Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord

Discussietools
Oud 27 augustus 2021, 11:48   #221
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Koen Kennis.

Tig mandaten, waarvan
’t schepenambt er één is.
Tig besognes, waarvan
stadsverkeer er geen is.

(Stijn De Paepe)

Het zou kunnen.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2021, 11:51   #222
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Die camionchauffeur heeft twee kinderen vermoord. Hij heeft ze vermoord omdat hij alle regels van achtzaamheid naast zich heeft gelegd.
Best eens de definitie van moord opzoeken
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2021, 12:04   #223
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
nu niet te moeilijk doen, eh

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2021, 12:07   #224
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, toen die 's morgens uit zijn bed kwam dacht hij : Laten we vandaag eens een paar kinderen vermoorden.
Oud 27 augustus 2021, 13:55   #225
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je zou het kunnen verwoorden als "onvrijwillige doodslag" ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2021, 14:06   #226
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Als die schepen in de spiegel kijkt, ziet hij het bakkes van een politicus wiens falen 2 dode kinderen op zijn geweten heeft.
Is dat eigenlijk een probleem ? Natuurlijk is vlotter verkeer wat kinderlevens waard he. De vraag is waar de balans ligt. En dat is tenslotte een waardekeuze.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2021, 14:52   #227
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Je zou het kunnen verwoorden als "onvrijwillige doodslag" ?
Dat is het altijd bij een dodelijk ongeluk, waar de andere weggebruiker in de fout gaat.
Maar daar gaat het in de draad in Mobiliteit & Verkeersveiligheid om. Hier gaat het over de leugen van Kennis die nooit bestaan heeft en de daaraan gekoppelde eis van de groentjes en de commies tot aftreden. Blijf on topic of verhuis naar Mobiliteit &Verkeersveiligheid.
Solidariteit is de basis van een mooie samenleving, maar als men de rollen gaat perverteren en de bediener van de bedelnap zijn eisen gaat dicteren aan de rest v/d maatschappij die zijn situatie financiert dan denk ik dat we een probleem hebben.

Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 27 augustus 2021 om 14:55.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2021, 20:17   #228
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je kan het 'juridisch neuzelen' noemen, als een niet-jurist zich vergist in de terminologie van moord, doodslag vrijwillig of uit onachtzaamheid ...

waarbij ik me zeer bewust ben dat het mij ook kan overkomen, hoe voorzichtig ik ook ben, dat ik ooit eens zoiets ergs zou veroorzaken.

Ik ben uiterst voorzichtig op vlak van snelheid, 100 procent voorzichtig op vlak van alcohol, enz. ... maar het noodlot ...

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2021, 20:22   #229
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ik herhaal met overtuiging, linkse hyena's die de dood van twee kinderen misbruiken om hun politieke tegenstanders te kunnen afzeiken.
2 !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2021, 20:24   #230
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

Ik ben uiterst voorzichtig op vlak van snelheid, 100 procent voorzichtig op vlak van alcohol, enz. ... maar het noodlot ...
Moet echt geen handje geholpen worden door een politieke beslissing van een schepen van mobiliteit die een veiligere situatie voor voetgangers ongedaan maakte en een veel onveiligere toestand implementeerde. Het noodlot kan soms een zetje krijgen

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2021, 20:50   #231
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Een kind van 1,5 jaar en van 9 zonder toezicht de straat op sturen is meer dan het noodlot een zetje geven.
Oud 27 augustus 2021, 21:04   #232
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je kan het 'juridisch neuzelen' noemen, als een niet-jurist zich vergist in de terminologie van moord, doodslag vrijwillig of uit onachtzaamheid ...

waarbij ik me zeer bewust ben dat het mij ook kan overkomen, hoe voorzichtig ik ook ben, dat ik ooit eens zoiets ergs zou veroorzaken.

We moeten daar niet teveel over speculeren. De omstandigheden van het ongeval zijn niet vrijgegeven.

Deze draad gaat in de eerste plaats over Koen Kennis die met een leugen zijn beslissing wou motiveren om een conflictvrij kruispunt terug onveilig te maken.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2021, 21:13   #233
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Een kind van 1,5 jaar en van 9 zonder toezicht de straat op sturen is meer dan het noodlot een zetje geven.
Amen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2021, 21:30   #234
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Amen.
Zo is dat ,behalve voor de linkse meute hier ,die vinden blijkbaar zoiets normaal...

Mijn kinderen mochten in het lager onderwijs nog geeneens zonder begeleiding naar school gaan....

En die hoefden nochtans géén enkele baan daarvoor over te steken....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2021, 22:28   #235
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
We moeten daar niet teveel over speculeren. De omstandigheden van het ongeval zijn niet vrijgegeven.

Deze draad gaat in de eerste plaats over Koen Kennis die met een leugen zijn beslissing wou motiveren om een conflictvrij kruispunt terug onveilig te maken.
Vooral blijven liegen, al een hele draad lang, Dadee. Zelfs de regimepers hoedt zich om het woord leugen te gebruiken. Dat komt alleen uit de mond van Van Besien, een sloef van de PvdA ( zelfs Joske durft dat woord niet gebruiken), en u en uw belzieke kliek hier op het forum.
Nergens is het zelfs nieuws meer. Alleen in verwarde, ziekelijke Belgisch-nationalistische geesten.
Daarmee is alles gezegd.
Solidariteit is de basis van een mooie samenleving, maar als men de rollen gaat perverteren en de bediener van de bedelnap zijn eisen gaat dicteren aan de rest v/d maatschappij die zijn situatie financiert dan denk ik dat we een probleem hebben.
Oud 28 augustus 2021, 06:54   #236
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Moet echt geen handje geholpen worden door een politieke beslissing van een schepen van mobiliteit die een veiligere situatie voor voetgangers ongedaan maakte en een veel onveiligere toestand implementeerde. Het noodlot kan soms een zetje krijgen
Dat is omdat je maar 1 kant van de kosten-baten analyse bekijkt. Het "onveiliger maken" kan ruimschoots gecompenseerd worden door het "vlotter" maken. We willen best wat meer doden aanvaarden, als het vlotter gaat. Waar ergens het juiste evenwicht ligt, is een persoonlijke keuze.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2021, 07:03   #237
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is omdat je maar 1 kant van de kosten-baten analyse bekijkt. Het "onveiliger maken" kan ruimschoots gecompenseerd worden door het "vlotter" maken. We willen best wat meer doden aanvaarden, als het vlotter gaat. Waar ergens het juiste evenwicht ligt, is een persoonlijke keuze.
Correct. Vlottere verkeersdoorstroming betekent minder fijn stof en CO2 in de omgeving, dus ook minder mortaliteit. Zover zijn paars-groene hersencellen nog niet.

Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 28 augustus 2021 om 07:03.
Oud 28 augustus 2021, 07:04   #238
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Uit de reacties blijkt alvast dat de persoonlijke keuze van Koen Kennis om door het terugdraaien van een uitgevoerde maatregel vlot verkeer prioriteit te geven over veiligheid weinig draagvlak krijgt.
De balans helt duidelijk over naar een maatschappelijk gedragen maatregel, en weg van de arbitrair genomen persoonlijke keuze.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2021, 07:08   #239
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Uit de reacties blijkt alvast dat de persoonlijke keuze van Koen Kennis om door het terugdraaien van een uitgevoerde maatregel vlot verkeer prioriteit te geven over veiligheid weinig draagvlak krijgt.
De balans helt duidelijk over naar een maatschappelijk gedragen maatregel, en weg van de arbitrair genomen persoonlijke keuze.
Van wie? 300 bakfietsengeitenwollensokkers, door Groen inderhaast opgetrommeld? Wereldverbeteraars zolang zij maar niets moeten inboeten?

Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 28 augustus 2021 om 07:12.
Oud 28 augustus 2021, 07:30   #240
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
.
Dringend een rondvraag doen op de boomsesteenweg

Heeftmen ook geknoeid met kruispunten.
40 minuten en langer voor sommige handelaars om aan de overkant vd straat in hun magazijn te geraken.

Opnieuw kijkt men eerst naar het slachtoffer
Moest dat de roover vd nva geweest zijn zou men vandaag geen fietstocht richting da kruispuntinlassen

Het verkeer kun je niet conflictvrij maken en aan elk kruispunt een dozijn lichten zetten om er een circus van te maken is niet de oplossing

Laatst gewijzigd door 1207 : 28 augustus 2021 om 07:31.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be