![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() Als ouder loop je beter met het systeem of het kind loopt verloren.
Kijk naar ouderen die ons systeem verwerpen, hoe gaat het hun kinderen af? Weten bepaalde ouders wel wat goed voor hun kind is? Zeker wanneer zij iets als de islam meegeven, zijn die mensen wel in staat te bepalen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() Wanneer een aanslag op de islam in Europa?
Moet het altijd van één kant komen? }-) Keep adding vibration Laatst gewijzigd door Peche : 22 juli 2016 om 11:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We gaan ons niet tot hun niveau verlagen. Zo voeren we trouwens in wat we in de islam verafschuwen. Wat we wél moeten krijgen is meer patriotisme, strengere wetten op toegang, verblijf én verwijdering van vreemdelingen, een mentaliteitswijziging bij nitwits zoals Renate Künast enz.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zullen die kinderen niet vroeg of laat, wanneer ze de gevolgen van dit systeem brutaal aan den lijve ondervinden, de vraag aan hun ouders stellen: 'Waarom verdedigen jullie dit systeem'? Wat ga je dan als ouder antwoorden? 't is voor uw eigen goed? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Meent U nu, Klever op te treden, door Uw kinderen een 'Haram' toekomst te bezorgen?. 'Forget it' Uiteindelijk word het zij of wij? - Wij, in de rol van 'Kafirs' ![]()
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan nu begrijpbaar, dank u. This dutch makes me panic.
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() Hoe kan ik iets dit perfect beschermen zonder kwaad?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hans van Temsche, Kim de Gelder, allemaal creaties van het Westers dictatuur. Net zoals terroristen een creatuur van de islam zijn. Het Westen is niet meer conform met de Westerse drijfsfeer maar laat zich in het gat pakken door het oosten. Mensheid wordt wakker, de politiek gaat de oplossing niet bieden. Niet één partij bepleit een secularisme. Dit wordt strijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke elite is de culturele ontwerper daarachter? Wij moeten onze jongeren niets leren, zij zijn in staat de situatie zelf te evalueren. Maar wanneer insituten zoals scholen hun logisch verstand veroordelen, wat komt daaruit? De polarisering is een logisch gevolg op de islamisering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() Fuck multicultureel .... alle steden zijn puinhopen in Europa ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 23 juli 2016 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij werken veel in de stad omdat onze klanten daar nu eenmaal wonen of hun handel hebben en ondervinden veel last en oneindig tijdverlies door al die afgemaakte straten en verkeerplannen.
Alle respect voor de anderen...maar we moeten ook verder kunnen. En ik heb de indruk dat er voor ons weinig of geen respect is.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 23 juli 2016 om 12:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het is mij al eerder opgevallen, dat u een uitgesproken nijging heeft, om:de 'vis' te willen verdrinken. Draai het zoals U wil, het is nog steeds de kieser die stemt voor dezen die de touwtjes rond het 'cordon' om de 'vijf jaar, gedurende enkele minuten, in handen heeft. Hij of zij, zijn het immers (officiële versie) die voor vijf-lange-jaren, ons allen's lot, in handen hebben. Wat ervoor zorgt dat het 'cordon' in stand word gehouden, is: De schrijnende onkunde en amateurisme van de kieskring en de onverantwoordelijke koppigheid van een groep misbruikende politici. Waaronder: 'BDW'.
![]() |
![]() |
#239 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
But, don't worry: be happy, that's all!!
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een bruin uitschot daar loopt.... ![]() Zaterdag nog een "bende van vier" gezien. Met heel veel lawaai en drukte door de Kapellestraat aan't wandelen alsof het daar allemaal van hun is. Die ene was een meisje van een jaar of 16 aan het bekijken alsof het de grootste hoer was. Die van ons heeft toen met mij even gestopt om me te laten afkoelen. 'k Had hem met plezier tegen de straatstenen gewerkt. |
|
![]() |
![]() |