboefte: ik overweeg al langer om die mannen ergens op een onbewoond eiland te verzamelen als een soort mondiaal big brother experiment waar zelfs Betty wegens een te hoog intelligentiequotiënt niet in mag.
knap
Oud 31 augustus 2004, 11:43   #229
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

in 2006 haalt het vlaams blok de absolute meerderheid van de stemmen in Antwerpen en dan gaan wij de wijken eens uitkuisen zien wie er dan lacht??
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 12:29   #230
Laudi
Schepen

Laudi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dat heb je in een recordtijd van 47 minuten afgeschreven (en herwerkt) van Spolspoel !!

Proficiat
Laudi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 12:34   #231
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laudi
En dat heb je in een recordtijd van 47 minuten afgeschreven (en herwerkt) van Spolspoel !!

Proficiat
Blijkbaar is de ironie u ontgaan?
Oud 31 augustus 2004, 14:08   #232
Laudi
Schepen

Laudi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
Blijkbaar is de ironie u ontgaan?
Het was zeker mijn bedoeling niet om de "ontdekking" van het afschrijven door turkske van Spolspoel te "claimen" . Wees gerust !
Oud 31 augustus 2004, 15:57   #233
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het was zeker mijn bedoeling niet om de "ontdekking" van het afschrijven door turkske van Spolspoel te "claimen" . Wees gerust !
Had je überhaupt een bedoeling?

Citaat:
Oud 31 augustus 2004, 16:09   #234
Laudi
Schepen

Laudi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Had je überhaupt een bedoeling?
Hie se ! Da se ! de raf .
Op zoek naar de diepere betekenis ? Nee , gewoon een beeke jennen
Oud 31 augustus 2004, 16:16   #235
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hie se ! Da se ! de raf .
Op zoek naar de diepere betekenis ? Nee , gewoon een beeke jennen
Je bent tenminste zo eerlijk om dat toe te geven. Dat respecteer ik!

Citaat:
Oud 31 augustus 2004, 16:22   #236
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Bedankt illwill maar ik denk dat het tevergeefse moeite is, multiculers verdragen de waarheid niet en verschuilen zich steeds achter hun politiek-correct discours. Niks nieuws onder de zon...
Oud 5 september 2004, 22:28   #237
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Op verschillende plaatsen in de Arabische wereld wordt in moskeeën regelmatig gebeden voor de vernieting van joden en andere 'ongelovigen'. De Foreign Broadcast Information Service (FBIS), een onderdeel van de Amerikaanse Inlichtingendienst CIA, volgt en vertaalt radio- en tv-uitzendingen uit niet Westerse landen.
Daaruit blijkt dat haatcampagnes tegen de Westerse wereld alsmaar toenemen.
Het Pentagon is zelfs tot de conclusie gekomen dat een land als Saoedi-Arabië niets doet om terrorisme te stoppen.
Het is betrokken bij alle vormen van terrorisme, van het plannen tot het financiëren, van kaderlid tot soldaat.
Ook in de Palestijnse gebieden gaat het prediken van haat tegen de Westerse wereld en Israël onverminderd voort.
Jack Kelly, een Amerikaanse journalist van "USA Today" bezocht een Hamasschool in Gazastad.
Een jongen zei het volgende tegen de leerlingen in de klas : "ik zal van mijn lichaam een bom maken en het vlees van de Zionisten opblazen, deze zonden van varkens en ezels ..."
"Ik zal zorgen dat hun lichamen in kleine stukjes worden uiteengeblazen waarbij ik ze een pijn zal bezorgen zoals ze nog nooit hebben gevoeld".
De kinderen in de klas schreeuwden hierop "Allah is groot !", ook de leerkracht deed enthousiast mee.

(Bron : Simon Wiesenthal Center)
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2004, 12:52   #238
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Het verbaast me veel meer dat je herseninhoud überhaupt heeft toegelaten om dat te ontdekken. Ik vond het nochtans "redelijk" duidelijk.

PS: je kan nu misschien "claimen" dat deze reply me ettelijke dagen heeft gekost om te schrijven, doch andere mensen (niet noodzakelijk linkiewinkies, maar dat zijn blijkbaar de enigsten met nog een beetje gezond verstand over) zouden ook wel eens kunnen opperen dat Turkje 5 dagen niet op het net heeft gezeten.
Oud 7 september 2004, 13:11   #239
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Het verbaast me veel meer dat je herseninhoud überhaupt heeft toegelaten om dat te ontdekken. Ik vond het nochtans "redelijk" duidelijk.

PS: je kan nu misschien "claimen" dat deze reply me ettelijke dagen heeft gekost om te schrijven, doch andere mensen (niet noodzakelijk linkiewinkies, maar dat zijn blijkbaar de enigsten met nog een beetje gezond verstand over) zouden ook wel eens kunnen opperen dat Turkje 5 dagen niet op het net heeft gezeten.
Jahaaa, begon al ongerust te worden en we wilden de hulptroepen al sturen
'k dacht dat je verdwaald was
Oud 7 september 2004, 16:38   #240
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
Jahaaa, begon al ongerust te worden en we wilden de hulptroepen al sturen
'k dacht dat je verdwaald was
Een verrijzenis zo af en toe houdt de geest jong

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be